lekkere anti-qlimax weerquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:29 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Dit schijnt de nieuwe Donkey Rollers te zijn? --> http://www.youtube.com/watch?v=TVxezvdz5Oc
dan gaan we zekers te weten naar A-lusionquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:39 schreef Sethje het volgende:
Ik hoop dat A-Lusion tegen zany geprogrameerd staat dan hoef ik die mooi niet te zien
de twijfel is inderdaad tussen dat, of "You Know... I'm Rushing"quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zou kunnen, bij In Trouble zegt tie ook: "You know I'm russian"
volgens mij moet het 'we didn't leave you' zijnquote:
still dropping warsquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat nog ff verbeterd hebben voor de vinyl versie.
je kunt er weinig anders van makenquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:33 schreef 16meter het volgende:
Bijna alles goed
Didn't left ya... tja, we zullen het maar onder 'slang' gooien dan.
We hebben je niet verlaten. Voltooid deelwoord, dus left is dan toch gewoon goed?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:29 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij moet het 'we didn't leave you' zijn
Ff de meneer himself gevraagd. "You know I'm rushing"quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ff de meneer himself gevraagd. "You know I'm rushing"
Idd dat stukje is er gewoon ingeplaktquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:46 schreef Silaz het volgende:
[..]
écht super slecht hahah, net gelusiterd, en waar dus het eerste I hear voiiices is, zit nu dat van snow patrol![]()
![]()
Levert inderdaad mooi werk afquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
Die Ruud van Eijck heeft zich er trouwens goed ingewerkt als je die opdrachten allemaal ziet. Maja het ziet er dan ook wel allemaal supergelikt uit!
Rushing..quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Mijn werk werd ook weleens aangezien voor Ruud zijn werk.quote:
Wanneer ontwerp je nou 's een shirt voor onsquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mijn werk werd ook weleens aangezien voor Ruud zijn werk.![]()
Op zich is dat toch een compliment
Nou vorige keer was iedereen helemaal enthousiast, maar toen haakte iedereen weer af, dus ja. Mijn motivatie is niet erg hoog hier voor Fok!quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wanneer ontwerp je nou 's een shirt voor ons
En dan niet eens per se met een fok thema.
Moet je ook n keer op n FOK!-meeting komen, is altijd teering gezellig en dan hebben we het altijd over je shirtjes en hoe graag we die dan met z'n allen tegelijk aan zouden doen...quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou vorige keer was iedereen helemaal enthousiast, maar toen haakte iedereen weer af, dus ja. Mijn motivatie is niet erg hoog hier voor Fok!
Wil ik natuurlijk wel zienquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mijn werk werd ook weleens aangezien voor Ruud zijn werk.![]()
Op zich is dat toch een compliment
Denk dat je niet de enige bent hierquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
ff een request:
als er mensen zijn die de Noisecontrollers Remake van Lunatic full hebben, graag ff een PM![]()
alvast bedankt!
is er ooit een fok meeting geweest danquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:32 schreef 16meter het volgende:
Vooral de laatste fok meeting... zooo die was lachen. Iedereen helemaal waus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |