Zany en Beholder dat moet een knalplaat wezenquote:Op zondag 25 november 2007 16:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vrijdag naar Q-nation geweest bij Zany.
FF met tony gesproken, hij wou dat ik ook voor hem een shirtje ging maken ala Zany stijl die ik heb.
En mooiste moment was dat de dj;s na zany de beste plaat aller tijde inzette ..... Dutchmaster - ZANY ken z'n bier niet op echt zo mooi
Ook de nieuwe van Zany en beholder gehoord. Die klinkt echt mega vet
Als het niet Scope of Jones is is het al niet goed meer geloof ik hequote:Op zondag 25 november 2007 17:13 schreef Sethje het volgende:
nou nou
zeker weer zon topper als annihilating
![]()
quote:- Yves De Ruyter
- Ruthless
- Showtek
- Prophet and Headhunterz Live
- Tatanka
- Donkey Rollers
- Luna
- Alpha Twins
- Dana
- Promo
De beste plaat aller tijdenquote:Op zondag 25 november 2007 16:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En mooiste moment was dat de dj;s na zany de beste plaat aller tijde inzette ..... Dutchmaster - ZANY ken z'n bier niet op echt zo mooi
Haha, super vet. Ik had vrijdag ook eigenlijk wel even naar de Q gewild, jammer genoeg niet meer geweest. Had wel een leuk feestje geworden denkquote:Op zondag 25 november 2007 16:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vrijdag naar Q-nation geweest bij Zany.
FF met tony gesproken, hij wou dat ik ook voor hem een shirtje ging maken ala Zany stijl die ik heb.
Ook de nieuwe van Zany en beholder gehoord. Die klinkt echt mega vet
Nee maar jij zegt van dat moet een topper worden terwijl in het verlden de zany & beholder platen niet echt heel bijzonder zijn geweestquote:Op zondag 25 november 2007 17:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Als het niet Scope of Jones is is het al niet goed meer geloof ik he
Hier komen alle livesets te staanquote:Op zondag 25 november 2007 20:29 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Shit, gemist! Hopelijk is het opgenomen
Tatanka nu aan het luisterenquote:Op zondag 25 november 2007 20:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Uitzendschema Q-base Livesets Zondag 25 November
Luister zondag 25 november naar de voorlopig laatste Q-BASE liveset uitzending.
Uitzendschema zondag 25 november:
20:00u - 22:00u Tatanka (Hangar)
22:00u - 23:00u T-Junction & Osiris (Bunker 6)
23:00u - 00:00u Outblast (Bunker 2)
Tatanka @ Q-Dance, Luna @ FearFMquote:Op zondag 25 november 2007 20:39 schreef 16meter het volgende:
Huh Tatanka? Hier staat Luna..
Geloof me, deze is lekkerquote:Op zondag 25 november 2007 17:13 schreef Sethje het volgende:
nou nou
zeker weer zon topper als annihilating
![]()
quote:Technoboy @ time-out 24-11-07
1: The kgbs - superdisco (technoboy remix)
2: Pavo – tekno music
3: Headhunterz – subsonic
4: The prophet & technoboy – PSYCH EXX
5: Hunter - i shot the blender (technoboy remix)
6: The hose - the pressure (ORIGINAL MIX)
7: Builder - her voice (super bass mix)
8: 2 best enemys - les drums (tby remix)
9: Technoboy – angel heart
10: Return corps & hollow - wrong frequency (zany remix)
11: Showtek – brain craking (2007 remix)
12: Citizen – 1980
13: Tuneboy - wackyjackie (technoboy remix)
14: Hardstyle masterz feat max enforcer - light of the dark (BLACKOUT MIX)
15: Brainkicker vs hardstatic - the weasel
16: Headhunterz – hate me or love me
17: Tatanka – let’s rock (tat’n’zat remix)
18: Abject – tuuduu
19: The kgbs - infinity (original mix)
20: Headhunterz & tatanka – call it music
21: Zany & tatanka - front 2 back (worstenbroodjes remix)
22: Headhunterz – reloaded part 2
23: Tatanka – tatisfaction
24: Citizen - if i say stop (original mix)
25: Headhunterz & wildstylez – blame it on the music
Heb de linknaam veranderd, nieuwe link:quote:Op zondag 25 november 2007 20:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Hier komen alle livesets te staan
[..]
Tatanka nu aan het luisteren
Ik ook en hij is lekkerrrrrr.quote:Tatanka nu aan het luisteren
Wat een geile bedoeling, shit!quote:Op zondag 25 november 2007 19:58 schreef JortK het volgende:
Donkey Rollers liveset op FearFM @ Qlimax 2006
Huhbabba.... uhm deze was toch nooit eerder gereleasedquote:Op zondag 25 november 2007 19:58 schreef JortK het volgende:
Donkey Rollers liveset op FearFM @ Qlimax 2006
http://www.musicincontrol(...)-2006-alle-sets.htmlquote:Op zondag 25 november 2007 21:34 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Huhbabba.... uhm deze was toch nooit eerder gereleasedIk had destijds alleen de DVD-rip versie ervan zeg maar... Na ja, als hij uitkomt
Wat heb ik staan springen tijdens die set zeg, een maand lang niet meer aan conditietraining hoeven doen erna
![]()
Overigens TB-setje ziet er idd behoorlijk heerlijk uit zeg !!
Uhu, ik zag hetquote:Op zondag 25 november 2007 21:41 schreef signom het volgende:
[..]
http://www.musicincontrol(...)-2006-alle-sets.html
hier staat ie
http://www.musicincontrol(...)ecial-op-fearfm.htmlquote:Op zondag 25 november 2007 21:59 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Uhu, ik zag het. Maar waarom nu ineens de Donkey's set wel? Heeft Q/Zany hem dan nu wel vrijgegeven?
Topper!quote:Op zondag 25 november 2007 21:18 schreef signom het volgende:
[..]
Heb de linknaam veranderd, nieuwe link:
http://www.musicincontrol(...)-2006-alle-sets.html
Luna komt er zo bij, en de rest ook nog uiteraard
haha same here.quote:Op zondag 25 november 2007 21:34 schreef CrustyClown het volgende:
[..]Wat heb ik staan springen tijdens die set zeg, een maand lang niet meer aan conditietraining hoeven doen erna
![]()
En dan weet je dat iemand als een beest stond te draaienquote:Op maandag 26 november 2007 08:38 schreef NLS04 het volgende:
[..]
haha same here.Naderhand kon ik alleen nog herinnere dat ze met Followers startte en eindigde met Immeasurably. Voorderest alleen maar als een gek staan stampe.
Waar zijn D&S?quote:Op maandag 26 november 2007 11:12 schreef Sethje het volgende:
Vrijdag A-Lusion in de Zino en Zaterdag DBSTFN :cheer:
Ze staan op Fusion in Oisterwijk (bij Tilburg) en op XXlerator. Ik ga naar Fusion, is 5 minuutjes fietsen voor mequote:
Een erg geile bedoeling jaquote:Op maandag 26 november 2007 11:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
fakking niet normaal hoe geil al die Qlimax 2006 setjes!!
Donkeys
Dat bedoel ik dus... waarom woon ik nou niet bij zoiets in de buurtquote:Op maandag 26 november 2007 11:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ze staan op Fusion in Oisterwijk (bij Tilburg) en op XXlerator. Ik ga naar Fusion, is 5 minuutjes fietsen voor mewel een keer fijn dichtbij. Verder lineup: Coone, Alpha2 en Promo.
Ja normaal zitten we ieder weekend bijna altijd minstens een half uur tot een uur in de auto voordat we er zijn dus een keertje dicht bij huis is ook niet verkeerd.quote:Op maandag 26 november 2007 12:44 schreef MrDice het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus... waarom woon ik nou niet bij zoiets in de buurt![]()
Maarre, veel plezier!
Hmm, dat is hem dus niet..quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:24 schreef NrSiX het volgende:
[..]
[quote] 2e is DJ Isaac - Housenation
1e ken ik idd wel, maar weet zo niet meer hoe die heet
-edit-
Heb de defqon dvd hier liggen, het is Tuneboy - Housensation (DJ Isaac RMX)
Vast welquote:Word wel een mooi feestje denk ik
foto!quote:Op maandag 26 november 2007 13:32 schreef Sethje het volgende:
Ennn Zaterdag krijgen we de nieuwe DBSTFN shirts, en daarmee zijn we één van de, of zoniet, de eersten [pimp modus on]
Ja lekker is dat. Heb verdorie onmiddelijk gereageerd toen ze me mailden over die shirts... Ik zou reactie krijgen met betaalgegevens... mooi nog steeds niet ontvangen. Er achteraan gegaan, dat ik nog maar even geduld had...quote:Op maandag 26 november 2007 13:32 schreef Sethje het volgende:
Ennn Zaterdag krijgen we de nieuwe DBSTFN shirts, en daarmee zijn we één van de, of zoniet, de eersten [pimp modus on]
Komt in de loop van zondagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |