HardBassquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:00 schreef Sethje het volgende:
[..]
is er ooit een fok meeting geweest dan? haha
Wanneer plannen we de volgende
http://partyflock.nl/photo/371522/USERID/100239.htmlquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:00 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb er 2 meegemaakt. Defqon 3 jaar terug en XQ - Zany NL, maar bij beide 2 man. Dus voor mij nooit een fok meetquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:32 schreef 16meter het volgende:
Vooral de laatste fok meeting... zooo die was lachen. Iedereen helemaal waus.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:45 schreef Sethje het volgende:
Ik ben al veel mensen hier tegengekomen irl:
Nashje, Boy_Snakeye,HardCentral(?),ThaBartman, Remcore.,mtsx,Ladyxima,Sethje...
Maar nooit tegelijk...dus om het nou als "meeting" te bestempelenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:45 schreef Sethje het volgende:
Nashje, Boy_Snakeye,HardCentral,ThaBartman, Remcore.,mtsx...
Nice!quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:19 schreef Sethje het volgende:
Whoooooooooot vanavond weer een heerlijk setje van Zentiments met onze Anthem die toch erg dik is vind ik zelf!
01. Zentiments - Survivor
02. Bass Modulators - Damage Control
03. Bassdealer & M.A.S.H ft MC R.G - One Time Favour
04. Equal Mindz - Guide U
05. Dark-E - Gods and Symbols (Noisecontrollers Remix)
06. DJ Syro vs The Vision - Throw It Up
07. Outsiders - 99 Problems
08. Zentiments ft. MC Diel – Twisted Mindz (Twisted Anthem 2008)
09. Zappaman - Rude Talk (Hack Mix)
10. AJ Busta - Grown It (The Machine Remix)
11. Josh & Wesz vs. Glowiej - Tempopusher
12. Headhunterz - Call It Music
13. Troubleboy - No Voices
14. Hyperdrive - The Punishment
Die survivor is zoo dik he die melodie komt er zo heerlijk in en dan die dubbele kicksecht te vet gewoon. Zowiezo is heel het setje heerlijk!
Ik ookquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:59 schreef NLS04 het volgende:
tering wat gaan jullie weer hard..heb zentiments setje in de download staan dus ben benieuwd. Heb in ieder geval zin in xxlerator zaterdag!
Ja precies dan ben ik nog lekker aanspreekbaarquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zeg Inqontrolen dan gewoon begin van de avond ofzo
![]()
Goed goed, je kon ons niet eens terug vinden pfffquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
hehe op reverze ging het vlekkeloos Qt iets mindermaari k ben daar best toe bereid hoor
we staan toch veelal in dezelfde zaal
Was niet serieus, ben in ieder geval nog nooit bij zo'n meeting geweest.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:00 schreef Sethje het volgende:
[..]
Opzekers....quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
Was niet serieus, ben in ieder geval nog nooit bij zo'n meeting geweest.
InQontrol -> Evolution sector, daar is iedereen toch?
ik kijk maar over de spelling heenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:45 schreef Sethje het volgende:
Remcore.
*stemt*quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zeg Inqontrolen dan gewoon begin van de avond ofzo
![]()
In mijn ex-stam(p)clubjequote:Op donderdag 28 februari 2008 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
we waren toen bij 24, Jones Birthday Party, wat een feest toen![]()
![]()
[..]
Was idd een grapje, zelf ook nog nooit bij een meeting geweest. Alleen Boy_Snakeye kwam ik de vorige XXlerator tegen, dacht ik...quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:50 schreef 16meter het volgende:
Was niet serieus, ben in ieder geval nog nooit bij zo'n meeting geweest.
InQontrol -> Evolution sector, daar is iedereen toch?
me 2, ook altijd vanaf het begin presentquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:09 schreef 16meter het volgende:
Ik ben er altijd vanaf het begin, beetje rondkijken, wat bier drinken om in de stemming te komen en een idee krijgen van de opzet/indeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |