quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Yow gasten, ff douche, aanklede en dan gas op de versneller @ XX![]()
Spreek jullie morgen weer.... en probeer deze keer die OP niet te verneuqe hè
quote:Op zondag 7 september 2008 12:21 schreef JortK het volgende:
En mensen hoe was XX?
Heb hem wel 's horen draaien in een discotheek. Vond het weinig aan. Ook geen vette hardtrance ofzo...quote:Op zondag 7 september 2008 12:56 schreef Silaz het volgende:
Hmm volgende week Fausto in dieka.. zou het een beetje de moeite waard zijn?
Dat setje van Mysteryland vond ik anders aardig te doen.quote:Op zondag 7 september 2008 12:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Heb hem wel 's horen draaien in een discotheek. Vond het weinig aan. Ook geen vette hardtrance ofzo...
quote:Frontliner Is Responsible For The Second Release On The New Scantraxx Silver Imprint !!! 2 Massive Hardstylers On 1 Disc !!! Once Again Essential Stuff !!!
A1. Muzyk
B1. Self Depraction
Release datum : maandag 8 september 2008
Oh mèn, wat een feest, wat een sfeerquote:Op zondag 7 september 2008 12:21 schreef JortK het volgende:
En mensen hoe was XX?
Ik ga naar alle 5, alleen thrillogy is nog niet 100% zekerquote:Op zondag 7 september 2008 15:08 schreef de_huig het volgende:
ow ow ow...loudness, scantraxx, euphoria, thrillogy, qlimax
mijn arme portemonneewordt toch keuzes maken de komende tijd
Wausquote:Op zondag 7 september 2008 15:01 schreef 16meter het volgende:
Thanks.
Maarre.. waarom staan The Partycrushers niet op 1 lijn met de andere namen? Kon geen spatie ofzo ontdekken, misschien dat je dat ook ff kan fixen Rip. Perfectionisme is een deugd.
Kijk nog eensquote:Op zondag 7 september 2008 15:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Waus... gefixt.
Mijn portomonee kan het ook niet meer bijbenen
quote:Op zondag 7 september 2008 15:33 schreef Da_Ripper het volgende:
Weet je wat, jij en je perfectionisme kunnen ff mooi een time-out nemen
Als je nog wil...het kan weerquote:Op zondag 7 september 2008 15:41 schreef 16meter het volgende:
gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |