klopt, mijn fout.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:27 schreef nattermann het volgende:
Beholder is toch een a.k.a. van Neophyte
.. Duidelijk hardcore en een onwijs vette track ook nogquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:21 schreef DJ_ het volgende:
b1_angerfist-riotstarter
kan iemand hier uit maken of het hardcore of hardstyle is , het nummer weet niet echt wat het wil zijn volgens mij
Idd vette track, maar stiekem vind ik Gas Met Die Zooi vetterquote:Op zondag 18 mei 2008 13:33 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
.. Duidelijk hardcore en een onwijs vette track ook nog.
En Beholder is een alias van Neophyte ja..
Scary Track?quote:en d'r was nog eentje die ben ik aan het proberen te uploaden naar youtube, na de melodie hoor je nog zo'n lach van Thriller van MJ. Was ook een behoorlijk vette plaat!
jup thanks! that's him!quote:
nee geef mij toch maar riotstarter . gas met die zooi is iets te hektischquote:Op zondag 18 mei 2008 13:41 schreef Silaz het volgende:
[..]
Idd vette track, maar stiekem vind ik Gas Met Die Zooi vetter
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:32 schreef mstx het volgende:
En terwijl iedereen er weer op los loopt te rossen... gaan wij even naar een liedje luisteren waar wel lekkere wijven op komen
Lek-lek-lekkerequote:Op zondag 18 mei 2008 18:32 schreef mstx het volgende:
En terwijl iedereen er weer op los loopt te rossen... gaan wij even naar een liedje luisteren waar wel lekkere wijven op komen
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:32 schreef mstx het volgende:
quote:Brennan Heart - Home (M!D!FY/010)
A1: Brennan Heart ft Shanokee – Home (Blademasterz Remix)
B1: Brennan Heart ft Shanokee – Home (Unknown Analoq Remix)
B2: Brennan Heart ft Shanokee – Homeless
Brennan Heart meets Clive King - Fear (SCANTRAXX037)
a1 Brennan Heart meets Clive King - Fearless
b1 Brennan Heart meets Clive King - Wooloomooloo
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:39 schreef RijstNatie het volgende:
helaas geen Frontliner met spacer gehoord, ook geen scope dj
Donkey rollers was toch wel het toppunt, ben bij the prophet naar huis gegaan,
Respectquote:Op zondag 18 mei 2008 19:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Yep, alleen met FL heb helaas geen hardware
2 Years Global Hardstyle was prima te doen, geluid stond niet echt hard, niet echt super top, maar de setjes waren wel vetquote:Op zondag 18 mei 2008 18:52 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
![]()
Gister mooi feestje gehad [ afbeelding ], global soundz![]()
Headhunterz gemist, toen wij binnenkwamen liep hij net weg, voor de rest geen idee wie wanneer draaide, muziek was goed dus dat boeide niet
Willem draaide ook weer lekker wat P1 tracks. Rate Reducer, Art of Creation, Best of Both Worlds, Zero Hour en The Story Unfolds als ik me niet vergis.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 Years Global Hardstyle was prima te doen, geluid stond niet echt hard, niet echt super top, maar de setjes waren wel vet![]()
Willem draaide goed, ook serieus nog Salamandra van The Raiders
en Bob en Jaimy waren weer de shit
![]()
ik werd op een gegeven moment door bartman aangetikt en die wees naar een andere gast..heb geprobeerd mezelf voor te stellen en vervolgens tot 3 keer toe geprobeerd die kerel zn naam te verstaan..maar ik verstond er gewoon geen zak van..quote:Op zondag 18 mei 2008 14:47 schreef LeonH het volgende:
Da_ripper wel nog gesproken maar de meeste van jullie waren volgens mij niet meer zo aanspreekbaar of toch?
quote:Op maandag 19 mei 2008 10:46 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik werd op een gegeven moment door bartman aangetikt en die wees naar een andere gast..heb geprobeerd mezelf voor te stellen en vervolgens tot 3 keer toe geprobeerd die kerel zn naam te verstaan..maar ik verstond er gewoon geen zak van..die verdomde takkeherrie ook he..
later werd me verteld dat jij dat was(gi joe shirt staat me bij?) volgende keer beter mss
* mstx heeft de kaartjes al besteldquote:Op maandag 19 mei 2008 11:44 schreef Haghorst het volgende:
Ik schrok mijn eigen de tyfus haha![]()
Maar aankomende zaterdag is er weer een editie van Euphoria![]()
Leep
Beholder
Deepack
Headhunterz live
Showtek
Technoboy
Scope DJ
Dutch Master
Josh&Wesz
Wildstylez
MC VillainBetere shit!
![]()
http://partyflock.nl/news/11276:Euphoria_in_013.html
Ik heb jou toch ook ff gesprokenquote:Op zondag 18 mei 2008 14:47 schreef LeonH het volgende:
Da_ripper wel nog gesproken maar de meeste van jullie waren volgens mij niet meer zo aanspreekbaar of toch?
Ik denk dat mijn super vatte auto daar ook wel een steentje aan heeft bijgedragen hoorquote:Op maandag 19 mei 2008 10:46 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik werd op een gegeven moment door bartman aangetikt en die wees naar een andere gast..heb geprobeerd mezelf voor te stellen en vervolgens tot 3 keer toe geprobeerd die kerel zn naam te verstaan..maar ik verstond er gewoon geen zak van..die verdomde takkeherrie ook he..
later werd me verteld dat jij dat was(gi joe shirt staat me bij?) volgende keer beter mss
voor de rest uitstekend vermaakt! het was weer een hele beste..maar toch wat puntjes van kritiek..ik miste lasers (maakt t toch altijd iets vetter, ook al is dit meer een zuipfestijn met hs als muziek imo) en toen na 2 uur nog steeds de krokodillen en opblaasdolfijnen tegen mn hoofd aanvlogen was ik het wel een beetje beu..
maar verder dus een topfeestje met hele harde bassen en die mee-verende vloer is toch ook wel erg vet dan. en ook wel grappig dat op de heenweg da_ripper onze auto herkende aan het opblaasschaap van bart
Nope, die plus Time 2 Rock & Battle 2 the end zijn echt superdikquote:Op maandag 19 mei 2008 12:14 schreef no1uknow het volgende:
Zeg ik iets raars als ik zeg dat ik D-Tuned van Headhunterz nog steeds een superlekker nummer vind?
Hoezo een gare locatie? Het geluid is altijd in orde. Halve liters voor prijzen waar je in een zaal als Outland niet eens over mag dromen.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:10 schreef RijstNatie het volgende:
Jammer dat euphoria altijd in de 013 is, toch wel de gaarste locatie die ik ooit gezien heb
hebben ze geen betere zalen in Tilburg?
Nhoop was verre van aanspreekbaar, snap ook niet dat ik normaal heb kunnen praten met Bartmanquote:Op zondag 18 mei 2008 14:47 schreef LeonH het volgende:
oooh wat was het toch een gezellige bedoeling gister alweer in Outland! Ondanks dat ik de BOB was heb ik me echt uitstekend vermaakt!
-uh ik zie het nietquote:Op maandag 19 mei 2008 12:28 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Trouwens Boy, de foto voordat sief en bartman op de foto met je sta, heb ik mezelf er ook nog even tussen geperst, sta ik er ook nog op
het geluid vind ik in outland beter, de dansvloer vooraan is veel te klein en het podium is te hoog als je op de dansvloer staat. Het heeft gewoon totaal geen dicotheek gevoel, maar juist meer een concert gedoe.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hoezo een gare locatie? Het geluid is altijd in orde. Halve liters voor prijzen waar je in een zaal als Outland niet eens over mag dromen.
Mensen die los willen gaan kunnen uit hun dak op de dansvloer en de passieve bezoekers vinden een plekje op de grote trap.
013 is in 2005 niet voor niks uitgeroepen als beste poppodium van nederland. In vergelijking met 't Paard van Troje waar vorig jaar ook een editie van Euphoria is georganiseerd, die ik ook heb bezocht, is de editie in 013 zowiezo stukken gezelliger (los van de locatie) maar is het organisatorisch en qua infrastructuur veel beter in Tilburg.
Waarschijnlijk nog nooit in Bozzini geweestquote:Op maandag 19 mei 2008 17:42 schreef Sethje het volgende:
En een Outland en een HMH zullen haast nooit overtroffen worden wat geluid betreft denk ik.
hahahahahaquote:Op maandag 19 mei 2008 18:44 schreef mstx het volgende:
Activator & Zatox - Freedom
Eindelijk weet ik hoe dat gruwelijke nummer heet die A-Lusion de laatste tijd vaak draait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |