Mooi zo, alleen ik had liever A-Lusion op de Mainstage maar goedquote:Ik hoop dat A-Lusion tegen zany geprogrameerd staat dan hoef ik die mooi niet te zien
Watte?quote:Technoboy - Rage (Pimp's Chasing Cars RMX)
Terug Vind Postquote:
écht super slecht hahah, net gelusiterd, en waar dus het eerste I hear voiiices is, zit nu dat van snow patrolquote:
Lawl, waarschijnlijk een of andere halve gare fan dit dat gemixt heeft.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:46 schreef Silaz het volgende:
[..]
écht super slecht hahah, net gelusiterd, en waar dus het eerste I hear voiiices is, zit nu dat van snow patrol![]()
![]()
Veeeeeeee riiiiiiiii taaaaaaas toch?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Lekker nummer van A-lusion.
net zoals Part of the hard en hate it of love it.
weet btw iemand wat er nou precies gezegd wordt in Veritas van A-lusion?
Ben ik eens benieuwd wanneer Rock Hypnotic/Twilight dan uitkomtquote:21-02-2008 :: Scantraxx Recordz!
I am happy to announce that I've officially joined the Scantraxx crew! Time to rock!!
Ik heb de promo van Rock Hypnotic net binnen mogen slurpen dus hij zal er snel zijnquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:35 schreef LeonH het volgende:
Ben ik eens benieuwd wanneer Rock Hypnotic/Twilight dan uitkomtIk zeg ergens rond Defqon ofzo
Ik hoop dat ze dat nog ff verbeterd hebben voor de vinyl versie.quote:We are back with the game, representing our name, we didn't left you, we are here, e-e-e-ntertain, we put em' high all four, another high score, we are back with the hard even better than before.
Nee die andere vocal......" no other russian" ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:35 schreef LeonH het volgende:
[..]
Veeeeeeee riiiiiiiii taaaaaaas toch?
Of bedoel je het begin stuk?
of iets met rushing ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee die andere vocal......" no other russian" ofzo
zou kunnen, bij In Trouble zegt tie ook: "You know I'm russian"quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee die andere vocal......" no other russian" ofzo
Wat is er fout aan dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat nog ff verbeterd hebben voor de vinyl versie.
lekkere anti-qlimax weerquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:29 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Dit schijnt de nieuwe Donkey Rollers te zijn? --> http://www.youtube.com/watch?v=TVxezvdz5Oc
dan gaan we zekers te weten naar A-lusionquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:39 schreef Sethje het volgende:
Ik hoop dat A-Lusion tegen zany geprogrameerd staat dan hoef ik die mooi niet te zien
de twijfel is inderdaad tussen dat, of "You Know... I'm Rushing"quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zou kunnen, bij In Trouble zegt tie ook: "You know I'm russian"
volgens mij moet het 'we didn't leave you' zijnquote:
still dropping warsquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat nog ff verbeterd hebben voor de vinyl versie.
je kunt er weinig anders van makenquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:33 schreef 16meter het volgende:
Bijna alles goed
Didn't left ya... tja, we zullen het maar onder 'slang' gooien dan.
We hebben je niet verlaten. Voltooid deelwoord, dus left is dan toch gewoon goed?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:29 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij moet het 'we didn't leave you' zijn
Ff de meneer himself gevraagd. "You know I'm rushing"quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ff de meneer himself gevraagd. "You know I'm rushing"
Idd dat stukje is er gewoon ingeplaktquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:46 schreef Silaz het volgende:
[..]
écht super slecht hahah, net gelusiterd, en waar dus het eerste I hear voiiices is, zit nu dat van snow patrol![]()
![]()
Levert inderdaad mooi werk afquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
Die Ruud van Eijck heeft zich er trouwens goed ingewerkt als je die opdrachten allemaal ziet. Maja het ziet er dan ook wel allemaal supergelikt uit!
Rushing..quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Mijn werk werd ook weleens aangezien voor Ruud zijn werk.quote:
Wanneer ontwerp je nou 's een shirt voor onsquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mijn werk werd ook weleens aangezien voor Ruud zijn werk.![]()
Op zich is dat toch een compliment
Nou vorige keer was iedereen helemaal enthousiast, maar toen haakte iedereen weer af, dus ja. Mijn motivatie is niet erg hoog hier voor Fok!quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wanneer ontwerp je nou 's een shirt voor ons
En dan niet eens per se met een fok thema.
Moet je ook n keer op n FOK!-meeting komen, is altijd teering gezellig en dan hebben we het altijd over je shirtjes en hoe graag we die dan met z'n allen tegelijk aan zouden doen...quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou vorige keer was iedereen helemaal enthousiast, maar toen haakte iedereen weer af, dus ja. Mijn motivatie is niet erg hoog hier voor Fok!
Wil ik natuurlijk wel zienquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mijn werk werd ook weleens aangezien voor Ruud zijn werk.![]()
Op zich is dat toch een compliment
Denk dat je niet de enige bent hierquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
ff een request:
als er mensen zijn die de Noisecontrollers Remake van Lunatic full hebben, graag ff een PM![]()
alvast bedankt!
is er ooit een fok meeting geweest danquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:32 schreef 16meter het volgende:
Vooral de laatste fok meeting... zooo die was lachen. Iedereen helemaal waus.
HardBassquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:00 schreef Sethje het volgende:
[..]
is er ooit een fok meeting geweest dan? haha
Wanneer plannen we de volgende
http://partyflock.nl/photo/371522/USERID/100239.htmlquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:00 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb er 2 meegemaakt. Defqon 3 jaar terug en XQ - Zany NL, maar bij beide 2 man. Dus voor mij nooit een fok meetquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:32 schreef 16meter het volgende:
Vooral de laatste fok meeting... zooo die was lachen. Iedereen helemaal waus.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:45 schreef Sethje het volgende:
Ik ben al veel mensen hier tegengekomen irl:
Nashje, Boy_Snakeye,HardCentral(?),ThaBartman, Remcore.,mtsx,Ladyxima,Sethje...
Maar nooit tegelijk...dus om het nou als "meeting" te bestempelenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:45 schreef Sethje het volgende:
Nashje, Boy_Snakeye,HardCentral,ThaBartman, Remcore.,mtsx...
Nice!quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:19 schreef Sethje het volgende:
Whoooooooooot vanavond weer een heerlijk setje van Zentiments met onze Anthem die toch erg dik is vind ik zelf!
01. Zentiments - Survivor
02. Bass Modulators - Damage Control
03. Bassdealer & M.A.S.H ft MC R.G - One Time Favour
04. Equal Mindz - Guide U
05. Dark-E - Gods and Symbols (Noisecontrollers Remix)
06. DJ Syro vs The Vision - Throw It Up
07. Outsiders - 99 Problems
08. Zentiments ft. MC Diel – Twisted Mindz (Twisted Anthem 2008)
09. Zappaman - Rude Talk (Hack Mix)
10. AJ Busta - Grown It (The Machine Remix)
11. Josh & Wesz vs. Glowiej - Tempopusher
12. Headhunterz - Call It Music
13. Troubleboy - No Voices
14. Hyperdrive - The Punishment
Die survivor is zoo dik he die melodie komt er zo heerlijk in en dan die dubbele kicksecht te vet gewoon. Zowiezo is heel het setje heerlijk!
Ik ookquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:59 schreef NLS04 het volgende:
tering wat gaan jullie weer hard..heb zentiments setje in de download staan dus ben benieuwd. Heb in ieder geval zin in xxlerator zaterdag!
Ja precies dan ben ik nog lekker aanspreekbaarquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zeg Inqontrolen dan gewoon begin van de avond ofzo
![]()
Goed goed, je kon ons niet eens terug vinden pfffquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
hehe op reverze ging het vlekkeloos Qt iets mindermaari k ben daar best toe bereid hoor
we staan toch veelal in dezelfde zaal
Was niet serieus, ben in ieder geval nog nooit bij zo'n meeting geweest.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:00 schreef Sethje het volgende:
[..]
Opzekers....quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
Was niet serieus, ben in ieder geval nog nooit bij zo'n meeting geweest.
InQontrol -> Evolution sector, daar is iedereen toch?
ik kijk maar over de spelling heenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:45 schreef Sethje het volgende:
Remcore.
*stemt*quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zeg Inqontrolen dan gewoon begin van de avond ofzo
![]()
In mijn ex-stam(p)clubjequote:Op donderdag 28 februari 2008 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
we waren toen bij 24, Jones Birthday Party, wat een feest toen![]()
![]()
[..]
Was idd een grapje, zelf ook nog nooit bij een meeting geweest. Alleen Boy_Snakeye kwam ik de vorige XXlerator tegen, dacht ik...quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:50 schreef 16meter het volgende:
Was niet serieus, ben in ieder geval nog nooit bij zo'n meeting geweest.
InQontrol -> Evolution sector, daar is iedereen toch?
me 2, ook altijd vanaf het begin presentquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:09 schreef 16meter het volgende:
Ik ben er altijd vanaf het begin, beetje rondkijken, wat bier drinken om in de stemming te komen en een idee krijgen van de opzet/indeling.
Ik had de defqon set van TBY uit 2004 alweer een paar keer gedraaid. Gewoon heerlijke tijdloze setquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:47 schreef 16meter het volgende:
it's coming... a world eclipse... Blackout... blackout.. blackouuut
Don't stop... goooo!
Hij blijft lekker.
Can't stop van Zatox & Activator heb ik ook weer helemaal ontdekt... leuk om af en toe platen die je maar een paar keer geluisterd hebt een nieuwe kans te geven. Southstylers - Crystal vond ik ook pas maaaanden na de release echt vet.
En onder welke naam draai je dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:59 schreef Rivfader het volgende:
Ten eerste: TVP-tje.
Ten tweede ben ik al weer veels te lang niet met hardstyle bezig, en dat terwijl ik het eigenlijk erg relaxed vind. Teveel house en electro gedraaid de laatste tijd, maar goed.
Ik ga binnenkort weer een setje uploaden, heb een nieuwe mixer en een hoop nieuwe muziek, dus ik heb er zin an!
En ik ben gevraagd om in mei de hard-zaal op een groot studentenfeest in Utrecht voor de helft voor mijn rekening te nemen, dus dat is ook leuk.
Idd studentenfeestje in utrecht en hardstylequote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:59 schreef Rivfader het volgende:
Ten eerste: TVP-tje.
Ten tweede ben ik al weer veels te lang niet met hardstyle bezig, en dat terwijl ik het eigenlijk erg relaxed vind. Teveel house en electro gedraaid de laatste tijd, maar goed.
Ik ga binnenkort weer een setje uploaden, heb een nieuwe mixer en een hoop nieuwe muziek, dus ik heb er zin an!
En ik ben gevraagd om in mei de hard-zaal op een groot studentenfeest in Utrecht voor de helft voor mijn rekening te nemen, dus dat is ook leuk.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik had de defqon set van TBY uit 2004 alweer een paar keer gedraaid. Gewoon heerlijke tijdloze set
Ghehequote:Op vrijdag 29 februari 2008 03:40 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ps Boy, paar vriendjes van je waren aanwezig zag ik aan de shirts
Ze hebben dus ook een In Qontrol anthem gemaakt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Uit Zany's Top 10:
Donkey Rollers - The last city on earth
Donkey Rollers - LMPSNJK
Ben benieuwd
Full House Feest (van 5 studieverenigingen te samen), 8 mei in City Hall. Het is de tweede zaal, waar stevige club en hardstyle gedraaid moet worden, voor zover ik heb begrepen. Ik krijg de verdere details nog.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 03:40 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Idd studentenfeestje in utrecht en hardstyleDaar ben ik nu al 2 jaar naar opzoek zeg!!
Oehja en de Alpha Twins komen met een nieuwe onder hun eigen naamquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Uit Zany's Top 10:
01. Donkey Rollers - Followersquote:
Ik word een beetje moe van die "specials". Vooral van Donkey Rollers zijn er al zoveel gemaakt met allemaal dezelfde tracklist.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:55 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
01. Donkey Rollers - Followers
02. Donkey Rollers - Hardstyle Rockers
03. Donkey Rollers - Strike Again 2004
04. Donkey Rollers - Evil
05. Donkey Rollers - Silver Bullit
06. Donkey Rollers - Immeasurably
07. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
08. Donkey Rollers - Atrocity
09. Donkey Rollers - Ruff
10. Donkey Rollers - Revolutions
11. Donkey Rollers - Chopper
12. Donkey Rollers - We Are 1
13. Donkey Rollers - No One Can Stop Us
Donkey Rollers Special
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 03:40 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Idd studentenfeestje in utrecht en hardstyleDaar ben ik nu al 2 jaar naar opzoek zeg!!
Maar net terug uit de Outland, B2S selectiefeestje, godver wat een sfeer daar !
Ruimte, redelijk schone vloer, veel mooi schoons op de vloer ! en wat werd er heeeerlijk gedraaid. Aan het einde deed Zany nog even zijn ding.
Die remix van Xzbit van paparazzi man man wat een nummer ! Wrong Fusion heeerrlijk !
Ps Boy, paar vriendjes van je waren aanwezig zag ik aan de shirts
Bartman en ik hebben je setje ook nog meegemaakt en idd het was nog vrij rustig. Best lastig op de opener te zijn natuurlijk, maar miss dat we je binnenkort terug gaan zien in talentzaaltjes van grotere feestjesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:48 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
ja wel chill idd dat er ook audities waren voor dat go go dancing, was regelmatig watertanden![]()
jammergenoeg moest ik openen op die contest en was het toen nog vrij rustig. beetje moeilijk om het aanwezige publiek dan 'mee' te krijgen maar mn set verliep verder wel lekker. helaas niet gewonnen maar goed, het niveau was hoog dus al met al weer n ervaring rijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |