helaas heb ik die nietquote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 19:36 schreef Houniet het volgende:
Zin in Emporium.
Count me in. (nog wel 2/3e jaar wachten maargoed;p)quote:Op zondag 25 mei 2008 19:38 schreef reetveter het volgende:
Bijna 18 en dan kan ik ook eindelijk naar de meeste feesten
whehe ik ook pas juli hoor, maar vind dat niet zo lang meerquote:Op zondag 25 mei 2008 19:55 schreef Silaz het volgende:
[..]
Count me in. (nog wel 2/3e jaar wachten maargoed;p)
Volgens mij blijft het droog, alleen ik vertrouw het KNMI niet echt, zegmaarquote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 18:49 schreef nattermann het volgende:
Even in het kort:
-verlaten luchtmachtbasis in Duitsland
-16 uur lang
-in bunkers, elke bunker andere muziekstijl
-gruwelijk vet feest
quote:Op zondag 25 mei 2008 19:36 schreef Houniet het volgende:
Zin in Emporium.
Kortom: het Project One album komt pas in juli uit. Hebben ze in ieder geval alle tijd om genoeg kopietjes te persen en te distribueren, en niet dat 't dan nog 3 maanden duurtquote:Op In Qontrol waren Headhunterz en Zany de grote afwezigen. Zany was afwezig, omdat hij vader was geworden maar de reden van Willems afwezigheid was een stuk minder feestelijk. Willem (Headhunterz) lag op 19 april in het ziekenhuis met een blindedarmontsteking en kon daardoor niet samen met Wildstylez Project One presenteren.
De heren hebben zich drie maanden lang opgesloten in de studio, waar ze dag en nacht aan een nieuw album hebben gewerkt, met 12 geheel nieuwe tracks. Dit album zal alsnog gepresenteerd gaan worden op Defqon.1 en wel in de Blue area! Check op de timetable die later bekend gemaakt wordt, hoe laat het album gepresenteerd gaat worden.
Ja tering zeg...na Euphoria naar een kamer van een vriend geweest in Tilburg..daar nog ff gezete etc. Toen heel ff geslape..ik denk 1,5 uur ofzo en om 9.30 moesten we alweer de trein hebben naar huis voor dat toernooi bij jullie. En dat was echt saaiquote:Op zondag 25 mei 2008 22:44 schreef Haghorst het volgende:
Edit: enne seth, ging het lekker vanmorgen haha.. Die kop sprak boekdelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |