dank jequote:
Kan je me memento link gevenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Nog een feesje deze week!
Tjonge jonge, ReMcOrE jarig, Pavo jarig, Zany jarig, FOK!-HS-Topic #50, en.... en....
de laser bestaat vandaag 48 jaar, wh00t
Memento binnen![]()
Dat is precies het tempo wat ik bedoel, veel hardstyle platen in originele pitch zijn vaak net iets te traag vind ik persoonlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als je er op kan gaan hakken dan is het te snel. Dan is het net hardcore , dus als je er lekker op kan stampen zonder een neiging te hebben om te gaan hakken, is het goed
Ik had het er vanmiddag met Bartman nog over in de auto. Ik denk dat we elkaar zoizo toch wel tegenkomen. Foute kleding is niet meer gelukt, dus ga maar op z'n zomers in het wit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:10 schreef Sethje het volgende:
We moeten nog wel ff een meet plannen voor zaterdag of niet?
dat is alweer bijna een weke geledenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Tjonge jonge, ReMcOrE jarig
ik heb nog steeds niksquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:07 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Hier zijn gisteren 4 kaarten binnengekomen, ze zijn echt
quote:early rave/early hardcore
Bass-D
Dazzler
Lars
Nosferatu
Panic
Rob & MC Joe
Vince
MC: TMC
Jump/hardstyle
Dana
Headhunterz
Jamz
Mystery
Ruthless
Showtek
MC: Alee
Nope niet voor mij dit keer... eerste keer dat ik een graceland oversla terwijl het nu wel 1 van de dikste line-ups is daar... Maar heb te veel last van kiespijn, zit aan de medicijnen en wil me enigszins sparen voor de reis naar rotterdam morgen, ben de bob namelijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:00 schreef nattermann het volgende:
Hier ook nog geen Defqon kaarten..
Vanavond naar Graceland
[..]
Happy B-(yester)Day, DJ_quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Nog een feesje deze week!
Tjonge jonge, ReMcOrE jarig, Pavo jarig, Zany jarig, FOK!-HS-Topic #50, en.... en.... DJ_ jarig
en de laser bestaat vandaag 48 jaar, wh00t
was het maar waar... dan hadden wij de beker gehadquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
anders wordt het helemaal niets in rotterdam.. maar ja dat zijn ze wel gewend daarzo
Klinkt best aardig moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:25 schreef devv05 het volgende:
Jubileumtopic!En ziet er goed uit
Ik ben gisteren weer even wat gaan spelen in Fruityloops, dit keer wat meer richting de hardcore proberen en aangezien er hier vast ook wel hardcore liefhebbers zitten ben ik wel benieuwd naar jullie mening. Mee doorgaan of in de prullenbak ermee?
PREVIEW
Het is nog maar een eerste opzet natuurlijk. Ik wil een megavet rustig nummer hebben om erin te verwerken, iemand een idee wat erbij zou kunnen passen?
quote:15-05-2008 :: Release Rock Hypnotic / Twilight
The releasedate for Scope DJ - Rock Hypnotic / Twilight is the 26nd of May (source: astralmusic.com)
Be sure to grab your copy! ;-)
thanksquote:
Klinkt idd wel leuk jaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:25 schreef devv05 het volgende:
Jubileumtopic!En ziet er goed uit
Ik ben gisteren weer even wat gaan spelen in Fruityloops, dit keer wat meer richting de hardcore proberen en aangezien er hier vast ook wel hardcore liefhebbers zitten ben ik wel benieuwd naar jullie mening. Mee doorgaan of in de prullenbak ermee?
PREVIEW
Het is nog maar een eerste opzet natuurlijk. Ik wil een megavet rustig nummer hebben om erin te verwerken, iemand een idee wat erbij zou kunnen passen?
Nieuw, nieuw...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
Leuke op
Ik blijf toch de nieuwe Headhunterz_Vs_Wildstylez_-_Blame_It_On_The_Music__Project_1 toppie vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |