Aanwezigquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:10 schreef Pelgrim het volgende:
Vet, morgen :Hardstyle_Overdose. Ik heb er zin in, hardstyle feestje sinds lange tijd weer.
Vind het origineel toch beter, dan die remix...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 04:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Even een opmerking van huishoudelijke aard: de WikiOP is aangepast en ik heb een ander filmpje gekozen.
...hoe je als mc een heerlijk nummer gewoonweg kunt verkrachten:
http://www.youtube.com/watch?v=s_7iZBvYrTA&feature=related
Leuk man.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:12 schreef belsen het volgende:
Ik denk dat ik voorlopig maar weer even meelees.
Raad eens wat ik 5 seconden geleden wegklik. Dat interview dusquote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:33 schreef NLS04 het volgende:
Iemand interview met wildstylez & headhunterz gezien ? Damn wat krijg ik daar zin inNiet de standaardhitjes , al weken aan het voorbereiden.. Dat moet toch gewoon heerlijk worden
quote:
Hoe is het huilie ik ben elke zaterdag en zondag brak en ik zuip er niks minder omquote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:57 schreef LeonH het volgende:
leuk interview ja.
Ben me serieus aan het overwegen om ook een kaartje te gaan halen, enige kloterij is dat ik van vrijdag op zaterdag moet draaien en zuipen en ik dan behoorlijk brak ben de zaterdag...
Dat vind ik dus ook eigenlijk. Het orgineel is zoveel gaver! Wel is het leuk om deze plaat weer eens terug te horen, maar goed dan kan ik ook de orginele versie opzoeken natuurlijk..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 04:59 schreef Quacker het volgende:
[..]
Vind het origineel toch beter, dan die remix...
Ach, Just Like You vind ik best leuk hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:07 schreef Sethje het volgende:
boeie dat is toch een saaie release... just like you is nu alweer verleden tijd en helemaal kapot vind ik ook een kut nummer
en geloof me jongens er komt een HELE dikke onaangekondigde scantraxx release aan
waar kan je dat interview zien dan ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:42 schreef 16meter het volgende:
[..]
Raad eens wat ik 5 seconden geleden wegklik. Dat interview dus
"geen standaard hitjes" "iets nieuws" "nachtenlang aan gewerkt in de studio"
Ik heb hoge verwachtingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |