quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:24 schreef CrustyClown het volgende:
Op naar nummero 50 !
Nix d'rvan!quote:Op maandag 5 mei 2008 22:27 schreef Silaz het volgende:
Argh die wilde ik éigenlijk plaatsen maargoed.
Mooi nieuws! Ken alleen shreek eigenlijk, rest nog niet goed gehoord =]quote:Good news again. The new Noisecontrollers vinyl is in stores!!!
a1. Shreek
b1. venom
b2. Rushroom
Finally its out! Again on the worlds best hardstyle label; Fusion records.
Last 2 weeks we had alot of cool parties. Audio Attack, hard- nature, bruut etc. They were all awesome and we got GREAT response from the audience. Thnks alot everyone for support.
The bassleader cd wich we compiled is also in stores. Again we had the honour to make the anthem!!
Helemaal eensquote:Op dinsdag 6 mei 2008 06:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Echt lekkere nummer. Gewoon lekker hard die in het vorige topic stond van Project 1.....vond het ook 1 van de betere setjes in de XX
ik ben benieuwdquote:Op maandag 5 mei 2008 22:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Nix d'rvan!
Geniet nog maar even van deze OP want de volgende begint steeds meer vorm aan te nemen.
Het wordt zo langzamerhand mijn kindje
Met het huidige aantal posts, zullen we denk voor volgende week zaterdag iig al in #50 zitten... Dadelijk moeten we nog een post-onthouding doen om niet al in 51 te zittenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:17 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ben benieuwdtopic 50 vieren op pavo en zany's verjaardagspartijtje? of duurt dat nog te lang?
tevens tvp dus
Niet zolang de eigen moderators van Youtube ze erop laten staan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
edit: of zijn youtube filmpjes ook illegaal hier?
Ja, werd al paar topics terug genoemdquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:23 schreef JortK het volgende:
Iemand trouwens al bekend met deze: Vortex_And_Acesone_-_Speakerwall-Promo_Vinyl-2008-HB ?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:03 schreef CrustyClown het volgende:
Auw mijn oren !! Vooral rond 4.40 ong...
Fucking hardcorequote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:03 schreef CrustyClown het volgende:
Auw mijn oren !! Vooral rond 4.40 ong...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |