Zag op zn Myspace dat Alphaverb uit apeldoorn komt. dezelfde hoek wel ongeveer. had gister graag naartoe gewilt.. prophet kwam ook dacht ik. kwartiertje treinen voor mij mgoed. er waren feesten in mijn stadje dussquote:Op maandag 30 juni 2008 14:11 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
whaha, lijkt idd net of ze het in het nummer hebben verwerkt.
Maar komen die Intractable & Alphaverb niet uit diezelfde hoek van NL als waar Stanley altijd filmt (en ook RemCoRe zich bevind)?
't is vast een complot!quote:Op maandag 30 juni 2008 14:55 schreef MrDice het volgende:
Lijkt me toch een behoorlijke domper voor de jongens van P1. Ben benieuwd of het lekken van de cd gaat zorgen voor nog langer wachten. Wellicht dat Willem nu wel eerst alle nummers nog wil remixen.
Ik helaas niet, heb dan feestje van mijn vrien...uh ex vriendin.....quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik helaas niet, heb dan feestje van mijn vrien...uh ex vriendin.....
Diezelfde voor wiens pa je DefQon hebt laten schieten ?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik helaas niet, heb dan feestje van mijn vrien...uh ex vriendin.....
jwtzquote:Op maandag 30 juni 2008 15:05 schreef JortK het volgende:
Ben je alleen?
Tja hoe leg je het uit. Ik zal met haar goed uit elkaar moeten gaan. Ze hoort bij de vriendenclub. Dus als ik haar ga ontwijken, dan zie ik mijn vrienden ook niet. Dus ja, ga ook gewoon met haar en onze vrienden op vakantie. Dus ze zal gewoon een vriendin blijven zeg maar.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:06 schreef MrDice het volgende:
[..]
![]()
![]()
En daar ga je naartoe... ommmmdat... ?
Anders 50/50, tzal toch niet druk worden.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tja hoe leg je het uit. Ik zal met haar goed uit elkaar moeten gaan. Ze hoort bij de vriendenclub. Dus als ik haar ga ontwijken, dan zie ik mijn vrienden ook niet. Dus ja, ga ook gewoon met haar en onze vrienden op vakantie. Dus ze zal gewoon een vriendin blijven zeg maar.
Maar wat Ripper zegt.....payback....ga er eens over nadenken. Morgen ga ik namelijk met haar praten.
maar ok , dat terzijde
Flex man, als je zin hebt in een pre/after? laat maar weten. Woon er 10 min. vandaan, kunt ook blijven pitten mocht je het laat willen maken.quote:
Ik ben ook altijd aanwezig op XXlerator.. dus ook deze zaterdagquote:
Ja lekker altijd zulke situatiesquote:Op maandag 30 juni 2008 15:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tja hoe leg je het uit. Ik zal met haar goed uit elkaar moeten gaan. Ze hoort bij de vriendenclub. Dus als ik haar ga ontwijken, dan zie ik mijn vrienden ook niet. Dus ja, ga ook gewoon met haar en onze vrienden op vakantie. Dus ze zal gewoon een vriendin blijven zeg maar.
Volgens mij heb ik dan DanceValley.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:58 schreef JortK het volgende:
Rip ben jij in de Matrixx volgende week?
De oude garde blijft daar hangen inderdaadquote:Op maandag 30 juni 2008 15:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar ben ik één keer geweest, echt nooit meer... fucking 40+ feest
Veel plezier iigquote:Op maandag 30 juni 2008 15:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
De oude garde blijft daar hangen inderdaad. Maar wel gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |