Idd...luister thuis haast alleen maar pop,rock,punk,hardrock..en af en toe zelf wat hs draaien met virtual ofzo maar verder niet echt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:45 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
... Bijna hardcore release's dus?
Gewoon niet alleen maar hardstyle luisteren, wordt het ook niet saai.
Naja het heeft er ook mee te maken dat ik zelf hardstyle draai en je het dan dus inderdaad veel hoort, maar ik bedoel ook gewoon dat er gewoon veel 'prut' uitkomt...quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
Idd...luister thuis haast alleen maar pop,rock,punk,hardrock..en af en toe zelf wat hs draaien met virtual ofzo maar verder niet echt.
Tatanka - Wise Massacre..super dikquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:50 schreef voidmage het volgende:
tatanka draaide hem op pinkster par-t. ogen dicht en gaan met die banaan, echt een kk vet nummer!!![]()
![]()
![]()
dus wie het weet dank je
quote:The Pitcher - Karma
art. nr. : SPK 025-5
A1. Karma
B1. Titan
Release datum : donderdag 15 mei 2008
Medium : 12-inch
quote:Angerfist - Mutilate E.P.
art. nr. : MOH 067
A1. Angerfist - Right Through Your Head
A2. Angerfist - Gas Met Die Zooi (Tha Playah Remix)
B1. Angerfist - Riotstarter
B2. Angerfist - Strangle And Mutilate
Release datum : donderdag 15 mei 2008
Veel van 't zelfde weer, al heeft Tatanka toch een paar interressante plaatje gemixedquote:Hardbass Chapter 14
Tracklist:CD1
1. Art Of Punk - Hardbass Intro Chapter 14 / CD 1 (01:23)
2. Noisecontrollers - Shreek (02:15)
3. Headhunterz - Last Of The Mohicans (02:30)
4. Punk Freakz - The Rebel (02:10)
5. Jens O. - Move Mania (03:5Cool
6. Showtek - We Live For The Music (02:19)
7. Scooter - Jumping All Over The World (02:0Cool
8. Zatox - So High (03:16)
9. Marlon S., Digital Punk - Bringing The Funk (02:42)
10. Megastylez - Jump With Me (03:0Cool
11. Interactive - Dildo 2008 (02:27)
12. D-Block, S-te-Fan, MC Villain - Part Of The Hard (02:37)
13. Ian Carey, Michelle Shellers - Keep On Rising (03:04)
14. The Boyscouts - Pussygain (02:06)
15. De-Grees, The Real Booty Babes - Apologize (02:16)
16. Headhunterz - Hate It Or Love It (02:53)
17. Star Creatorz - Killzone (03:40)
18. Deepack, Showtek - Skitzo (03:07)
19. Chemistry - We Are One 2008 (02:01)
20. Stylerockerz - Tell Me Why I'm Crying Out (02:20)
21. Greatest DeeJay - Poison (00:52)
22. Alpha², MC Rems - In Time (01:11)
23. Davide Sonar - Sarabande (02:51)
24. Accuface - Red Sky (02:23)
25. FTU pres. CREAM - You Came (01:59)
26. Azora - The Heartache (01:32)
27. Josh & Wesz, Glowiej - I Got You (03:55)
28. Donkey Rollers - The Last City On Earth (02:30)
29. Dozer - Phantom (00:59)
30. Dark-E - Gods & Symbols (02:07)
31. Headhunterz, Wildstylez - Project 1 (02:07)
32. Chris Bates - Jumping Love (02:02)
33. Sia - The Girl You Lost To Cocaine (01:33)
34. Bombelle - La Musique (01:26)
Tracklist:CD2
1. DJ Mystery - Hardbass Intro Chapter 14 / CD 2 (00:30)
2. Dr. Rude - Extra E (02:01)
3. DJ Mystery - Tekno System (01:5Cool
4. DJ Hs, Divinna - I've Got Your Pleasure (01:21)
5. The Pitcher - Karma (03:4Cool
6. Fenix - Get You (01:10)
7. DJ Mystery - Da Beat Goes (02:03)
8. Trax X - Gravity (01:34)
9. Ruthless & Vorwerk - I Feel Like Dancin (01:54)
10. Noisecontrollers - Rushroom (01:52)
11. DJ Mystery - Magic (02:17)
12. Mark With A K - Kick That Bass (02:55)
13. Q-IC - 24 (01:4Cool
14. Floorcrushers - Psycho Stylez (02:53)
15. Vortex & Acesone - Speakerwall (03:52)
16. Showtek, EMC - Born 4 Thiz (03:36)
17. DJ Mystery - My Bass Is Your Bass (01:56)
18. Tat & Zat - Scary Track (04:49)
19. Activator, Zatox - Still Drunk (04:02)
20. Tatanka - Let's Rock (05:25)
21. Tatanka, Headhunterz - Call It Music (04:21)
22. Zanza Labs - Zanzarismo (03:56)
23. Activator, Zatox - Freedom (05:30)
24. 2 Best Enemies - Phases (04:44)
25. Zanza Labs - Biological Chemistry (02:36)
26. SMD - Just Like You (03:59)
Beetje rare combinatie van jump/hardstyle/harddance.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:02 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Veel van 't zelfde weer, al heeft Tatanka toch een paar interressante plaatje gemixed
en wie ben jij?quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:05 schreef tripherder het volgende:
mwah, zo´n vette OP vind ik het nou ook weer niet
Ja op RESET hoorde ik hem voor t eerst...echt jonge zijn eigen nummers...Showtime is zoooooo lekker...action showtime...tatatatataaaaaaaa tatatatataaaaaaaa net ff een andere stijl als normaal net wat harder...heerlijkquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
Kold Konexxion op Audio Attack draaide Revival X de Origineledan ben je voor mij een held nu nog een paar keer Cult music(technoboy mix) en dan is het feest weer compleet... hij draaide nog meer wat oudere platen allemaal lekker zo draaide hij ook her voice
ik heb staan genieten tijdens die set.. als je al begint met de climax van Luna's Unlocked dan kan het haast niet meer mis
Druk word het niet..nog maar 550 mensen op PF....wij staan weer bovenaan met ons dorpjequote:Op woensdag 14 mei 2008 21:28 schreef LeonH het volgende:
hele mooie OP!
Zullen we dit jubileum gaan vieren? Ik zeg aanstaande zaterdag in outland? Althans heb wat afgehuurd en wordt wel druk volgens mij
Weet nog wel dat ik jou vorig jaar voor t eerst ontmoette op Pavy en zano's b-day party..meteen indruk gemaakt met mijn pinguinpak....toen werd ik nog achtervolgt door een helium ballon maar ik had zelf niet door dat die vast was gemaakt aan mijn pak dus ik aan t rennen voor niksquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik neem zaterdag in ieder geval mijn camera mee, maar das meer voor toevallige fokmeets en vriendenfoto's..![]()
gast hoe ver was je van de kaart ?quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:27 schreef Sethje het volgende:
Weet nog wel dat ik jou vorig jaar voor t eerst ontmoette op Pavy en zano's b-day party..meteen indruk gemaakt met mijn pinguinpak....toen werd ik nog achtervolgt door een helium ballon maar ik had zelf niet door dat die vast was gemaakt aan mijn pak dus ik aan t rennen voor niks![]()
daar heb ik dan weer foto's vanquote:Weet nog wel dat ik jou vorig jaar voor t eerst ontmoette op Pavy en zano's b-day party..meteen indruk gemaakt met mijn pinguinpak....
Ja heb ikquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
daar heb ik dan weer foto's vanmaar die heb jij ook al toch?
godverdomme ik heb zin in zaterdag, heb je weer zo'n mooie outfit seth?
Kut, je was me voorquote:
Heeft iemand dit nummer hierboven op de PC staan en kan die uploadenquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:02 schreef Sethje het volgende:
Ik ontdek ineens helemaal Abyss & Judge - Hardstyle Revolution... wat een dikke plaat..heerlijk..
Hmm die melo zo lekkeren dan net voordat ie losgaat ff die tempo wisseling (K)
ik heb nog niks in ieder gevalquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:18 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hoorde berichten dat de eersten defqon kaarten in huis hadden, bullshit of?
dat is best een lekker nummer , moet hem echter alleen nog vinden om te downloadenquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
VA_-_Bassleader_Anthem-_REV-010_-Vinyl-2008-HB
Hier zijn gisteren 4 kaarten binnengekomen, ze zijn echtquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:18 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Als ik ze binnen heb krijg je een PM van me, dat weet je hequote:Op donderdag 15 mei 2008 19:18 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zonde nu zie ik de OP niet meer...!
Dat Anthem is echt superdik, vind hem veel beter dan die laatste release van NoiseControllersquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
VA_-_Bassleader_Anthem-_REV-010_-Vinyl-2008-HB
vet de laser is precies 27 jaar ouder als mijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Nog een feesje deze week!
Tjonge jonge, ReMcOrE jarig, Pavo jarig, Zany jarig, FOK!-HS-Topic #50, en.... en....
de laser bestaat vandaag 48 jaar, wh00t
Memento binnen![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vet de laser is precies 27 jaar ouder als mij
Gepitchde hardstylequote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:15 schreef JortK het volgende:
Trouwens, wat is er mis met hardstyle die net een beetje meer pitch heeft?
Op al die filmpjes zie ik die gasten die platen gewoon in de normale pitch draaien, het is toch juist leuk als er net ff een lekker tempo inzit?
Ikzelf draai bijna altijd alles rond de 150-155, zodat het lekker doorbeukt
Als je er op kan gaan hakken dan is het te snel. Dan is het net hardcore , dus als je er lekker op kan stampen zonder een neiging te hebben om te gaan hakken, is het goedquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:15 schreef JortK het volgende:
Trouwens, wat is er mis met hardstyle die net een beetje meer pitch heeft?
Op al die filmpjes zie ik die gasten die platen gewoon in de normale pitch draaien, het is toch juist leuk als er net ff een lekker tempo inzit?
Ikzelf draai bijna altijd alles rond de 150-155, zodat het lekker doorbeukt
dank jequote:
Kan je me memento link gevenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Tjonge jonge, ReMcOrE jarig, Pavo jarig, Zany jarig, FOK!-HS-Topic #50, en.... en....
Memento binnen![]()
Dat is precies het tempo wat ik bedoel, veel hardstyle platen in originele pitch zijn vaak net iets te traag vind ik persoonlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als je er op kan gaan hakken dan is het te snel. Dan is het net hardcore , dus als je er lekker op kan stampen zonder een neiging te hebben om te gaan hakken, is het goed
Ik had het er vanmiddag met Bartman nog over in de auto. Ik denk dat we elkaar zoizo toch wel tegenkomen. Foute kleding is niet meer gelukt, dus ga maar op z'n zomers in het wit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:10 schreef Sethje het volgende:
We moeten nog wel ff een meet plannen voor zaterdag of niet?
dat is alweer bijna een weke geledenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Tjonge jonge, ReMcOrE jarig
ik heb nog steeds niksquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:07 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Hier zijn gisteren 4 kaarten binnengekomen, ze zijn echt
quote:early rave/early hardcore
Bass-D
Dazzler
Lars
Nosferatu
Panic
Rob & MC Joe
Vince
MC: TMC
Jump/hardstyle
Dana
Headhunterz
Jamz
Mystery
Ruthless
Showtek
MC: Alee
Nope niet voor mij dit keer... eerste keer dat ik een graceland oversla terwijl het nu wel 1 van de dikste line-ups is daar... Maar heb te veel last van kiespijn, zit aan de medicijnen en wil me enigszins sparen voor de reis naar rotterdam morgen, ben de bob namelijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:00 schreef nattermann het volgende:
Hier ook nog geen Defqon kaarten..
Vanavond naar Graceland
[..]
Happy B-(yester)Day, DJ_quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Tjonge jonge, ReMcOrE jarig, Pavo jarig, Zany jarig, FOK!-HS-Topic #50, en.... en.... DJ_ jarig
en de laser bestaat vandaag 48 jaar, wh00t
was het maar waar... dan hadden wij de beker gehadquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
anders wordt het helemaal niets in rotterdam.. maar ja dat zijn ze wel gewend daarzo
Klinkt best aardig moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:25 schreef devv05 het volgende:
Jubileumtopic!En ziet er goed uit
Ik ben gisteren weer even wat gaan spelen in Fruityloops, dit keer wat meer richting de hardcore proberen en aangezien er hier vast ook wel hardcore liefhebbers zitten ben ik wel benieuwd naar jullie mening. Mee doorgaan of in de prullenbak ermee?
PREVIEW
Het is nog maar een eerste opzet natuurlijk. Ik wil een megavet rustig nummer hebben om erin te verwerken, iemand een idee wat erbij zou kunnen passen?
quote:15-05-2008 :: Release Rock Hypnotic / Twilight
The releasedate for Scope DJ - Rock Hypnotic / Twilight is the 26nd of May (source: astralmusic.com)
Be sure to grab your copy! ;-)
thanksquote:
Klinkt idd wel leuk jaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:25 schreef devv05 het volgende:
Jubileumtopic!En ziet er goed uit
Ik ben gisteren weer even wat gaan spelen in Fruityloops, dit keer wat meer richting de hardcore proberen en aangezien er hier vast ook wel hardcore liefhebbers zitten ben ik wel benieuwd naar jullie mening. Mee doorgaan of in de prullenbak ermee?
PREVIEW
Het is nog maar een eerste opzet natuurlijk. Ik wil een megavet rustig nummer hebben om erin te verwerken, iemand een idee wat erbij zou kunnen passen?
Nieuw, nieuw...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
Leuke op
Ik blijf toch de nieuwe Headhunterz_Vs_Wildstylez_-_Blame_It_On_The_Music__Project_1 toppie vinden
volgens mij gaan er veel van hier naar pavo en zany in outland, maar ik ben iig gewoon in Arnhemquote:
2 Years Of Global Hardstylequote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:25 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
volgens mij gaan er veel van hier naar pavo en zany in outland, maar ik ben iig gewoon in Arnhem
Ja ach wat is ver wegquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 Years Of Global Hardstyle
Outland is te ver weg helaas...
Rotterdam een uithoek van nederlandquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:08 schreef devv05 het volgende:
Balen dat die leuke feestjes vaak in de uithoeken van Nederland zijn
meer dan 2.5 uur rijden vanuit hier...quote:
ik moet dan van Enschede naar Rotterdam, dat is dwars door NL, van oost naar westquote:
Hmm, zal even checken die ruis was mij niet opgevallen nog. Ik ben nog aan het zoeken naar een nummer dat erbij past, echt onwijs moeilijk al helemaal om het er goed in te passen en over te laten lopen. Heb nu wel een 'candlelight' achtig nummer erin, maar vraag me af of het niet iets té zoetsappig isquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:27 schreef Silaz het volgende:
[..]
Klinkt idd wel leuk ja![]()
Alleen dacht ik in het begin dat er een soort ruis in zat.. maar dat hoort dus blijkbaar. mss enige minpuntje. Als rustig nummer kan je natuurlijk wat van Lord of the Rings OST checken, alhoewel daar geen vocals bij zitten. Op Into the west na dan. (wat trouwens wel een heel rustig nummer is
)
Of mss wat van snow patrol ofoz, meestal ook wel aardig rustig..
Ik denk dat de kick iets te hard is, wat het gekraak veroorzaakt. Verder was het maar een probeerseltje van de melodie en daarna een kick erbij, dus dat het nog rommelig is kan wel kloppenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:30 schreef LeonH het volgende:
klinkt wel oke hoor devv. Al vind ik persoonlijk de 2e melodielijn iets beter. en misschien allemaal iets overzichtelijker maken, nu springt het van de hak op de tak en is het allemaal nog iets te druk. Kan ook misschien komen doordat het een beetje kraakt (heb je 'm te hard opgenomen of een te lage kwaliteit geselecteerd of te veel kick-lagen gebruikt?) En vind 'm iets te snel, dat pitchen gebeurt naderhand wel in een setVerder zit er zeker wel potentie in!
Ben zelf ook nog druk bezig, heb er pas weer ene draaiklaar en zit al een hele poos na te denken over een hs versie van Pirates of the Carribean, maar potverdorie wat is het lastig sleutelen aan die melodie. Dat ding is in 3/4 maat ofzo terwijl ik 'm op 1/4 wil hebbe
En net een schildpad-duikbrilletje gehaald, en wat zwembandjes voor vanavond. Ben er klaar voor!
Is dit misschien iets. Kijk niet naar de beelden, maar ik dacht dat het nummer 'Celtic Destiny - Gaelic Morn' van de Boondock Saints OST afkwam, hoewel ik hem er niet tussen zie staan op IMDB.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:39 schreef devv05 het volgende:
Ik ben nog aan het zoeken naar een nummer dat erbij past, echt onwijs moeilijk al helemaal om het er goed in te passen en over te laten lopen. Heb nu wel een 'candlelight' achtig nummer erin, maar vraag me af of het niet iets té zoetsappig is
Vind ik een leuke melo.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:30 schreef LeonH het volgende:
zit al een hele poos na te denken over een hs versie van Pirates of the Carribean, maar potverdorie wat is het lastig sleutelen aan die melodie. Dat ding is in 3/4 maat ofzo terwijl ik 'm op 1/4 wil hebbe
Wiequote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:59 schreef RijstNatie het volgende:
iemand zin om vanavond naar outland te gaan?
Pavo & Zany zijn jarig
mochten mensen onderweg een verdacht voertuig (te weten een witte tank), met achter het stuur een clown (crusty clown) en verder 2 heren in strandkledij, 2 opblaasbare worsten en een opblaasbaar schaap tegenkomen...bel dan vooral niet de politie, dat zijn wijquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ben er nog ik ben te herkennen aan mijn opblaasschaapen een unox rookworst opblaasbaar dan wel
![]()
Ik ben a.s. woendag jarigquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Memento binnen![]()
klopt, mijn fout.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:27 schreef nattermann het volgende:
Beholder is toch een a.k.a. van Neophyte
.. Duidelijk hardcore en een onwijs vette track ook nogquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:21 schreef DJ_ het volgende:
b1_angerfist-riotstarter
kan iemand hier uit maken of het hardcore of hardstyle is , het nummer weet niet echt wat het wil zijn volgens mij
Idd vette track, maar stiekem vind ik Gas Met Die Zooi vetterquote:Op zondag 18 mei 2008 13:33 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
.. Duidelijk hardcore en een onwijs vette track ook nog.
En Beholder is een alias van Neophyte ja..
Scary Track?quote:en d'r was nog eentje die ben ik aan het proberen te uploaden naar youtube, na de melodie hoor je nog zo'n lach van Thriller van MJ. Was ook een behoorlijk vette plaat!
jup thanks! that's him!quote:
nee geef mij toch maar riotstarter . gas met die zooi is iets te hektischquote:Op zondag 18 mei 2008 13:41 schreef Silaz het volgende:
[..]
Idd vette track, maar stiekem vind ik Gas Met Die Zooi vetter
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:32 schreef mstx het volgende:
En terwijl iedereen er weer op los loopt te rossen... gaan wij even naar een liedje luisteren waar wel lekkere wijven op komen
Lek-lek-lekkerequote:Op zondag 18 mei 2008 18:32 schreef mstx het volgende:
En terwijl iedereen er weer op los loopt te rossen... gaan wij even naar een liedje luisteren waar wel lekkere wijven op komen
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:32 schreef mstx het volgende:
quote:Brennan Heart - Home (M!D!FY/010)
A1: Brennan Heart ft Shanokee – Home (Blademasterz Remix)
B1: Brennan Heart ft Shanokee – Home (Unknown Analoq Remix)
B2: Brennan Heart ft Shanokee – Homeless
Brennan Heart meets Clive King - Fear (SCANTRAXX037)
a1 Brennan Heart meets Clive King - Fearless
b1 Brennan Heart meets Clive King - Wooloomooloo
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:39 schreef RijstNatie het volgende:
helaas geen Frontliner met spacer gehoord, ook geen scope dj
Donkey rollers was toch wel het toppunt, ben bij the prophet naar huis gegaan,
Respectquote:Op zondag 18 mei 2008 19:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Yep, alleen met FL heb helaas geen hardware
2 Years Global Hardstyle was prima te doen, geluid stond niet echt hard, niet echt super top, maar de setjes waren wel vetquote:Op zondag 18 mei 2008 18:52 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
![]()
Gister mooi feestje gehad [ afbeelding ], global soundz![]()
Headhunterz gemist, toen wij binnenkwamen liep hij net weg, voor de rest geen idee wie wanneer draaide, muziek was goed dus dat boeide niet
Willem draaide ook weer lekker wat P1 tracks. Rate Reducer, Art of Creation, Best of Both Worlds, Zero Hour en The Story Unfolds als ik me niet vergis.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 Years Global Hardstyle was prima te doen, geluid stond niet echt hard, niet echt super top, maar de setjes waren wel vet![]()
Willem draaide goed, ook serieus nog Salamandra van The Raiders
en Bob en Jaimy waren weer de shit
![]()
ik werd op een gegeven moment door bartman aangetikt en die wees naar een andere gast..heb geprobeerd mezelf voor te stellen en vervolgens tot 3 keer toe geprobeerd die kerel zn naam te verstaan..maar ik verstond er gewoon geen zak van..quote:Op zondag 18 mei 2008 14:47 schreef LeonH het volgende:
Da_ripper wel nog gesproken maar de meeste van jullie waren volgens mij niet meer zo aanspreekbaar of toch?
quote:Op maandag 19 mei 2008 10:46 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik werd op een gegeven moment door bartman aangetikt en die wees naar een andere gast..heb geprobeerd mezelf voor te stellen en vervolgens tot 3 keer toe geprobeerd die kerel zn naam te verstaan..maar ik verstond er gewoon geen zak van..die verdomde takkeherrie ook he..
later werd me verteld dat jij dat was(gi joe shirt staat me bij?) volgende keer beter mss
* mstx heeft de kaartjes al besteldquote:Op maandag 19 mei 2008 11:44 schreef Haghorst het volgende:
Ik schrok mijn eigen de tyfus haha![]()
Maar aankomende zaterdag is er weer een editie van Euphoria![]()
Leep
Beholder
Deepack
Headhunterz live
Showtek
Technoboy
Scope DJ
Dutch Master
Josh&Wesz
Wildstylez
MC VillainBetere shit!
![]()
http://partyflock.nl/news/11276:Euphoria_in_013.html
Ik heb jou toch ook ff gesprokenquote:Op zondag 18 mei 2008 14:47 schreef LeonH het volgende:
Da_ripper wel nog gesproken maar de meeste van jullie waren volgens mij niet meer zo aanspreekbaar of toch?
Ik denk dat mijn super vatte auto daar ook wel een steentje aan heeft bijgedragen hoorquote:Op maandag 19 mei 2008 10:46 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik werd op een gegeven moment door bartman aangetikt en die wees naar een andere gast..heb geprobeerd mezelf voor te stellen en vervolgens tot 3 keer toe geprobeerd die kerel zn naam te verstaan..maar ik verstond er gewoon geen zak van..die verdomde takkeherrie ook he..
later werd me verteld dat jij dat was(gi joe shirt staat me bij?) volgende keer beter mss
voor de rest uitstekend vermaakt! het was weer een hele beste..maar toch wat puntjes van kritiek..ik miste lasers (maakt t toch altijd iets vetter, ook al is dit meer een zuipfestijn met hs als muziek imo) en toen na 2 uur nog steeds de krokodillen en opblaasdolfijnen tegen mn hoofd aanvlogen was ik het wel een beetje beu..
maar verder dus een topfeestje met hele harde bassen en die mee-verende vloer is toch ook wel erg vet dan. en ook wel grappig dat op de heenweg da_ripper onze auto herkende aan het opblaasschaap van bart
Nope, die plus Time 2 Rock & Battle 2 the end zijn echt superdikquote:Op maandag 19 mei 2008 12:14 schreef no1uknow het volgende:
Zeg ik iets raars als ik zeg dat ik D-Tuned van Headhunterz nog steeds een superlekker nummer vind?
Hoezo een gare locatie? Het geluid is altijd in orde. Halve liters voor prijzen waar je in een zaal als Outland niet eens over mag dromen.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:10 schreef RijstNatie het volgende:
Jammer dat euphoria altijd in de 013 is, toch wel de gaarste locatie die ik ooit gezien heb
hebben ze geen betere zalen in Tilburg?
Nhoop was verre van aanspreekbaar, snap ook niet dat ik normaal heb kunnen praten met Bartmanquote:Op zondag 18 mei 2008 14:47 schreef LeonH het volgende:
oooh wat was het toch een gezellige bedoeling gister alweer in Outland! Ondanks dat ik de BOB was heb ik me echt uitstekend vermaakt!
-uh ik zie het nietquote:Op maandag 19 mei 2008 12:28 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Trouwens Boy, de foto voordat sief en bartman op de foto met je sta, heb ik mezelf er ook nog even tussen geperst, sta ik er ook nog op
het geluid vind ik in outland beter, de dansvloer vooraan is veel te klein en het podium is te hoog als je op de dansvloer staat. Het heeft gewoon totaal geen dicotheek gevoel, maar juist meer een concert gedoe.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hoezo een gare locatie? Het geluid is altijd in orde. Halve liters voor prijzen waar je in een zaal als Outland niet eens over mag dromen.
Mensen die los willen gaan kunnen uit hun dak op de dansvloer en de passieve bezoekers vinden een plekje op de grote trap.
013 is in 2005 niet voor niks uitgeroepen als beste poppodium van nederland. In vergelijking met 't Paard van Troje waar vorig jaar ook een editie van Euphoria is georganiseerd, die ik ook heb bezocht, is de editie in 013 zowiezo stukken gezelliger (los van de locatie) maar is het organisatorisch en qua infrastructuur veel beter in Tilburg.
Waarschijnlijk nog nooit in Bozzini geweestquote:Op maandag 19 mei 2008 17:42 schreef Sethje het volgende:
En een Outland en een HMH zullen haast nooit overtroffen worden wat geluid betreft denk ik.
hahahahahaquote:Op maandag 19 mei 2008 18:44 schreef mstx het volgende:
Activator & Zatox - Freedom
Eindelijk weet ik hoe dat gruwelijke nummer heet die A-Lusion de laatste tijd vaak draait
http://www.freaky.nl/cms/(...)52f%2520Twilight.htmquote:Brennan Heart - Memento / Remember, Remember
art. nr. : MIDIFY 009
A1. Memento
B1. Remember, Remember
Release datum : woensdag 21 mei 2008
Label : Midify
quote:Scope DJ - Rock Hypnotic / Twilight
art. nr. : SCANTRAXX 035
A1. Rock Hypnotic
B1. Twilight
Release datum : woensdag 21 mei 2008
Label : Scantraxx
Jep ikke!quote:Op maandag 19 mei 2008 18:56 schreef luckass het volgende:
zijn er nog meer mensen op Intentste vinden?
Hier hetzelfdequote:Op maandag 19 mei 2008 19:10 schreef LeonH het volgende:
Geen emporium voor mij, lekker 3 dagen zuipen op Pinkpop
Waarschijnlijk ik ook, Tatanka weer een keer aanschouwenquote:Op maandag 19 mei 2008 19:11 schreef Sethje het volgende:
[..]
Jep ikke!
Wat is die vinyl van Acti & Zatox dik zeg. Echt 2 topnummers still drunk & freedom.
Vind die van E-Fect ook wel te beluisterenquote:Op maandag 19 mei 2008 19:11 schreef Sethje het volgende:
[..]
Jep ikke!
Wat is die vinyl van Acti & Zatox dik zeg. Echt 2 topnummers still drunk & freedom.
klinkt op zich lekkerquote:Op zondag 18 mei 2008 11:40 schreef devv05 het volgende:
Schiet al aardig op met m'n nieuwe song, vocals zitten erin en intro staat ook deels, alleen outtro is nog niet helemaal klaar en verder nog wat effecten enzo erbij. Maar voor degene die het leuk vinden alvast een voorproefje; comments en opbouwende kritiek zoals altijd weer welkom
PREVIEW SO CLOSE
(kwaliteit expres laag gezet, is uiteraard niet representatief voor de uiteindelijke kwaliteit)
quote:Op maandag 19 mei 2008 17:22 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
het geluid vind ik in outland beter, de dansvloer vooraan is veel te klein en het podium is te hoog als je op de dansvloer staat. Het heeft gewoon totaal geen dicotheek gevoel, maar juist meer een concert gedoe.
die trapjes zijn hoogst irritant, iedereen staat met zijn neus naar voren toe, wat totaal geen sfeer geeft. Ik sta juist het liefst achterom of zijwaarts want als ik naar voren kijk zie ik alleen maar achterhoofden.
een locatie als zalinaz, locomotion, danssalon, effenaar, of maassilo volstaat veel en veel beter
en hoe kun je nou een poppodia vergelijken met een discotheekdaar waar normaal een concert wordt gegeven van een Jan smit of Anouk, waar iedereen alleen maar staat te kijken en te klappen
![]()
Haha, ik snap wat je bedoelt. Ik denk dat ik twee versies ga maken, dit wordt dan de iets commerciëlere versie en een wat hardere meer pure hardstyle die ook een stuk beter in te mixen is, want dat wordt met deze wel vrij lastig.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 03:13 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
klinkt op zich lekker![]()
de vocal vind ik alleen iets teveel een 'smurf' effect hebben, waardoor je plaat (i.c.m. je synth + kick) als duitse handsup trance klinkt (of was dit de bedoeling?)
Je bent beter in 'echte' hardstyle maken dan mij in ieder geval. Ik vind dit nummer alleen iets te donker, maar dat is persoonlijke smaak. Ik ben meer van de vocals en vrolijke melodietjes met een keiharde kickquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:24 schreef LeonH het volgende:
Eindelijk uitgevonden hoe ik m'n eigen platen op YouTube kan zetten... scheen dus gewoon een verdomd handige optie in een standaard Mac programma als iPhoto te zitten waarmee ik dit kan maken...
Thanks! was ook de bedoelingquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je bent beter in 'echte' hardstyle maken dan mij in ieder geval. Ik vind dit nummer alleen iets te donker, maar dat is persoonlijke smaak. Ik ben meer van de vocals en vrolijke melodietjes met een keiharde kick
Ik wil wel weten hoe je dat maakt trouwens, dan kan ik ook eens wat op Youtube zetten. Is er ook een Windows programma waar dat eenvoudig mee kan?
Die is wel leuk idd, Still Drunk =quote:Op maandag 19 mei 2008 18:44 schreef mstx het volgende:
Activator & Zatox - Freedom
Eindelijk weet ik hoe dat gruwelijke nummer heet die A-Lusion de laatste tijd vaak draait
quote:
Als ik deze hoor denk ik steeds aan carnavalquote:
klinkt op zich goed, alleen zijn mijn eerdere ervaringen met belgie niet zo denderendquote:Op zaterdag 9 augustus organiseert Q-dance de eerste editie van The Qontinent.
Dit festival zal plaatsvinden te Wachtebeke nabij Gent, om precies te zijn op een prachtig eiland te midden van het recreatieterrein Puyenbroeck.
Q-dance is trots om naast events als Defqon.1 (Nederland) en Q-BASE (Duitsland) met The Qontinent in België voor het eerst een outdoor festival uitsluitend gericht op de harde stijlen neer te zetten.
Op het dagfestival zullen vier areas te vinden zijn: hardstyle, hardcore, jump/tekstyle en voor het eerst een ‘bring your own records’ stage. Hoe je hiermee zelf op The Qontinent zou kunnen draaien wordt later bekend gemaakt.
Het verloren continent opent om 12 uur z’n deuren en gaat door tot 12 uur ‘s nachts. In aankondigingen als deze hoor je vaak dat alles uit de kast wordt getrokken op gebied van geluid, decor, show en line-up etc.
Bij Q-dance weet je dat alles op het allerhoogste niveau is. Q-dance zal er alles aan doen om er een onvergetelijke dag van te maken.
De line-up is bekend en kun je hier bekijken. Op de website kun je tevens meer informatie over het terrein en het festival terugvinden.
Kaarten zijn vanaf woensdag 21 mei 10:00 uur te koop. In België via de Free Record Shop, FNAC, Teleticketservice, Brooklyn en Toff Music en wereldwijd kun je terecht op TicketOnline.
Busreizen vanuit België worden door Eventthings georganiseerd, busreizen vanuit Nederland door Event Travel.
Misschien moet ik hem vaker luisterenquote:
Lekkerquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:09 schreef NrSiX het volgende:
[..]
The_Pitcher_-_Karma__Titan-_SPK025-5_-Vinyl-2008-HB
Misschien maar ik maakte maar een grapjequote:Op woensdag 21 mei 2008 12:09 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Misschien moet ik hem vaker luisterenVind hem nu kut iig.. stukje Showtek - Scratch ertussendoor
The_Pitcher_-_Karma__Titan-_SPK025-5_-Vinyl-2008-HB
I know, maar heb de plaat ook niet helemaal gehoord, begon bij het "r&b" stukje te zappenquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:54 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Misschien maar ik maakte maar een grapje. Ik vind Zatox & Acti een goeie combinatie iig..
Get Drunk/Can't Stop.
Karma is heerlijk!quote:
Congrats!quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Karma is heerlijk!
Ben 18 geworden vandaag
Z.S.M. naar de eerste de beste hardstyle party om en nabij Zoetermeer
Niemand_die_ik_ken is jarig....daarom ben ik niet uitgenodigdquote:
Dat is het idd maar wel fucking dik geluid en gewoon een fijne zaal. Vond het de vorige keer met Hardstyle Overdose echt vetquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:37 schreef Da_Ripper het volgende:
Iemand hier trouwens ooit in Well geweest? Onder De Linden.. klinkt als een kleine boeren/bruin cafe met achter een zaaltje waar ze normaal gesproken de wekelijkse bingo-avonden hebben![]()
MC Rems B-day Bash
aight dan, tis n leuke (lees dichterbij) tegenhanger van de Haagse Euphoria....quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is het idd maar wel fucking dik geluid en gewoon een fijne zaal. Vond het de vorige keer met Hardstyle Overdose echt vet
congratzquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:13 schreef no1uknow het volgende:
Ben 18 geworden vandaag
Z.S.M. naar de eerste de beste hardstyle party om en nabij Zoetermeer
dat was een vet feestje toenquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is het idd maar wel fucking dik geluid en gewoon een fijne zaal. Vond het de vorige keer met Hardstyle Overdose echt vet
tijdje terug was hij er ook, vet setje toen, helemaal uit je bol op In Our Memories (toen was hij nog net niet uit)quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:19 schreef Silaz het volgende:
zaterdag, ondanks examens, wss brennan heart @ dieka
klopt al waren er toen wel veel boeren die niet op hun plek konden blijven tijdens het stampenquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tijdje terug was hij er ook, vet setje toen, helemaal uit je bol op In Our Memories (toen was hij nog net niet uit)
Ze spreekt over een bevallingskamer... i.e. "this is where you will come when you are ready"quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:20 schreef DJ_ het volgende:
ik heb een paar dagen geleden eens opgelet bij de lyrics van NC : shreeks
en ligt het nu aan mij of gaat dat hele nummer nu over een kut
And what if two lives leaked my thighs
I have seen the white clean chamber with it's instruments
It is a place of shreeks
It is not happy
This is where you will come when you are ready
kortom een kamer tussen je dijen waar je komt als je er klaar voor bent
het enige wat ik kan interperteren als een kamer tussen je dijen is een kut
en daar kom je tevens ook ( als man zijne en misschien als vrouw ) als je er klaar voor bent
dit kan dronken taal zijn ik weet het niet , maar zien nog meer mensen hier de logica van in ?
Ik weet in ieder geval wel dat het ook in een nummer van Pendulum wordt gebruikt (DnB)quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:16 schreef Kovah het volgende:
*Aanmeld als Hardstyle liefhebber
Wie weet welke film/tekst o.i.d. gebruikt word voor die lyrics van Headhunterz - Rock Civilization Ik ken de tekst maar kan hem even nergens bij plaatsen.
de game Half life zijn die vocals vanquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval wel dat het ook in een nummer van Pendulum wordt gebruikt (DnB)
tja met die hele text er bij is het wat anders ( die kende ik niet dus )quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ze spreekt over een bevallingskamer... i.e. "this is where you will come when you are ready"
I am a mountain now, among mountainy women. <-- preggies
The doctors move among us as if our bigness <-- gynecologen
Frightened the mind. They smile like fools.
They are to blame for what I am, and they know it. <-- wij krijgen natuurlijk weer de schuld
They hug their flatness like a kind of health.
And what if they found themselves surprised, as I did?
They would go mad with it.
And what if two lives leaked between my thighs? <--moeder kan overlijden tijdens bevalling
I have seen the white clean chamber with its instruments. <-- bevallingskamer
It is a place of shrieks. It is not happy. <-- baby-gebleeeehhhhhhrrrrrr!!!!
'This is where you will come when you are ready.'
The night lights are flat red moons. They are dull with blood.
I am not ready for anything to happen.
I should have murdered this, that murders me.
bron
Ze draaien zaterdag ook op Euphoriaquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:28 schreef NLS04 het volgende:
setje van Josh en Wesz @ Fresh FM![]()
Damn wat baal ik dat ik deze gasten niet op emporium kan zien
Wat een artistiek hoogstandjequote:Op donderdag 22 mei 2008 00:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ze spreekt over een bevallingskamer... i.e. "this is where you will come when you are ready"
I am a mountain now, among mountainy women. <-- preggies
The doctors move among us as if our bigness <-- gynecologen
Frightened the mind. They smile like fools.
They are to blame for what I am, and they know it. <-- wij krijgen natuurlijk weer de schuld
They hug their flatness like a kind of health.
And what if they found themselves surprised, as I did?
They would go mad with it.
And what if two lives leaked between my thighs? <--moeder kan overlijden tijdens bevalling
I have seen the white clean chamber with its instruments. <-- bevallingskamer
It is a place of shrieks. It is not happy. <-- baby-gebleeeehhhhhhrrrrrr!!!!
'This is where you will come when you are ready.'
The night lights are flat red moons. They are dull with blood.
I am not ready for anything to happen.
I should have murdered this, that murders me.
bron
quote:Q-dance
Als Mystery Land zes jaar geleden een nieuw onderkomen vindt op het voormalige Floriadeterrein betekent dat tevens een voortzetting van een nieuwe en oorverdovende area, die in 2001 op het Six Flags terrein geboren wordt. De prachtig gelegen “Q-stage” is uitgegroeit tot een plek waar jaarlijks ruim 15.000 liefhebbers samenkomen om het Nederlandse festivalseizoen op luidruchtige wijze af te sluiten. Een muzikale achtbaanrit die dit jaar met hardtrance en harddance begint om via hardstyle, Belgium beats en French-tek bloedstollend te eindigen met een dubbele looping vol early rave en hardcore. Fasten your seatbelts please!
The Prophet
Zany
Technoboy & Zatox
D-Block & S-te-Fan
LIVE: Brennan Heart presents Blademasterz
Dana
Alpha² (Alpha Twins)
Wildstylez
Fausto
Hosted by MC Ruffian
vind het sowieso maar een verwarrende textquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar ik vind iets in de omschrijving van de mysteryland line up ook niet kloppen mogen jullie raden wat:
[..]
klinkt ook wel apart ditquote:Defqon 1 Festival: ‘Blademasterz Live Premiere’ [14-05-2008]
Brennan Heart will present his new live act: Blademasterz, at Defqon 1 Festival. At the main stage the crowd will see a first appearance of this highly anticipated project of the producer. The act will be the first of it's kind and although we cannot unveil everything, yet we can say there will be a lot of people performing at the same time!!!
The Main stage was deliberately chosen for the premiere because of the size and the impact this act will create. Brennan Heart himself is currently working full time in the studio to finish a lot of new records. One record that will be played is of course last year's anthem 'Get Wasted' which became a huge hit all over the world and even broke records in Australia.
GVD dus geen bazz implant op defqon, in elk geval zonder alphaverb en zijn kicks en sound maakte het juist zo vet!...echt kut ditquote:Due to internal problems I cannot continue my work for Bazz Implant.
This automatically means that I will not take part the LIVE performance planned on Defqon.1 2008
On one side I am sad because this is what I have worked for in the last 2 years.
On the other side I am glad to see how well it is going and I wish the people at impMUSIC the best luck with their label and hope they will keep up the quality we have brought untill now.
What I will do for the future is concentrate on Alphaverb, but I'm not sure how, where and when.
I will keep you updated
Yours,
Daniel
Ik wil je kaartje wel overnemenquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
GVD dus geen bazz implant op defqon, in elk geval zonder alphaverb en zijn kicks en sound maakte het juist zo vet!...echt kut dit
ReMcOrE heeft Elacin Exinore Flexcomfort ER-25's.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:30 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Remcore, welke oordoppen had jij ook alweer en hoeveel -db zijn ze? En ben je er een beetje tevreden over?
Moet die dingen echt gaan halen.
Ik merk het bij mezelf ook hoor, ik gaat binnenkort zon test doen bij een audicienquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
He? Wat zeg je...?![]()
Maar serieus, hoezo dan, merk je dat het achteruit gaat?
heb ook de -25 ondanks dat ik vaker draai, en ik de koptelefoon dan keihard moet zetten. Misschien dat ik me binnenkort een setje -15 laat aanmeten voor het draaien. Weet dat ik ze idd door de fabriek kan laten wisselen, maar wil voor het draaien een mindere demping aangezien ik dan toch naast de minder harde monitors sta, en als ik uitga of festivals bezoek gewoon een maximale demping wil hebbenquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:08 schreef mstx het volgende:
[..]
ReMcOrE heeft Elacin Exinore Flexcomfort ER-25's.
Ik heb zelf de ER-15, 15 dB demping.
Heb ze beide nog nooit horen draaienquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
GVD dus geen bazz implant op defqon, in elk geval zonder alphaverb
En dit is dus weer terug gedraait, er was schijnbaar een gerucht (beter gezegd een leugen) dat Q-dance te horen had gekregen. Alphaverb en consorten heeft ff contact opgenomen met Q en dat leugentje fijn de wereld uitgeholpen. Geen vuiltje aan de lucht dusquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
GVD dus geen bazz implant op defqon, in elk geval zonder alphaverb en zijn kicks en sound maakte het juist zo vet!...echt kut dit
bron: www.alphaverb.nlquote:Ok, after having contact with Q-Dance alot has cleared up.
It appears there was a story wich said I was not able to keep up with things emotionally and I did not show up at some bookings
Ofcourse this is in no way the truth. The music is what keeps me going!
So for the true partypeople, we will still perform on Defqon.1 and show you the work we have done in the last 2 years.
Bangin' beats, screechy synths lots of new / exclusive productions and crazy people behind the decks..!
See you there!!!
Daniel
Nicequote:Op donderdag 22 mei 2008 20:43 schreef LeonH het volgende:
Scope_DJ_-_Rock_Hypnotic-(SCANTRAXX035)-Vinyl-2008-HB
Clive_King_-_Pure_Cocaine-(SCSP017)-Vinyl-2008-HB
Brennan_Heart_-_Memento-(MY009)-Vinyl-2008-HB
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:43 schreef LeonH het volgende:
Truequote:Op donderdag 22 mei 2008 20:43 schreef LeonH het volgende:
Ben ik het niet mee eens, ik hou persoonlijk wel van zijn stijl. Ik weet zeker dat als iemand deze draait de tent op zijn kop staat net als bij Arisequote:
Die vocal klinkt als showtek.. En daarnaast is het echt een zaadnummer eerste klas..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:52 schreef Haghorst het volgende:
Weet iemand van jullie welke artiest bezig is met het volgende nummer:
![]()
What shall I do
What should they say
It doesn't fucking matter
I will do it my way!
![]()
Ik dacht aan Headhunterz maar ik zou het eerlijk gezegd niet weten, hij zit ook in de liveset van Brennan Heart op Inqontrol. Ik zit nu op het werk dus ik kan niet op youtube zoeken naar een filmpje, maar misschien weet iemand van jullie het zo?
Hoezo jij hebt al ooit de versie gehoord die helemaal af wasquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:11 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die vocal klinkt als showtek.. En daarnaast is het echt een zaadnummer eerste klas..
Gebaseerd op van wat ik hoorde natuurlijk.. Maar dat klonk al kut, dus ik denk niet dat ik hem vet ga vinden..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoezo jij hebt al ooit de versie gehoord die helemaal af was
Die versie die IQ gedraaid werd had ik niet echt het vermoeden dat die al af was
Ik zie de bui al hangen met al die vette feesten die eraan komenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
He? Wat zeg je...?![]()
Maar serieus, hoezo dan, merk je dat het achteruit gaat?
Ik vind Still Drunk ook een super dikke plaat..hoorde hem voor t eerst op Pinksterpar-t gedraaid door Tatanka en meteen los toenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:15 schreef Haghorst het volgende:
En toch is still drunk lekker!
Lekkere plaat![]()
Activator & Zatox samen =
Precies, dat is zo dikquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:25 schreef Da_Ripper het volgende:
Freedom : wat ik zo dik aan Freedom vind is die octaafverhoging @ 5:10![]()
![]()
je denkt dat je het gehad hebt maar dan...hoppa gewoon doorgaan en n tikkeltje harder deze keer![]()
Het is idd teruggedraaid gelukkig. Jammer dat er nu weer zo'n lulverhaal van word gemaakt maar er word in de hs-scene blijkbaar ook politiek bedreven. Belangrijkste is dat ze er gewoon staan want het is een heerlijke actquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:46 schreef Sinister-D- het volgende:
En dit is dus weer terug gedraait, er was schijnbaar een gerucht (beter gezegd een leugen) dat Q-dance te horen had gekregen. Alphaverb en consorten heeft ff contact opgenomen met Q en dat leugentje fijn de wereld uitgeholpen. Geen vuiltje aan de lucht dus![]()
Ik kan het ff niet terugvinden maar laatst ging het er op pf ook over. Het is blijkbaar een track van Brennan Heart met een redelijk onbekende MC uit de regio Schijndel. Er wordt snel aan een HHZ track gedacht omdat die digiwave synth gebruikt word.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:52 schreef Haghorst het volgende:
![]()
What shall I do
What should they say
I will do it my way!
![]()
Ik dacht aan Headhunterz maar ik zou het eerlijk gezegd niet weten, hij zit ook in de liveset van Brennan Heart op Inqontrol. Ik zit nu op het werk dus ik kan niet op youtube zoeken naar een filmpje, maar misschien weet iemand van jullie het zo?
Even geluisterd maar daar vind ik nou echt geen bal aanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een brute plaat
Tat & Zat - Scary Track![]()
Ik de hele tijd denken dat ie alleen van Tatanka wasquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een brute plaat
Tat & Zat - Scary Track![]()
Dat eerste, daar kan ik me wel in vinden opzich..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:11 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die vocal klinkt als showtek.. En daarnaast is het echt een zaadnummer eerste klas..
Brennan Heart dus, ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Vond hem wel lekker klinkenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:15 schreef Sethje het volgende:
Het is blijkbaar een track van Brennan Heart met een redelijk onbekende MC uit de regio Schijndel. Er wordt snel aan een HHZ track gedacht omdat die digiwave synth gebruikt word.
tja stijlvol is anders die oordoppen .quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:20 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik zie de bui al hangen met al die vette feesten die eraan komen.
Bedankt voor de info mstx.
Volgens mij is dat een nummer van Project 1 hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:52 schreef Haghorst het volgende:
![]()
What shall I do
What should they say
I will do it my way!
![]()
Dat maakt me helemaal geen zak uitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja stijlvol is anders die oordoppen .
maar zolang ze maar niet oranje fluoriserend zijn valt het niet echt op
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:22 schreef Digiwave het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een nummer van Project 1 hoor
Liever oordopjes dan op m'n 30e doof.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:39 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dat maakt me helemaal geen zak uit.
Komt niet in de teaser voor?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:22 schreef Digiwave het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een nummer van Project 1 hoor
Waar heb je ze laten maken mstx?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:43 schreef mstx het volgende:
[..]
[..]
Liever oordopjes dan op m'n 30e doof.
Die exinores zie je ook bijna niet trouwens.
Bij van Boxtel in Veenendaal.quote:
Dit was nog vorig jaar. Dus oud is het niet echt. Maar wel vet.... maar ik had een filmpje waar we met 9 man bij een pilaar op een rijtje tegelijk lopen te stampen...gewoon te vetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Zit in de aanloop van Emporium wat oude filmpjes te checken.
Volgens mij waren een aantal van deze gasten (veenendaal) ook in Outland laatst.
Dit filmpje geeft voor mij precies het hs-feest gevoel weer... iedereen zijn eigen feesje, iedereen een glimlach, druk of niet, lekker in het rond dansen, en met de climax iedereen los
http://www.elacin.nl/exinore_nl/index.html -> verkooppuntenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Zijn die dingen niet bij schoonenberg ofzo te laten maken?
Maandag of dinsdag maar eens langsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:19 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.elacin.nl/exinore_nl/index.html -> verkooppunten
beelden...?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
maar ik had een filmpje waar we met 9 man bij een pilaar op een rijtje tegelijk lopen te stampen...gewoon te vet
Precies, en in die teaser van P1 staan maar 6/7 nummers dus we hebben er nog een paar niet gehoord.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:43 schreef mstx het volgende:
[..]
niet alle liedjes kwamen voor in de teaser hoorquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Zit in de aanloop van Emporium wat oude filmpjes te checken.
Volgens mij waren een aantal van deze gasten (veenendaal) ook in Outland laatst.
Dit filmpje geeft voor mij precies het hs-feest gevoel weer... iedereen zijn eigen feesje, iedereen een glimlach, druk of niet, lekker in het rond dansen, en met de climax iedereen los
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nergens tot nu toe een downloadbare versie gevonden van time 2 rock in dit tempo, heerlijk gewoon![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:06 schreef Silaz het volgende:
[..]
Pff als ik die filmpjes zie.. nog 3/4e jaar en dan kan ik ook eindelijk op die feestjes zijn![]()
![]()
![]()
moet het tot nu toe doen met disco's
inderdaad, echt heel erg vallen ze niet op, of je moet recht in iemands oren gaan kijkenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:43 schreef mstx het volgende:
[..]
[..]
Battle 2 the End is gewoon Victim of my Rage met een andere tekst.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:39 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat blijven Time 2 Rock/ Battle 2 the End toch fucking geniaal!
Heulemoal mee eensquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:39 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat blijven Time 2 Rock/ Battle 2 the End toch fucking geniaal!
.. Is dat sarcasme?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:52 schreef mstx het volgende:
[..]
Battle 2 the End is gewoon Victim of my Rage met een andere tekst.
Ja uiteraard is dat sarcasme, ze lijken ook totaaal niet op elkaar.quote:
Ze lijken wel op elkaar opzich, maar ik hoor toch wel degelijk verschillen..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:23 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja uiteraard is dat sarcasme, ze lijken ook totaaal niet op elkaar.
(Deze post was wél sarcastisch [ afbeelding ])
goeie keusquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:49 schreef LeonH het volgende:
Vanavond weer draaien en heb echt zin om es wat oudere dingetjes te draaien.... Time 2 Rock, Our Power, Beauty and the Beat etc..
Indeep/The Cube is gereleased op DJ United Records, dat is in Italie. De Italiaanse BUMA STEMRA is minder streng of zit anders in elkaar dan de Nederlandse. Daarom hebben hun daar geen of minder gezeik met die vocal.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:06 schreef NLS04 het volgende:
Vraagje trouwens, In Bass modulators - Indeep ( brainkicker powered mix) zit een heerlijke vocal die ook in DBSTF- War coz i'm hard zit als ik me niet vergis. En zover ik weet kon die niet gereleased worden vanwege de copyrights op die vocal?Iemand die me dat kan uitleggen?
heb het gevonden, het was : brennan heart ft MC Vquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:42 schreef Haghorst het volgende:
Brennan Heart dus, ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Vond hem wel lekker klinken
tnx voor de heldere uitlegquote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:19 schreef Sethje het volgende:
[..]
Indeep/The Cube is gereleased op DJ United Records, dat is in Italie. De Italiaanse BUMA STEMRA is minder streng of zit anders in elkaar dan de Nederlandse. Daarom hebben hun daar geen of minder gezeik met die vocal.
DBSTF willen in Nederland releasen gewoon op Scantraxx en dat zorgt voor problemen met de Nederlandse BUMA STEMRA. Daarom is de vocal nu opnieuw ingezongen door iemand anders. De "nieuwe" versie van War Coz i'm hard draaien ze sinds een paar weken. Ander verschil met het origineel is dat er nu ook een bassline in de mid-intro zit.
Al zal het wel later worden aangezien EVO002 nog steeds uit moet komen...quote:D-Block & S-Te-Fan - Kingdom/Total Eclipz (Evolutionz/EVO03)
releasedate: june/july
A1. D-Block & S-Te-Fan - Kingdom
B1. D-Block & S-Te-Fan - Total Eclipz
ik ookquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:10 schreef mstx het volgende:
Vanavond Headhunterz live, SDJ, J&W, TBY en Wildstylez @ Euphoria![]()
Finally found what I've been looking forquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Luie DozerHeld Dozer, wanneer schrijft tie nou eens terug...
Hij draaide zaterdag namelijk een plaat/tool waar ik helemaal gek van werd![]()
Die is ook zo tering hardquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:16 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Is alleen een originele versie van, op de plaat tenminste. B-kant is remix van Bullshit walks, money talks.
http://www.discogs.com/artist/DJ+Lunaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:11 schreef DJ_ het volgende:
heb even een vraag met vage aanwijzingen .
maar hoe heete dat nummer van luna ookal weer met die vocals uit een jaren 80 lied ?
ik kan er maar niet op komen
volgens mij is het ook meer een remake van het nummer dan alleen maar de vocals
Weet je ook (een gedeelte van) de vocals? Dat helpt misschien watquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:11 schreef DJ_ het volgende:
heb even een vraag met vage aanwijzingen .
maar hoe heete dat nummer van luna ookal weer met die vocals uit een jaren 80 lied ?
ik kan er maar niet op komen
volgens mij is het ook meer een remake van het nummer dan alleen maar de vocals
Le Brisc - I've got the power ( A-Lusion remix)quote:Op zondag 25 mei 2008 11:31 schreef Silaz het volgende:
Hmms gister brennan heart was vermakelijk. wel draaide hij aardig vaak dezelfde nummers als de huisDJ, dus veel tracks dubbel gehoord. domper. en veel hitjes, just like you, nothin else matters enzo.. had juist gehoopt op wat nieuwe shit maarja. voorderest wel leuk gehad:9
Hij draaide trouwens ook zo'n nummer met iets van I've got the power... was echt een vette plaat maargoed. iemand die weet hoe di eheet?
Draaide Brennan nou een keer Momento? Zijn eigen nummer heb ik nog nooit gehoord van hemzelf. Zowel bij Swat niet als in de matrixx....quote:Op zondag 25 mei 2008 11:31 schreef Silaz het volgende:
Hmms gister brennan heart was vermakelijk. wel draaide hij aardig vaak dezelfde nummers als de huisDJ, dus veel tracks dubbel gehoord. domper. en veel hitjes, just like you, nothin else matters enzo.. had juist gehoopt op wat nieuwe shit maarja. voorderest wel leuk gehad:9
Hij draaide trouwens ook zo'n nummer met iets van I've got the power... was echt een vette plaat maargoed. iemand die weet hoe di eheet?
Op InQontrol draaide hij hem wel hoor..quote:Op zondag 25 mei 2008 13:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Draaide Brennan nou een keer Momento? Zijn eigen nummer heb ik nog nooit gehoord van hemzelf. Zowel bij Swat niet als in de matrixx....
Gister ook bij een (ander) feest met Brennan Heart geweest en daar draaide die 'em welquote:Op zondag 25 mei 2008 13:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Draaide Brennan nou een keer Momento? Zijn eigen nummer heb ik nog nooit gehoord van hemzelf. Zowel bij Swat niet als in de matrixx....
gister niet nu welquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:45 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Weet je ook (een gedeelte van) de vocals? Dat helpt misschien wat
- geen geluidslimietquote:Op zondag 25 mei 2008 18:49 schreef nattermann het volgende:
Even in het kort:
-verlaten luchtmachtbasis in Duitsland
-16 uur lang
-in bunkers, elke bunker andere muziekstijl
-gruwelijk vet feest
Q-Base (outdoor, op Airport Weeze net over de grens bij het Noord-Limburgse Bergen)quote:Op zondag 25 mei 2008 18:46 schreef reetveter het volgende:
Ik las op de site dat er 30 aug. Q-base is ofzoiets, nu heb ik geen idee wat dit is weet iemand hier meer van. Want van die site (www.Q-dance.nl) word ik niet echt veel wijzer.
Als je hem hebt graag even PMquote:Op zondag 25 mei 2008 13:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gister niet nu wel( ben net wakker )
in your head ( is volgens mij ook de titel dus ik ga hem nu even zoeken )
was deze dus . niet van luna maar die draaide hem wel ene keer vandaar dat ik dacht dat het van hem was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |