Finally found what I've been looking forquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Luie DozerHeld Dozer, wanneer schrijft tie nou eens terug...
Hij draaide zaterdag namelijk een plaat/tool waar ik helemaal gek van werd![]()
Die is ook zo tering hardquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:16 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Is alleen een originele versie van, op de plaat tenminste. B-kant is remix van Bullshit walks, money talks.
http://www.discogs.com/artist/DJ+Lunaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:11 schreef DJ_ het volgende:
heb even een vraag met vage aanwijzingen .
maar hoe heete dat nummer van luna ookal weer met die vocals uit een jaren 80 lied ?
ik kan er maar niet op komen
volgens mij is het ook meer een remake van het nummer dan alleen maar de vocals
Weet je ook (een gedeelte van) de vocals? Dat helpt misschien watquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:11 schreef DJ_ het volgende:
heb even een vraag met vage aanwijzingen .
maar hoe heete dat nummer van luna ookal weer met die vocals uit een jaren 80 lied ?
ik kan er maar niet op komen
volgens mij is het ook meer een remake van het nummer dan alleen maar de vocals
Le Brisc - I've got the power ( A-Lusion remix)quote:Op zondag 25 mei 2008 11:31 schreef Silaz het volgende:
Hmms gister brennan heart was vermakelijk. wel draaide hij aardig vaak dezelfde nummers als de huisDJ, dus veel tracks dubbel gehoord. domper. en veel hitjes, just like you, nothin else matters enzo.. had juist gehoopt op wat nieuwe shit maarja. voorderest wel leuk gehad:9
Hij draaide trouwens ook zo'n nummer met iets van I've got the power... was echt een vette plaat maargoed. iemand die weet hoe di eheet?
Draaide Brennan nou een keer Momento? Zijn eigen nummer heb ik nog nooit gehoord van hemzelf. Zowel bij Swat niet als in de matrixx....quote:Op zondag 25 mei 2008 11:31 schreef Silaz het volgende:
Hmms gister brennan heart was vermakelijk. wel draaide hij aardig vaak dezelfde nummers als de huisDJ, dus veel tracks dubbel gehoord. domper. en veel hitjes, just like you, nothin else matters enzo.. had juist gehoopt op wat nieuwe shit maarja. voorderest wel leuk gehad:9
Hij draaide trouwens ook zo'n nummer met iets van I've got the power... was echt een vette plaat maargoed. iemand die weet hoe di eheet?
Op InQontrol draaide hij hem wel hoor..quote:Op zondag 25 mei 2008 13:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Draaide Brennan nou een keer Momento? Zijn eigen nummer heb ik nog nooit gehoord van hemzelf. Zowel bij Swat niet als in de matrixx....
Gister ook bij een (ander) feest met Brennan Heart geweest en daar draaide die 'em welquote:Op zondag 25 mei 2008 13:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Draaide Brennan nou een keer Momento? Zijn eigen nummer heb ik nog nooit gehoord van hemzelf. Zowel bij Swat niet als in de matrixx....
gister niet nu welquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:45 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Weet je ook (een gedeelte van) de vocals? Dat helpt misschien wat
- geen geluidslimietquote:Op zondag 25 mei 2008 18:49 schreef nattermann het volgende:
Even in het kort:
-verlaten luchtmachtbasis in Duitsland
-16 uur lang
-in bunkers, elke bunker andere muziekstijl
-gruwelijk vet feest
Q-Base (outdoor, op Airport Weeze net over de grens bij het Noord-Limburgse Bergen)quote:Op zondag 25 mei 2008 18:46 schreef reetveter het volgende:
Ik las op de site dat er 30 aug. Q-base is ofzoiets, nu heb ik geen idee wat dit is weet iemand hier meer van. Want van die site (www.Q-dance.nl) word ik niet echt veel wijzer.
Als je hem hebt graag even PMquote:Op zondag 25 mei 2008 13:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gister niet nu wel( ben net wakker )
in your head ( is volgens mij ook de titel dus ik ga hem nu even zoeken )
was deze dus . niet van luna maar die draaide hem wel ene keer vandaar dat ik dacht dat het van hem was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |