Mooi zo, alleen ik had liever A-Lusion op de Mainstage maar goedquote:Ik hoop dat A-Lusion tegen zany geprogrameerd staat dan hoef ik die mooi niet te zien
Watte?quote:Technoboy - Rage (Pimp's Chasing Cars RMX)
Terug Vind Postquote:
écht super slecht hahah, net gelusiterd, en waar dus het eerste I hear voiiices is, zit nu dat van snow patrolquote:
Lawl, waarschijnlijk een of andere halve gare fan dit dat gemixt heeft.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:46 schreef Silaz het volgende:
[..]
écht super slecht hahah, net gelusiterd, en waar dus het eerste I hear voiiices is, zit nu dat van snow patrol![]()
![]()
Veeeeeeee riiiiiiiii taaaaaaas toch?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Lekker nummer van A-lusion.
net zoals Part of the hard en hate it of love it.
weet btw iemand wat er nou precies gezegd wordt in Veritas van A-lusion?
Ben ik eens benieuwd wanneer Rock Hypnotic/Twilight dan uitkomtquote:21-02-2008 :: Scantraxx Recordz!
I am happy to announce that I've officially joined the Scantraxx crew! Time to rock!!
Ik heb de promo van Rock Hypnotic net binnen mogen slurpen dus hij zal er snel zijnquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:35 schreef LeonH het volgende:
Ben ik eens benieuwd wanneer Rock Hypnotic/Twilight dan uitkomtIk zeg ergens rond Defqon ofzo
Ik hoop dat ze dat nog ff verbeterd hebben voor de vinyl versie.quote:We are back with the game, representing our name, we didn't left you, we are here, e-e-e-ntertain, we put em' high all four, another high score, we are back with the hard even better than before.
Nee die andere vocal......" no other russian" ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:35 schreef LeonH het volgende:
[..]
Veeeeeeee riiiiiiiii taaaaaaas toch?
Of bedoel je het begin stuk?
of iets met rushing ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee die andere vocal......" no other russian" ofzo
zou kunnen, bij In Trouble zegt tie ook: "You know I'm russian"quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee die andere vocal......" no other russian" ofzo
Wat is er fout aan dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat nog ff verbeterd hebben voor de vinyl versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |