Ja was bij ons ook, is ook wel verstandig om niet gelijk richting de politie te gaan.. Dan gaat gelijk de sfeer wegquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:15 schreef Sethje het volgende:
wel een supergoede zaak. Complimenten ook van de gemeentelijke driehoek, en dus ook de politie terwijl dat eerst de achilleshiel was. We hebben echt redelijk hard staan knallen. Die gozer met zijn meter was ook echt een goeie had ff nummers uitgewisseld en als t wat te hard ging belde hij even naar mij ipv met veel heisa richting politie te stappen dus dat was in orde.
met carnaval zelf stonden we ook al paginagroto met onze wagen erin hahawel mooi
Hahah daarom was onze busrit ook zo mooi.... We zaten in zon tamme bus, weinig tot geen gebruikers. Allemaal zo moe als een aap. Zaten redelijk wat vrouwen in. Zaten we met ons groepje de hele tijd achterin onbenullig hard te zingen en te schreeuwen. Voorin greep er nog zon kneus een microfoon om daar doorheen te schreeuwen. Hetgeen dat voor ons werkte als een rode lap op een stier. Onderling nog iemand die wel in slaap viel gezwaffeld! Nee, we kunnen wel stellen dat onze busrit een succes was.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:57 schreef de_huig het volgende:
[..]
hahaha dat doet het vooral goed als je met anderen bent die wél willen slapen ofzoen dan vooral als er vrouwen bij zijn..heb altijd de indruk dat die nog net iets gevoeliger zijn voor dat soort ongein
ja, zo gaan wij ook tekeer, vaak op de terugweg erger dan op de heenweg. zeer veel lawaai altijdquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:10 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Hahah daarom was onze busrit ook zo mooi.... We zaten in zon tamme bus, weinig tot geen gebruikers. Allemaal zo moe als een aap. Zaten redelijk wat vrouwen in. Zaten we met ons groepje de hele tijd achterin onbenullig hard te zingen en te schreeuwen. Voorin greep er nog zon kneus een microfoon om daar doorheen te schreeuwen. Hetgeen dat voor ons werkte als een rode lap op een stier. Onderling nog iemand die wel in slaap viel gezwaffeld! Nee, we kunnen wel stellen dat onze busrit een succes was.![]()
Payback (Testmix 3)quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:14 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Volgende week:
Various Artists - Scantraxx Unreleased
HAHAHA heldenquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:10 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hahah daarom was onze busrit ook zo mooi.... We zaten in zon tamme bus, weinig tot geen gebruikers. Allemaal zo moe als een aap. Zaten redelijk wat vrouwen in. Zaten we met ons groepje de hele tijd achterin onbenullig hard te zingen en te schreeuwen. Voorin greep er nog zon kneus een microfoon om daar doorheen te schreeuwen. Hetgeen dat voor ons werkte als een rode lap op een stier. Onderling nog iemand die wel in slaap viel gezwaffeld! Nee, we kunnen wel stellen dat onze busrit een succes was.![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:10 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Almeloooo. afgelopen jaren nog wel aardig vaak gevoetbaltquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
, idd irritant voor de mensen voorin (slapies) en funny voor de gasten achterin (zwaffellers)
.
Khoop wel dat de gezwaffellde bij jullie hoorde, anders durf ik mn ogen nooit meer dicht te doen met Almeloërs in bus/trein
zit ik ook al tijdje aan te denken, maar wil eigenlijk sparen om straks een eigen stekkie te kunnen kopen/hurenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:01 schreef Silaz het volgende:
[..]
Almeloooo. afgelopen jaren nog wel aardig vaak gevoetbalt
Maar komt vette shit aan zeg![]()
![]()
Hmms. mss toch maar is een keer zon beginners dj set ofwat dan ook kopen. als cadeautje vooor mezelfen heb ik iig nog wat te doen deze vakantie e.d.
beetje kloten enzo
Daar hoef ik gelukkig nog niet aan te denken. Volgend jaar in deventer naar school, wat nog net met de trein dte doen isquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zit ik ook al tijdje aan te denken, maar wil eigenlijk sparen om straks een eigen stekkie te kunnen kopen/huren
werk al 40 uur per week sinds september, vanaf september wel weer opleiding doen, maar is alleen op vrijdag. gewoon een eigen stekkie, gewoon uit huis en op mezelf wonenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:06 schreef Silaz het volgende:
[..]
Daar hoef ik gelukkig nog niet aan te denken. Volgend jaar in deventer naar school, wat nog net met de trein dte doen is![]()
Ik ga hem misschien wel kopen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Iedereen maar zeuren over het album van P1 maar zeker allemaal downloaden en niet de hardstyle scene supporten
klopt , ik heb ze nog niet allemaal gehoord .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |