Heeft bij ons ook 3 weken geduurd, maar zaterdag zou hij ze meenemenquote:Op maandag 26 november 2007 13:37 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ja lekker is dat. Heb verdorie onmiddelijk gereageerd toen ze me mailden over die shirts... Ik zou reactie krijgen met betaalgegevens... mooi nog steeds niet ontvangen. Er achteraan gegaan, dat ik nog maar even geduld had...
Grmbl, ik ook wil hebben shirt NU
Kan op mn stage niet op Youtube dus vandaar geen linkjequote:Op maandag 26 november 2007 13:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Deze #35 dan maar...
again some suggestions:
TT = T4t4nk4 - Let's Rock
* Da_Ripper acht zich nog steeds een Hardstyle Liefhebber
Ja hij stond op 299 dus ik maak nieuw topic, wil met een linkje #34 afsluiten en toen had jij daar net gepostquote:Op maandag 26 november 2007 14:01 schreef JortK het volgende:
Maak ik de laatste post en dan maak jij een nieuw topic aan
No offencequote:Op maandag 26 november 2007 14:06 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja hij stond op 299 dus ik maak nieuw topic, wil met een linkje #34 afsluiten en toen had jij daar net gepost. Er zijn ergere dingen
![]()
Ik heb dat ook gehad.quote:Op maandag 26 november 2007 14:09 schreef MrDice het volgende:
Je mist nummertje 33 in je vorige topics overzicht.
En ja, ik wil ook een d&s shirt. behoorlijk jaloers dus.
Ik heb hem al: Atlantic Wave - The Creation 2007.quote:Volgens de playlist draaide A-Lusion helemaal niks tussen RC en Veritaz
ik heb navraag gedaan en kreeg daar toen de volgende reactie op:quote:Op maandag 26 november 2007 14:17 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gehad.Kreeg mailtje dat de nieuwe shirts er waren, daarop gereageerd maar vervolgens niks meer gehoord.
Als er nu shirtjes worden uitgedeeld, mag ik aannemen dat ze zijn aangekomen. Het is dus wachten op het betaalmailtje... denk ik... hoop ik...quote:de shirts staan op t punt van bestelling.. Ik heb iedereen gemaild dat ze eraan
komen zodat ik ongeveer een indicatie had van de maten die ik moest bestellen..
Yhep, zal vanavond ff checkuhquote:Op maandag 26 november 2007 14:04 schreef Da_Ripper het volgende:![]()
Wrschnlijk moet Boy dat ook even editte voor de toekomstige topics...
Boy, als je een gewijzigde heb, PM m dan even dan zorg ik dat die in de Fok WIKI komtquote:Op maandag 26 november 2007 14:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Yhep, zal vanavond ff checkuh
Doet ikquote:Op maandag 26 november 2007 14:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Boy, als je een gewijzigde heb, PM m dan even dan zorg ik dat die in de Fok WIKI komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |