beelden...?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
maar ik had een filmpje waar we met 9 man bij een pilaar op een rijtje tegelijk lopen te stampen...gewoon te vet
Precies, en in die teaser van P1 staan maar 6/7 nummers dus we hebben er nog een paar niet gehoord.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Liever oordopjes dan op m'n 30e doof.
Die exinores zie je ook bijna niet trouwens.
niet alle liedjes kwamen voor in de teaser hoorquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Zit in de aanloop van Emporium wat oude filmpjes te checken.
Volgens mij waren een aantal van deze gasten (veenendaal) ook in Outland laatst.
Dit filmpje geeft voor mij precies het hs-feest gevoel weer... iedereen zijn eigen feesje, iedereen een glimlach, druk of niet, lekker in het rond dansen, en met de climax iedereen los
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nergens tot nu toe een downloadbare versie gevonden van time 2 rock in dit tempo, heerlijk gewoon![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:06 schreef Silaz het volgende:
[..]
Pff als ik die filmpjes zie.. nog 3/4e jaar en dan kan ik ook eindelijk op die feestjes zijn![]()
![]()
![]()
moet het tot nu toe doen met disco's
inderdaad, echt heel erg vallen ze niet op, of je moet recht in iemands oren gaan kijkenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:43 schreef mstx het volgende:
[..]
[..]
Liever oordopjes dan op m'n 30e doof.
Die exinores zie je ook bijna niet trouwens.
Battle 2 the End is gewoon Victim of my Rage met een andere tekst.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:39 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat blijven Time 2 Rock/ Battle 2 the End toch fucking geniaal!
Heulemoal mee eensquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:39 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat blijven Time 2 Rock/ Battle 2 the End toch fucking geniaal!
.. Is dat sarcasme?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:52 schreef mstx het volgende:
[..]
Battle 2 the End is gewoon Victim of my Rage met een andere tekst.
Ja uiteraard is dat sarcasme, ze lijken ook totaaal niet op elkaar.quote:
Ze lijken wel op elkaar opzich, maar ik hoor toch wel degelijk verschillen..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:23 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja uiteraard is dat sarcasme, ze lijken ook totaaal niet op elkaar.
(Deze post was wél sarcastisch [ afbeelding ])
goeie keusquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:49 schreef LeonH het volgende:
Vanavond weer draaien en heb echt zin om es wat oudere dingetjes te draaien.... Time 2 Rock, Our Power, Beauty and the Beat etc..
Indeep/The Cube is gereleased op DJ United Records, dat is in Italie. De Italiaanse BUMA STEMRA is minder streng of zit anders in elkaar dan de Nederlandse. Daarom hebben hun daar geen of minder gezeik met die vocal.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:06 schreef NLS04 het volgende:
Vraagje trouwens, In Bass modulators - Indeep ( brainkicker powered mix) zit een heerlijke vocal die ook in DBSTF- War coz i'm hard zit als ik me niet vergis. En zover ik weet kon die niet gereleased worden vanwege de copyrights op die vocal?Iemand die me dat kan uitleggen?
heb het gevonden, het was : brennan heart ft MC Vquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:42 schreef Haghorst het volgende:
Brennan Heart dus, ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Vond hem wel lekker klinken
tnx voor de heldere uitlegquote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:19 schreef Sethje het volgende:
[..]
Indeep/The Cube is gereleased op DJ United Records, dat is in Italie. De Italiaanse BUMA STEMRA is minder streng of zit anders in elkaar dan de Nederlandse. Daarom hebben hun daar geen of minder gezeik met die vocal.
DBSTF willen in Nederland releasen gewoon op Scantraxx en dat zorgt voor problemen met de Nederlandse BUMA STEMRA. Daarom is de vocal nu opnieuw ingezongen door iemand anders. De "nieuwe" versie van War Coz i'm hard draaien ze sinds een paar weken. Ander verschil met het origineel is dat er nu ook een bassline in de mid-intro zit.
Al zal het wel later worden aangezien EVO002 nog steeds uit moet komen...quote:D-Block & S-Te-Fan - Kingdom/Total Eclipz (Evolutionz/EVO03)
releasedate: june/july
A1. D-Block & S-Te-Fan - Kingdom
B1. D-Block & S-Te-Fan - Total Eclipz
ik ookquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:10 schreef mstx het volgende:
Vanavond Headhunterz live, SDJ, J&W, TBY en Wildstylez @ Euphoria![]()
Finally found what I've been looking forquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Luie DozerHeld Dozer, wanneer schrijft tie nou eens terug...
Hij draaide zaterdag namelijk een plaat/tool waar ik helemaal gek van werd![]()
Die is ook zo tering hardquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:16 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Is alleen een originele versie van, op de plaat tenminste. B-kant is remix van Bullshit walks, money talks.
http://www.discogs.com/artist/DJ+Lunaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:11 schreef DJ_ het volgende:
heb even een vraag met vage aanwijzingen .
maar hoe heete dat nummer van luna ookal weer met die vocals uit een jaren 80 lied ?
ik kan er maar niet op komen
volgens mij is het ook meer een remake van het nummer dan alleen maar de vocals
Weet je ook (een gedeelte van) de vocals? Dat helpt misschien watquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:11 schreef DJ_ het volgende:
heb even een vraag met vage aanwijzingen .
maar hoe heete dat nummer van luna ookal weer met die vocals uit een jaren 80 lied ?
ik kan er maar niet op komen
volgens mij is het ook meer een remake van het nummer dan alleen maar de vocals
Le Brisc - I've got the power ( A-Lusion remix)quote:Op zondag 25 mei 2008 11:31 schreef Silaz het volgende:
Hmms gister brennan heart was vermakelijk. wel draaide hij aardig vaak dezelfde nummers als de huisDJ, dus veel tracks dubbel gehoord. domper. en veel hitjes, just like you, nothin else matters enzo.. had juist gehoopt op wat nieuwe shit maarja. voorderest wel leuk gehad:9
Hij draaide trouwens ook zo'n nummer met iets van I've got the power... was echt een vette plaat maargoed. iemand die weet hoe di eheet?
Draaide Brennan nou een keer Momento? Zijn eigen nummer heb ik nog nooit gehoord van hemzelf. Zowel bij Swat niet als in de matrixx....quote:Op zondag 25 mei 2008 11:31 schreef Silaz het volgende:
Hmms gister brennan heart was vermakelijk. wel draaide hij aardig vaak dezelfde nummers als de huisDJ, dus veel tracks dubbel gehoord. domper. en veel hitjes, just like you, nothin else matters enzo.. had juist gehoopt op wat nieuwe shit maarja. voorderest wel leuk gehad:9
Hij draaide trouwens ook zo'n nummer met iets van I've got the power... was echt een vette plaat maargoed. iemand die weet hoe di eheet?
Op InQontrol draaide hij hem wel hoor..quote:Op zondag 25 mei 2008 13:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Draaide Brennan nou een keer Momento? Zijn eigen nummer heb ik nog nooit gehoord van hemzelf. Zowel bij Swat niet als in de matrixx....
Gister ook bij een (ander) feest met Brennan Heart geweest en daar draaide die 'em welquote:Op zondag 25 mei 2008 13:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Draaide Brennan nou een keer Momento? Zijn eigen nummer heb ik nog nooit gehoord van hemzelf. Zowel bij Swat niet als in de matrixx....
gister niet nu welquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:45 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Weet je ook (een gedeelte van) de vocals? Dat helpt misschien wat
- geen geluidslimietquote:Op zondag 25 mei 2008 18:49 schreef nattermann het volgende:
Even in het kort:
-verlaten luchtmachtbasis in Duitsland
-16 uur lang
-in bunkers, elke bunker andere muziekstijl
-gruwelijk vet feest
Q-Base (outdoor, op Airport Weeze net over de grens bij het Noord-Limburgse Bergen)quote:Op zondag 25 mei 2008 18:46 schreef reetveter het volgende:
Ik las op de site dat er 30 aug. Q-base is ofzoiets, nu heb ik geen idee wat dit is weet iemand hier meer van. Want van die site (www.Q-dance.nl) word ik niet echt veel wijzer.
Als je hem hebt graag even PMquote:Op zondag 25 mei 2008 13:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gister niet nu wel( ben net wakker )
in your head ( is volgens mij ook de titel dus ik ga hem nu even zoeken )
was deze dus . niet van luna maar die draaide hem wel ene keer vandaar dat ik dacht dat het van hem was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |