I know, maar heb de plaat ook niet helemaal gehoord, begon bij het "r&b" stukje te zappenquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:54 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Misschien maar ik maakte maar een grapje. Ik vind Zatox & Acti een goeie combinatie iig..
Get Drunk/Can't Stop.
Karma is heerlijk!quote:
Congrats!quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Karma is heerlijk!
Ben 18 geworden vandaag
Z.S.M. naar de eerste de beste hardstyle party om en nabij Zoetermeer
Niemand_die_ik_ken is jarig....daarom ben ik niet uitgenodigdquote:
Dat is het idd maar wel fucking dik geluid en gewoon een fijne zaal. Vond het de vorige keer met Hardstyle Overdose echt vetquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:37 schreef Da_Ripper het volgende:
Iemand hier trouwens ooit in Well geweest? Onder De Linden.. klinkt als een kleine boeren/bruin cafe met achter een zaaltje waar ze normaal gesproken de wekelijkse bingo-avonden hebben![]()
MC Rems B-day Bash
aight dan, tis n leuke (lees dichterbij) tegenhanger van de Haagse Euphoria....quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is het idd maar wel fucking dik geluid en gewoon een fijne zaal. Vond het de vorige keer met Hardstyle Overdose echt vet
congratzquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:13 schreef no1uknow het volgende:
Ben 18 geworden vandaag
Z.S.M. naar de eerste de beste hardstyle party om en nabij Zoetermeer
dat was een vet feestje toenquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is het idd maar wel fucking dik geluid en gewoon een fijne zaal. Vond het de vorige keer met Hardstyle Overdose echt vet
tijdje terug was hij er ook, vet setje toen, helemaal uit je bol op In Our Memories (toen was hij nog net niet uit)quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:19 schreef Silaz het volgende:
zaterdag, ondanks examens, wss brennan heart @ dieka
klopt al waren er toen wel veel boeren die niet op hun plek konden blijven tijdens het stampenquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tijdje terug was hij er ook, vet setje toen, helemaal uit je bol op In Our Memories (toen was hij nog net niet uit)
Ze spreekt over een bevallingskamer... i.e. "this is where you will come when you are ready"quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:20 schreef DJ_ het volgende:
ik heb een paar dagen geleden eens opgelet bij de lyrics van NC : shreeks
en ligt het nu aan mij of gaat dat hele nummer nu over een kut
And what if two lives leaked my thighs
I have seen the white clean chamber with it's instruments
It is a place of shreeks
It is not happy
This is where you will come when you are ready
kortom een kamer tussen je dijen waar je komt als je er klaar voor bent
het enige wat ik kan interperteren als een kamer tussen je dijen is een kut
en daar kom je tevens ook ( als man zijne en misschien als vrouw ) als je er klaar voor bent
dit kan dronken taal zijn ik weet het niet , maar zien nog meer mensen hier de logica van in ?
Ik weet in ieder geval wel dat het ook in een nummer van Pendulum wordt gebruikt (DnB)quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:16 schreef Kovah het volgende:
*Aanmeld als Hardstyle liefhebber
Wie weet welke film/tekst o.i.d. gebruikt word voor die lyrics van Headhunterz - Rock Civilization Ik ken de tekst maar kan hem even nergens bij plaatsen.
de game Half life zijn die vocals vanquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval wel dat het ook in een nummer van Pendulum wordt gebruikt (DnB)
tja met die hele text er bij is het wat anders ( die kende ik niet dus )quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ze spreekt over een bevallingskamer... i.e. "this is where you will come when you are ready"
I am a mountain now, among mountainy women. <-- preggies
The doctors move among us as if our bigness <-- gynecologen
Frightened the mind. They smile like fools.
They are to blame for what I am, and they know it. <-- wij krijgen natuurlijk weer de schuld
They hug their flatness like a kind of health.
And what if they found themselves surprised, as I did?
They would go mad with it.
And what if two lives leaked between my thighs? <--moeder kan overlijden tijdens bevalling
I have seen the white clean chamber with its instruments. <-- bevallingskamer
It is a place of shrieks. It is not happy. <-- baby-gebleeeehhhhhhrrrrrr!!!!
'This is where you will come when you are ready.'
The night lights are flat red moons. They are dull with blood.
I am not ready for anything to happen.
I should have murdered this, that murders me.
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |