precies, 23.59 op 31 december is ook 2008quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:53 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
The Pitcher - Our Core/Serenity(Superplastik/SPK 029-5)
releasedate: december 2008
A1. The Pitcher - Our Core
B1. The Pitcher - Serenity
Alpha Twinsquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:34 schreef Da_Ripper het volgende:
net als bij In Time, nix geen poespas, gewoon lekker doorragguh![]()
Alpha ² op Mysteryland en Q-Basequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:09 schreef JortK het volgende:
Rate Reducer hoorde ik tijdens XX de Special met HHZ.
Wildstylez draaide hem, en me adamsappel ging heen en weer
Djeezzz... goeiemddag ripquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Gast, jij sprak mij toch aan dat ik Partystarter op PF was? Met de blauwe klep jwt
.
Damn, dan hebben we inderdaad hard lopen raggen tijdens Psycho Stylez en The Punishment (![]()
) rechtsvoor.
Mij iig niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Maar idd jah, dat was met jou en mstx ... boy_snakeye stond daar ook 2 stappen van ons verwijderd. Heb je hun ook gesproke?
Neuh, ik wist helemaal niet hoe hun eruit zagenquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Djeezzz... goeiemddag ripheb echt overal overheen gelezen
![]()
En ik sprak jou aan, maar alleen maar om de partystarter, heul niet om de J_S_U.. trouwens jij zou mij 'n keer aantikken
![]()
Maar idd jah, dat was met jou en mstx ... boy_snakeye stond daar ook 2 stappen van ons verwijderd. Heb je hun ook gesproke?
quote:Nu te koop!
A1. Sylenth & Glitch - Music In You (Scope DJ Remix)
B1. A-lusion - Perfect It (Frontliner Remix)
nicequote:
heaumeaux alert!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
om alvast weer een voorproefje te geven voor de ST bash woensdag...
[ afbeelding ]
Duro zegt: Haaaaaai
Heaumeaux? Ik zie er maar 1 hoor.quote:
... volgende week om 0:30 & 4:30quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:13 schreef Devz het volgende:
15 nov onder andere Deepack en Noisecontrollers
ik ga toch voor:quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:27 schreef mstx het volgende:
Man man man wat was dit een gruwelijke shit zeg![]()
![]()
Beetje techno-achtig in het begin, weer eens wat anders![]()
x2quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vraagje, waarom mogen we maar een uurtje mixen. Mijn cd's kunnen 80 minuten aan hoor. Tis altijd zo zonde dat ik 20 min ongebrand laat op een cd'tje voor in de auto. Ik stel 80 min voor, voor de contest
Ja en op mijn USB-stick past 4GB, dus ik stel voor dat we er 40 uur van maken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vraagje, waarom mogen we maar een uurtje mixen. Mijn cd's kunnen 80 minuten aan hoor. Tis altijd zo zonde dat ik 20 min ongebrand laat op een cd'tje voor in de auto. Ik stel 80 min voor, voor de contest
op mijn externe schijf kan 120GB, dus ik stel voor dat we er 1.200 uur van makenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:55 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja en op mijn USB-stick past 4GB, dus ik stel voor dat we er 40 uur van maken.
Op mijn firewire aangesloten WD van 500 gig kan veel meer. maar vind een uur gewoon raar, alleen omdat de standaard liveset gebonden is aan de radio tijden of de time-table van een feest....quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:55 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja en op mijn USB-stick past 4GB, dus ik stel voor dat we er 40 uur van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |