ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad met al die project1 nummers , eigenlijk al voor dat ze uit kwamen .quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:41 schreef ElDani het volgende:
TT: Moah, The Story Unfolds vind ik leuker
Wees blij dat je me niet gezien had, ander was het pavo en zany b-bash gevoel all over geweest. Had weer veels te veel gezopen. Was zo lam en brak als ik weet niet wat.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
TBY Helden feest... alleen showtek was weer eens kut zoals gewoonlijk![]()
TBY himselfQlimax anthem
![]()
Headhunterz lekker maar niet super bijzonder
Hardstyle masterzgodverdegodver wat ging dat hard.. ook qua geluid (TUUUUUUUUUUT)
Tatanka op I kissed a girl na helden set
Nasty boys-> Apart maar ok
Zatox begon ook heerlijk maar deze jongen was gesloopt
Fokkertjes het was idd gezelligRaggen met Rip en Beuken met Bert
![]()
alleen beuken met Boy heb ik ff gemist volgens mij:P heb wel weer een vriend van je gezien en hij maakte me aan het lachen
Ooh, was dat die plaat ... kende hem niet. Die bassquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Prophet & Zatox - Spin Me Up
je liegt, het was een kutfeestquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:04 schreef CrustyClown het volgende:
Zo, eindelijk wakker en fit genoeg om weer eens een verhaaltje te typen
Gister TBY. Na een wat te hard voorweekend, drank, drank, werken, toch een heerlijk avondje gehad tijdens TBY.
De wachtrij in het begin heeft me een kleine verkoudheid bezorgd jammer genoeg, maar dat mag de pret voor aankomend weekend iig niet drukken.
- Tijdens binnenkomst nog de laatste showtek nummertjes mogen 'aanschouwen'.
- TBY was geweldig, zoals bartman al zie, sommige overgangen waren niet echt geweldig, maar goed wat krijg je een energie als je TBY zelf ziet genieten! Heerlijk om te zien dat artiesten achter de draaitafels ook lekker genieten!
- HH; de nieuwe say my name niet echt mijn plaat en het eerst wat ik zei; mmm rock civilisation met wat aanpassingen
- Hardstyle Masterz; geweldig, heerlijke edits, masterlijke tracks en wat een mixwerk. Volgens mij heeft nooit iemand hem verteld wat een intro en outro van een nummer is. Heerlijk climaxjes achter elkaar gezet en voor de volle 110% gas erop ! En wat een geluid ineens. MAN MAN MAN !!
- Tijdens Tatanka toch maar even wat rustiger aan gedaan. Heerlijke setje toch wel zeg!
- Nasty Boyz; hoewel ik op PF lees dat super veel mensen er helemaal weg van waren vond ik het toch wat minder.. maar goed iedereen zijn ding
- En zatox als afsluiter. Met Still Drunk als opener kan het al bijna niet meer mix gaan. Prima platenkeuze heeft die man nog steeds. Alleen jammer dat Zatox zelf nooit zo van het contact met het publiek is. Terwijl Tat, TBY (redelijk lam inmiddels) heerlijk zaten te kunnen daar onder bij de draaitafels!
Kortom prachtig feestje ! Ik heb genoten!
MSTX en Ripper natuurlijk ook weer eventjes gezien![]()
Ik had ze voordat ze uitkwamen nauwelijks gehoord, misschien omdat ik ook niet te veel party's afga.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad met al die project1 nummers , eigenlijk al voor dat ze uit kwamen .
heb ze veels te veel gehoord
Staan in UVTquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:02 schreef LeonH het volgende:
wie plaatste hier trouwens het dj en producer forum laatst?
heb het nog gezocht laatst maar kon helemaal niks vinden
Rate Reducer en The Story Unfolds, blijven de lekkerstequote:Op zondag 26 oktober 2008 20:06 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik had ze voordat ze uitkwamen nauwelijks gehoord, misschien omdat ik ook niet te veel party's afga.
Voordeel is wel dat ik nu nog van ze kan genieten! Vind Art Of Creation, Life Beyond Earth en Rate Reducer nog steeds tof!
ah vandaar... was al in muziek aan het zoekenquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:10 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Staan in UVT![]()
DJ-ing Part 27: met filters zet je koffie.
Producing deel III
Rate Reducerquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Rate Reducer en The Story Unfolds, blijven de lekkerste
quote:
gisteren nog gehoord, heerlijke plaatquote:
Ben gisteren begonnen aan die van 2008quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:48 schreef 16meter het volgende:
Ben benieuwd wat voor setjes die competition gaat opleveren.![]()
Die NLS jaarmix van 2007 was top. In anderhalf/twee uur van de ene naar de andere klapper geslingerd worden.
Gast, jij sprak mij toch aan dat ik Partystarter op PF wasquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Pijn in de kop en ik heb serieus een spier in mn bovenbeen beschadigd met 't stampen ... maar jaaah hoor TBY-preview was top!![]()
Wegens MSTX's-handbal overwinning hebben wij maar een paar min. Showtek gezienen die kissed_a_girl was idd te triest veur weurd. The Punishment kwam wel weer voorbij
... Oh, en voor de mensen die volgende keer naar de Outland gaan, pas op bij dat rechterpodiumpje ... kheb me daar toch een deuk in die vloer staan schoppen tijdens de Psycho Stylez
![]()
Kvond het wederom reuze gezellig gisteravond FOK!kertjes. Zowiezo hing daar een prima sfeer, heb maar 1 ruzie gezien en dat was tussen 2 meisjes dus [ afbeelding ]
Khad alleen gehoopt dat ze wat langer zouden doorgaan ... en natuurlijk de plees![]()
Verder een zeer geslaagde avond --------> op naar de Thrill.
Crusty en huig...2 zielen, één gedachte (bijna dan)quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:04 schreef CrustyClown het volgende:
Zo, eindelijk wakker en fit genoeg om weer eens een verhaaltje te typen
Gister TBY. Na een wat te hard voorweekend, drank, drank, werken gecellig uitgaan in nijmegen, toch een heerlijk avondje gehad tijdens TBY.
De wachtrij in het begin heeft me een kleine verkoudheid bezorgd jammer genoeg, maar dat mag de pret voor aankomend weekend iig niet drukken.
- Tijdens binnenkomst nog de laatste showtek nummertjes mogen 'aanschouwen'.
- TBY was geweldig, zoals bartman al zie, sommige overgangen waren niet echt geweldig, maar goed wat krijg je een energie als je TBY zelf ziet genieten! Heerlijk om te zien dat artiesten achter de draaitafels ook lekker genieten!
- HH; de nieuwe say my name niet echt mijn plaat en het eerst wat ik zei; mmm rock civilisation met wat aanpassingen
- Hardstyle Masterz; geweldig, heerlijke edits, masterlijke tracks en wat een mixwerk. Volgens mij heeft nooit iemand hem verteld wat een intro en outro van een nummer is. Heerlijk climaxjes achter elkaar gezet en voor de volle 110% gas erop ! En wat een geluid ineens. MAN MAN MAN !!
- Tijdens Tatanka toch maar even wat rustiger aan gedaan.achteraan bij de bar redelijk los gegaan. Heerlijke setje toch wel zeg!
- Nasty Boyz; hoewel ik op PF lees dat super veel mensen er helemaal weg van waren vond ik het toch wat minder.. maar goed iedereen zijn ding
- En zatox als afsluiter. Met Still Drunk als opener kan het al bijna niet meer mix gaan. Prima platenkeuze heeft die man nog steeds. Alleen jammer dat Zatox zelf nooit zo van het contact met het publiek is. Terwijl Tat, TBY (redelijk lam inmiddels) heerlijk zaten te kunnen daar onder bij de draaitafels!
Kortom prachtig feestje ! Ik heb genoten!
MSTX en Ripper natuurlijk ook weer eventjes gezien![]()
Op dit moment is er niet genoeg voorraad.quote:Op maandag 27 oktober 2008 07:54 schreef PartyAnimal87 het volgende:
http://www.freaky.nl/cms/(...)20(Album%2520CD).htm
Nog 1 weekjequote:Op maandag 27 oktober 2008 07:54 schreef PartyAnimal87 het volgende:
http://www.freaky.nl/cms/(...)20(Album%2520CD).htm
Ik kijk sinds heeeel lang ook weer eens in dit topic, zie ik me dit staat!quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:34 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ben gisteren begonnen aan die van 2008![]()
TVP
Steel je nou zomaar mijn meningquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:04 schreef de_huig het volgende:
[..]
Crusty en huig...2 zielen, één gedachte
Ben ook al aant brainstormen over de intro & wanneer welke sample te gebruikenquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:08 schreef CrustyClown het volgende:
Heb inmiddels een hoop ideetjes op papier staan
Haagse Harryquote:
Haagse Harry is de bom!quote:
The Pitcher - Our Core/Serenity(Superplastik/SPK 029-5)quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:44 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat die in 2008 uitkomt..
precies, 23.59 op 31 december is ook 2008quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:53 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
The Pitcher - Our Core/Serenity(Superplastik/SPK 029-5)
releasedate: december 2008
A1. The Pitcher - Our Core
B1. The Pitcher - Serenity
Alpha Twinsquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:34 schreef Da_Ripper het volgende:
net als bij In Time, nix geen poespas, gewoon lekker doorragguh![]()
Alpha ² op Mysteryland en Q-Basequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:09 schreef JortK het volgende:
Rate Reducer hoorde ik tijdens XX de Special met HHZ.
Wildstylez draaide hem, en me adamsappel ging heen en weer
Djeezzz... goeiemddag ripquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Gast, jij sprak mij toch aan dat ik Partystarter op PF was? Met de blauwe klep jwt
.
Damn, dan hebben we inderdaad hard lopen raggen tijdens Psycho Stylez en The Punishment (![]()
) rechtsvoor.
Mij iig niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Maar idd jah, dat was met jou en mstx ... boy_snakeye stond daar ook 2 stappen van ons verwijderd. Heb je hun ook gesproke?
Neuh, ik wist helemaal niet hoe hun eruit zagenquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Djeezzz... goeiemddag ripheb echt overal overheen gelezen
![]()
En ik sprak jou aan, maar alleen maar om de partystarter, heul niet om de J_S_U.. trouwens jij zou mij 'n keer aantikken
![]()
Maar idd jah, dat was met jou en mstx ... boy_snakeye stond daar ook 2 stappen van ons verwijderd. Heb je hun ook gesproke?
quote:Nu te koop!
A1. Sylenth & Glitch - Music In You (Scope DJ Remix)
B1. A-lusion - Perfect It (Frontliner Remix)
nicequote:
heaumeaux alert!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
om alvast weer een voorproefje te geven voor de ST bash woensdag...
[ afbeelding ]
Duro zegt: Haaaaaai
Heaumeaux? Ik zie er maar 1 hoor.quote:
... volgende week om 0:30 & 4:30quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:13 schreef Devz het volgende:
15 nov onder andere Deepack en Noisecontrollers
ik ga toch voor:quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:27 schreef mstx het volgende:
Man man man wat was dit een gruwelijke shit zeg![]()
![]()
Beetje techno-achtig in het begin, weer eens wat anders![]()
x2quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vraagje, waarom mogen we maar een uurtje mixen. Mijn cd's kunnen 80 minuten aan hoor. Tis altijd zo zonde dat ik 20 min ongebrand laat op een cd'tje voor in de auto. Ik stel 80 min voor, voor de contest
Ja en op mijn USB-stick past 4GB, dus ik stel voor dat we er 40 uur van maken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vraagje, waarom mogen we maar een uurtje mixen. Mijn cd's kunnen 80 minuten aan hoor. Tis altijd zo zonde dat ik 20 min ongebrand laat op een cd'tje voor in de auto. Ik stel 80 min voor, voor de contest
op mijn externe schijf kan 120GB, dus ik stel voor dat we er 1.200 uur van makenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:55 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja en op mijn USB-stick past 4GB, dus ik stel voor dat we er 40 uur van maken.
Op mijn firewire aangesloten WD van 500 gig kan veel meer. maar vind een uur gewoon raar, alleen omdat de standaard liveset gebonden is aan de radio tijden of de time-table van een feest....quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:55 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja en op mijn USB-stick past 4GB, dus ik stel voor dat we er 40 uur van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |