Haha, dat zal dus nu 1 keer in het jaar zijn dat ik een shirtje doorverkoopquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:41 schreef MrDice het volgende:
Boy... je maakt de shirts in eerste instantie voor je eigen groep. Daarmee ga je dan naar een X aantal feesten, zolang jullie het leuk vinden. Vervolgens gooi je hem 'op de markt' ter verkoop, en maak je voor je groep weer een nieuwe...
We zullen zien. Had vanmorgen nog een creatieve ingevingquote:Zo blijf je altijd de eerste en blijft het uniek. Dat je dan een jaar later nog je eigen creaties tegen kan komen lijkt me alleen maar super stoer! En altijd voor bijdrage per shirt gaan. Rijk hoef je er niet van te worden, en als het dan wel een groot succes wordt levert dit je het meeste op.
Ik zou ook nooit shirts kopen op een site. Bedoel, als je kijkt hoeveel mensen ermee lopen. Ik heb al tig keer die FTS shirtjes gezien.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:53 schreef Sethje het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat mensen zo'n shirt willen eigenlijk :$
Haha precies wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik zou ook nooit shirts kopen op een site. Bedoel, als je kijkt hoeveel mensen ermee lopen. Ik heb al tig keer die FTS shirtjes gezien.
Ook de shirtjes met "hardstyle rockers" en "100% discoshit" heb ik al vele male op feesten voorbij zien komen.... . Een kameraad heeft die ook, enige reactie die je krijgt is van mensen die hetzelfde shirtje dragen
ja ik weet dattie niet erg origineel is maar die plaat is voor mij persoonlijk echt een classicquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ook de shirtjes met "hardstyle rockers" en "100% discoshit" heb ik al vele male op feesten voorbij zien komen.... . Een kameraad heeft die ook, enige reactie die je krijgt is van mensen die hetzelfde shirtje dragen
Weet je, iedereen draagt zijn shirtje voor een reden. De een vindt het mooi, de andere vindt het shirtje iets uitbeeld hoe hij of zijn denkt over hardstyle. Ik vindt het altijd leuk om zulke shirtjes te kijken. Een vriendin heeft ook een hele goeiequote:Op vrijdag 23 november 2007 11:30 schreef NLS04 het volgende:
[..]
ja ik weet dattie niet erg origineel is maar die plaat is voor mij persoonlijk echt een classic![]()
Maar hoeveel shirtjes maak je zo in een jaar dan? voor elk (groot) feest weer een nieuwe?? Kan me wel herinnere dat ik er ooit 1tje van jou op pf heb gezien van zany met al zijn nummers door elkaar gehusselt zegma![]()
Sta je op die van defqon of heb je het nog niet gecheckt?quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben ook een keer in beeld gebracht op qlimax, dus misschien sta ik, naast de defqon dvd, ook op de qlimax DVD![]()
Ja echt een fractie van een seconde. Althans een kameraad met mijn shirtje. op 31:44 volgens mij , bij pinas.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:04 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Sta je op die van defqon of heb je het nog niet gecheckt?
Ik weet precies welke nummers je bedoeld, maar als ik eenmaal namen moet gaan roepen, dan ben ik het kwijt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:19 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Weet iemand hoe de volgende nummers heten (hier volgt een poging ze te beschrijving:')):
Eerste nummer draaide tatanka op Tommorowland 2006, met de vocal do you want bass, here motherfucker en kick this beat motherfucker...
Tweede nummer is volgens mij wel bekend maar ik kan de naam maar niet vinden: vocal gaat van Let me out the house x2 and housemusic was born and THIS is fresh etc.
Bij voorbaat dank 14.gif!
2e is DJ Isaac - Housenationquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:19 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Weet iemand hoe de volgende nummers heten (hier volgt een poging ze te beschrijving:')):
Eerste nummer draaide tatanka op Tommorowland 2006, met de vocal do you want bass, here motherfucker en kick this beat motherfucker...
Tweede nummer is volgens mij wel bekend maar ik kan de naam maar niet vinden: vocal gaat van Let me out the house x2 and housemusic was born and THIS is fresh etc.
Bij voorbaat dank 14.gif!
ff checken vanavondquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja echt een fractie van een seconde. Althans een kameraad met mijn shirtje. op 31:44 volgens mij , bij pinas.
Echt heeeeel kort.....echt kort...
je hebt de dvd daar liggen, maar je gaat 'm vanavond kijkenquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:24 schreef NrSiX het volgende:
[..]
2e is DJ Isaac - Housenation
1e ken ik idd wel, maar weet zo niet meer hoe die heet
-edit-
Heb de defqon dvd hier liggen, het is Tuneboy - Housensation (DJ Isaac RMX)
[..]
ff checken vanavond![]()
hehe ik heb hier geen.. uhm owjaquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
je hebt de dvd daar liggen, maar je gaat 'm vanavond kijken![]()
WOehoe, ik heb het 2e nummer goed![]()
Ik mis Rock Hypnotic en High Rollerzquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb vandaag maar eens gestemd op de hardstyle top 50 2007 van FearFm.
Track 1: 2 Best Enemies - Les Drums (TBY remix)
Track 2: Outsiders - Maneater
Track 3: Wild Motherfuckers - Fother Mucker
Track 4: Scope DJ - Lockdown
Track 5: Zatox & Activator - Don't Let It Go
Track 6: Kat Meets Gerardo Roschini - Alright (Kat & Zatox Remix)
Track 7: Noisecontrollers - Crump
Track 8: Brennan Heart aka Blademasterz - One Blade
Track 9: Technoboy - Vita
Track 10: Acti & Vorti - Raw
Ik vond het ook heel moeilijk en rock hypnotic is nog niet officeel gereleasedquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik mis Rock Hypnotic en High Rollerz
Doe ik als ik thuis benquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:Iedereen moet even stemmen
http://www.fearfm.nl/top50/hardstyle/
Track 1: Builder - Her voice (Supa bass remix)quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:Iedereen moet even stemmen
http://www.fearfm.nl/top50/hardstyle/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |