Op mijn aanvraag nog geen reactie gehad maar met Thrilogy was het ook gelukt dus hopelijk nu ookquote:Op maandag 10 maart 2008 16:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Gastenlijst voor Hardbass is ook gereed voor gebruik.
Pavo draaide um op xxlerator laatst als ik me niet vergis.. Heerlijk staan raggen.. Zeker toen hij ook nog diz-tortion vervolgens draaidequote:Op maandag 10 maart 2008 16:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Dat nummer uit de TT is echt fucking geniaal. Voor zover ik heb gehoord geen climax of wat dan ook, gewoon lekker doorbeuken
.
Gastenlijst voor Hardbass is ook gereed voor gebruik.
Wat doe jij ook alweer als je je kan aanmelden voor die gastenlijsten? Fotograaf ofzo?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:53 schreef Sethje het volgende:
[..]
Op mijn aanvraag nog geen reactie gehad maar met Thrilogy was het ook gelukt dus hopelijk nu ook![]()
Anders heb ik voor de zekerheid ook al een kaartje, die ik anders nog kan verkopen
Dan ben je wat mij betreft best wel een heldquote:Pavo draaide um op xxlerator laatst als ik me niet vergis.. Heerlijk staan raggen.. Zeker toen hij ook nog diz-tortion vervolgens draaide
Aanwezigquote:Op maandag 10 maart 2008 17:38 schreef DJ_ het volgende:
t.v.p
en gaan er hier veel mensen naar inqontrol ?
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
godverdomme ik ben zo verliefd op die synth
quote:Op maandag 10 maart 2008 12:22 schreef Sethje het volgende:
Hardstyle Maffia meets Alphaverb - Taking over.....
alle 3 niet te filmen en ontieglijk dikke shitquote:Op maandag 10 maart 2008 13:03 schreef LeonH het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=a7x-l14bmqU&feature=related
wij gaan gewoon weer chillend met de treinquote:Op maandag 10 maart 2008 18:14 schreef Sethje het volgende:
[..]
Aanwezigweer bus geregeld met het dorp hier...40-50 man denk ik dat het word
gefixdquote:Op maandag 10 maart 2008 19:27 schreef mstx het volgende:
#42 mist in de OP.
Vrijdag naar Try Before You Die
zie dit topicquote:Op maandag 10 maart 2008 17:38 schreef DJ_ het volgende:
t.v.p
en gaan er hier veel mensen naar inqontrol ?
Ja in principe wel, nu ff periode met veel vette feesten op vrijdag. Normaal is het vrijdag kroeg in het dorp, zaterdag feest, en zondag voetbalkantine in het dorp.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:37 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Sethje, ga je elk weekend een hardstyle feest af of lijkt het maar zo?
En gaat dat nooit vervelen?
Hou persoonlijk wel van een beetje afwisseling in de music.
Jaja ook deze release is weer helemaal in Scantraxx-style!quote:SMD - Just Like You / Helemaal Kapot
A1. Just Like You
B1. Helemaal Kapot
Release datum : maandag 24 maart 2008
Label : Scantraxx
Er zal best een vechtpartijtje geweest zijn, daar heb ik niks van gezien. Wij staan eigenlijk altijd vooraan, en daar staan vaak wel de liefhebbers en iedereen gaat daar altijd zwaar los. Achterin/aan de zijkanten staan toch vaker mensen die niet 100% voor de muziek komen en logischerwijs eerder voor problemen zorgen, imo.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik las op PF dat er een opstootje was tijdens RESET, jij iets van meegekregen?
edit:
nvrmind, lees net je reactie op PF
Ik vind die versie van Deepack destijds @mysteryland toch wat leuker, zo grappig als marcel daar lekker beetje loopt mee te blerenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
Jaja ook deze release is weer helemaal in Scantraxx-style!
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja in principe wel, nu ff periode met veel vette feesten op vrijdag. Normaal is het vrijdag kroeg in het dorp, zaterdag feest, en zondag voetbalkantine in het dorp.
En dan ga ik nog regelmatig naar een rock/pop concert. Zoals binnenkort The Wombats en Dropkick Murphys.
Ik sta ook vaker wat meer achteraan, maar dat betekend niet dat ik minder los ga hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 22:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
Er zal best een vechtpartijtje geweest zijn, daar heb ik niks van gezien. Wij staan eigenlijk altijd vooraan, en daar staan vaak wel de liefhebbers en iedereen gaat daar altijd zwaar los. Achterin/aan de zijkanten staan toch vaker mensen die niet 100% voor de muziek komen en logischerwijs eerder voor problemen zorgen, imo.
Inderdaad, wissel het een beetje afquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik sta ook vaker wat meer achteraan, maar dat betekend niet dat ik minder los ga hoor
David Sonar?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:21 schreef signom het volgende:
http://partyflock.nl/party/117453:ZAK.html
nog mensen die daar paaszondag naartoe gaan?
Zaterdag in de Radstakequote:Op maandag 10 maart 2008 21:11 schreef 16meter het volgende:
TatankaVoorPresident
zaterdag Alpha2 bij Diekaquote:
gewoon doppen dragen, kun je overal staan waar je wiltquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:54 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Inderdaad, wissel het een beetje af.
Anders hebben mij oren zoiets van: Mijn oorcellen, wat doe je?
Zo'n fout in koeieletters op een flyer is toch te dom voor woorden?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:22 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
waarom zoveel :frusty's:
Vanwege de drukfout, of mag je hem niet?
19 april gok ik, weer op de dag van In Qontrol.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:34 schreef Houniet het volgende:
Wanneer kan ik weer gaan stressen voor Defqon kaarten?
Lijkt mij ook, maar je weet het nooitquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Zo'n fout in koeieletters op een flyer is toch te dom voor woorden?
[..]
19 april gok ik, weer op de dag van In Qontrol.
inderdaad, om 18.00 flink stressen voor kaarten, daarna met eenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:47 schreef mstx het volgende:
[..]
19 april gok ik, weer op de dag van In Qontrol.
Das mooi dom jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Zo'n fout in koeieletters op een flyer is toch te dom voor woorden?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |