Ja was het zo rustigquote:Op zondag 4 november 2007 11:55 schreef CrustyClown het volgende:
TT [afbeelding]
Waren er trouwens gister nog Fokkers op Icon aanwezig trouwens?
Als je PF zou moeten geloven waren er maar 583 mensen, en 154 twijfelaars. Er zal iig plek voor iedereen geweest zijn [afbeelding]
Ach als de mensen bij jou uit hun dak gaan is het toch goedquote:Op zondag 4 november 2007 12:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Gaaf feestje afgelopen vrijdag. Ruthless werd niet zo gewaardeerd dus kwamen de meesten naar de Talentstage waar ik toen draaide! Danku Ruthless [afbeelding]
O ja, das waar. Niet vergetenquote:Op zondag 4 november 2007 12:14 schreef Hordo het volgende:
Vanavond D&S op Q-DanceEven onthouden, ik ken mezelf
![]()
Dat zit er dik in jaquote:Op zondag 4 november 2007 12:26 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
O ja, das waar. Niet vergeten [afbeelding]. Na ja, ik luister hem maandag wel denk, zal zondag toch wel *aangeboden* worden op de wel bekende plekjes [afbeelding]
Dááromquote:Op zondag 4 november 2007 12:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach als de mensen bij jou uit hun dak gaan is het toch goed
Hij is geweldig hequote:Op zondag 4 november 2007 13:03 schreef JortK het volgende:
Ja mensen ik ben verliefd: Vince_-_Q-base_2007_Openair.mp3
Kijk maar uit dat je vanavond niet ook nog eens verliefd word op D&S, driehoeksrelaties willen nog wel eens problemen gevenquote:Op zondag 4 november 2007 13:03 schreef JortK het volgende:
Ja mensen ik ben verliefd: Vince_-_Q-base_2007_Openair.mp3
quote:
Zal het eens aan me vriendin voorleggenquote:Op zondag 4 november 2007 13:11 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je vanavond niet ook nog eens verliefd word op D&S, driehoeksrelaties willen nog wel eens problemen geven [afbeelding]
Zeker gewoon via Winamp luisterenquote:Op zondag 4 november 2007 13:46 schreef MrDice het volgende:
Als ik op q-dance.nl naar de hard stream luister, zie ik wel die balk bewegen maar hoor helemaal niks. Andere streams heb ik nooit last van behalve bij deze website. Wie oh wie kan mij helpen zodat ik vanavond d&s kan horen?
[edit]: oh hmmmm de winamp link doet het wel... maar de site nog steeds niet, vreemd. nou ja!
Daar ga ik volgende week heen in het Paard in Den Haagquote:Op zondag 4 november 2007 14:32 schreef Sethje het volgende:
Gister D&S 2 uur lang genieten
Ik ookquote:Op zondag 4 november 2007 14:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar ga ik volgende week heen in het Paard in Den Haag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |