dank jequote:
Kan je me memento link gevenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Nog een feesje deze week!
Tjonge jonge, ReMcOrE jarig, Pavo jarig, Zany jarig, FOK!-HS-Topic #50, en.... en....
de laser bestaat vandaag 48 jaar, wh00t
Memento binnen![]()
Dat is precies het tempo wat ik bedoel, veel hardstyle platen in originele pitch zijn vaak net iets te traag vind ik persoonlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als je er op kan gaan hakken dan is het te snel. Dan is het net hardcore , dus als je er lekker op kan stampen zonder een neiging te hebben om te gaan hakken, is het goed
Ik had het er vanmiddag met Bartman nog over in de auto. Ik denk dat we elkaar zoizo toch wel tegenkomen. Foute kleding is niet meer gelukt, dus ga maar op z'n zomers in het wit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:10 schreef Sethje het volgende:
We moeten nog wel ff een meet plannen voor zaterdag of niet?
dat is alweer bijna een weke geledenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Tjonge jonge, ReMcOrE jarig
ik heb nog steeds niksquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:07 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Hier zijn gisteren 4 kaarten binnengekomen, ze zijn echt
quote:early rave/early hardcore
Bass-D
Dazzler
Lars
Nosferatu
Panic
Rob & MC Joe
Vince
MC: TMC
Jump/hardstyle
Dana
Headhunterz
Jamz
Mystery
Ruthless
Showtek
MC: Alee
Nope niet voor mij dit keer... eerste keer dat ik een graceland oversla terwijl het nu wel 1 van de dikste line-ups is daar... Maar heb te veel last van kiespijn, zit aan de medicijnen en wil me enigszins sparen voor de reis naar rotterdam morgen, ben de bob namelijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:00 schreef nattermann het volgende:
Hier ook nog geen Defqon kaarten..
Vanavond naar Graceland
[..]
Happy B-(yester)Day, DJ_quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Tjonge jonge, ReMcOrE jarig, Pavo jarig, Zany jarig, FOK!-HS-Topic #50, en.... en.... DJ_ jarig
en de laser bestaat vandaag 48 jaar, wh00t
was het maar waar... dan hadden wij de beker gehadquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
anders wordt het helemaal niets in rotterdam.. maar ja dat zijn ze wel gewend daarzo
Klinkt best aardig moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:25 schreef devv05 het volgende:
Jubileumtopic!En ziet er goed uit
Ik ben gisteren weer even wat gaan spelen in Fruityloops, dit keer wat meer richting de hardcore proberen en aangezien er hier vast ook wel hardcore liefhebbers zitten ben ik wel benieuwd naar jullie mening. Mee doorgaan of in de prullenbak ermee?
PREVIEW
Het is nog maar een eerste opzet natuurlijk. Ik wil een megavet rustig nummer hebben om erin te verwerken, iemand een idee wat erbij zou kunnen passen?
quote:15-05-2008 :: Release Rock Hypnotic / Twilight
The releasedate for Scope DJ - Rock Hypnotic / Twilight is the 26nd of May (source: astralmusic.com)
Be sure to grab your copy! ;-)
thanksquote:
Klinkt idd wel leuk jaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:25 schreef devv05 het volgende:
Jubileumtopic!En ziet er goed uit
Ik ben gisteren weer even wat gaan spelen in Fruityloops, dit keer wat meer richting de hardcore proberen en aangezien er hier vast ook wel hardcore liefhebbers zitten ben ik wel benieuwd naar jullie mening. Mee doorgaan of in de prullenbak ermee?
PREVIEW
Het is nog maar een eerste opzet natuurlijk. Ik wil een megavet rustig nummer hebben om erin te verwerken, iemand een idee wat erbij zou kunnen passen?
Nieuw, nieuw...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
Leuke op
Ik blijf toch de nieuwe Headhunterz_Vs_Wildstylez_-_Blame_It_On_The_Music__Project_1 toppie vinden
volgens mij gaan er veel van hier naar pavo en zany in outland, maar ik ben iig gewoon in Arnhemquote:
2 Years Of Global Hardstylequote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:25 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
volgens mij gaan er veel van hier naar pavo en zany in outland, maar ik ben iig gewoon in Arnhem
Ja ach wat is ver wegquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 Years Of Global Hardstyle
Outland is te ver weg helaas...
Rotterdam een uithoek van nederlandquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:08 schreef devv05 het volgende:
Balen dat die leuke feestjes vaak in de uithoeken van Nederland zijn
meer dan 2.5 uur rijden vanuit hier...quote:
ik moet dan van Enschede naar Rotterdam, dat is dwars door NL, van oost naar westquote:
Hmm, zal even checken die ruis was mij niet opgevallen nog. Ik ben nog aan het zoeken naar een nummer dat erbij past, echt onwijs moeilijk al helemaal om het er goed in te passen en over te laten lopen. Heb nu wel een 'candlelight' achtig nummer erin, maar vraag me af of het niet iets té zoetsappig isquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:27 schreef Silaz het volgende:
[..]
Klinkt idd wel leuk ja![]()
Alleen dacht ik in het begin dat er een soort ruis in zat.. maar dat hoort dus blijkbaar. mss enige minpuntje. Als rustig nummer kan je natuurlijk wat van Lord of the Rings OST checken, alhoewel daar geen vocals bij zitten. Op Into the west na dan. (wat trouwens wel een heel rustig nummer is
)
Of mss wat van snow patrol ofoz, meestal ook wel aardig rustig..
Ik denk dat de kick iets te hard is, wat het gekraak veroorzaakt. Verder was het maar een probeerseltje van de melodie en daarna een kick erbij, dus dat het nog rommelig is kan wel kloppenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:30 schreef LeonH het volgende:
klinkt wel oke hoor devv. Al vind ik persoonlijk de 2e melodielijn iets beter. en misschien allemaal iets overzichtelijker maken, nu springt het van de hak op de tak en is het allemaal nog iets te druk. Kan ook misschien komen doordat het een beetje kraakt (heb je 'm te hard opgenomen of een te lage kwaliteit geselecteerd of te veel kick-lagen gebruikt?) En vind 'm iets te snel, dat pitchen gebeurt naderhand wel in een setVerder zit er zeker wel potentie in!
Ben zelf ook nog druk bezig, heb er pas weer ene draaiklaar en zit al een hele poos na te denken over een hs versie van Pirates of the Carribean, maar potverdorie wat is het lastig sleutelen aan die melodie. Dat ding is in 3/4 maat ofzo terwijl ik 'm op 1/4 wil hebbe
En net een schildpad-duikbrilletje gehaald, en wat zwembandjes voor vanavond. Ben er klaar voor!
Is dit misschien iets. Kijk niet naar de beelden, maar ik dacht dat het nummer 'Celtic Destiny - Gaelic Morn' van de Boondock Saints OST afkwam, hoewel ik hem er niet tussen zie staan op IMDB.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:39 schreef devv05 het volgende:
Ik ben nog aan het zoeken naar een nummer dat erbij past, echt onwijs moeilijk al helemaal om het er goed in te passen en over te laten lopen. Heb nu wel een 'candlelight' achtig nummer erin, maar vraag me af of het niet iets té zoetsappig is
Vind ik een leuke melo.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:30 schreef LeonH het volgende:
zit al een hele poos na te denken over een hs versie van Pirates of the Carribean, maar potverdorie wat is het lastig sleutelen aan die melodie. Dat ding is in 3/4 maat ofzo terwijl ik 'm op 1/4 wil hebbe
Wiequote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:59 schreef RijstNatie het volgende:
iemand zin om vanavond naar outland te gaan?
Pavo & Zany zijn jarig
mochten mensen onderweg een verdacht voertuig (te weten een witte tank), met achter het stuur een clown (crusty clown) en verder 2 heren in strandkledij, 2 opblaasbare worsten en een opblaasbaar schaap tegenkomen...bel dan vooral niet de politie, dat zijn wijquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ben er nog ik ben te herkennen aan mijn opblaasschaapen een unox rookworst opblaasbaar dan wel
![]()
Ik ben a.s. woendag jarigquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Tjonge jonge, ReMcOrE jarig, Pavo jarig, Zany jarig, FOK!-HS-Topic #50, en.... en....
de laser bestaat vandaag 48 jaar, wh00t
Memento binnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |