Op mijn aanvraag nog geen reactie gehad maar met Thrilogy was het ook gelukt dus hopelijk nu ookquote:Op maandag 10 maart 2008 16:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Gastenlijst voor Hardbass is ook gereed voor gebruik.
Pavo draaide um op xxlerator laatst als ik me niet vergis.. Heerlijk staan raggen.. Zeker toen hij ook nog diz-tortion vervolgens draaidequote:Op maandag 10 maart 2008 16:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Dat nummer uit de TT is echt fucking geniaal. Voor zover ik heb gehoord geen climax of wat dan ook, gewoon lekker doorbeuken
.
Gastenlijst voor Hardbass is ook gereed voor gebruik.
Wat doe jij ook alweer als je je kan aanmelden voor die gastenlijsten? Fotograaf ofzo?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:53 schreef Sethje het volgende:
[..]
Op mijn aanvraag nog geen reactie gehad maar met Thrilogy was het ook gelukt dus hopelijk nu ook![]()
Anders heb ik voor de zekerheid ook al een kaartje, die ik anders nog kan verkopen
Dan ben je wat mij betreft best wel een heldquote:Pavo draaide um op xxlerator laatst als ik me niet vergis.. Heerlijk staan raggen.. Zeker toen hij ook nog diz-tortion vervolgens draaide
Aanwezigquote:Op maandag 10 maart 2008 17:38 schreef DJ_ het volgende:
t.v.p
en gaan er hier veel mensen naar inqontrol ?
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
godverdomme ik ben zo verliefd op die synth
quote:Op maandag 10 maart 2008 12:22 schreef Sethje het volgende:
Hardstyle Maffia meets Alphaverb - Taking over.....
alle 3 niet te filmen en ontieglijk dikke shitquote:Op maandag 10 maart 2008 13:03 schreef LeonH het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=a7x-l14bmqU&feature=related
wij gaan gewoon weer chillend met de treinquote:Op maandag 10 maart 2008 18:14 schreef Sethje het volgende:
[..]
Aanwezigweer bus geregeld met het dorp hier...40-50 man denk ik dat het word
gefixdquote:Op maandag 10 maart 2008 19:27 schreef mstx het volgende:
#42 mist in de OP.
Vrijdag naar Try Before You Die
zie dit topicquote:Op maandag 10 maart 2008 17:38 schreef DJ_ het volgende:
t.v.p
en gaan er hier veel mensen naar inqontrol ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |