quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Yow gasten, ff douche, aanklede en dan gas op de versneller @ XX![]()
Spreek jullie morgen weer.... en probeer deze keer die OP niet te verneuqe hè
quote:Op zondag 7 september 2008 12:21 schreef JortK het volgende:
En mensen hoe was XX?
Heb hem wel 's horen draaien in een discotheek. Vond het weinig aan. Ook geen vette hardtrance ofzo...quote:Op zondag 7 september 2008 12:56 schreef Silaz het volgende:
Hmm volgende week Fausto in dieka.. zou het een beetje de moeite waard zijn?
Dat setje van Mysteryland vond ik anders aardig te doen.quote:Op zondag 7 september 2008 12:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Heb hem wel 's horen draaien in een discotheek. Vond het weinig aan. Ook geen vette hardtrance ofzo...
quote:Frontliner Is Responsible For The Second Release On The New Scantraxx Silver Imprint !!! 2 Massive Hardstylers On 1 Disc !!! Once Again Essential Stuff !!!
A1. Muzyk
B1. Self Depraction
Release datum : maandag 8 september 2008
Oh mèn, wat een feest, wat een sfeerquote:Op zondag 7 september 2008 12:21 schreef JortK het volgende:
En mensen hoe was XX?
Ik ga naar alle 5, alleen thrillogy is nog niet 100% zekerquote:Op zondag 7 september 2008 15:08 schreef de_huig het volgende:
ow ow ow...loudness, scantraxx, euphoria, thrillogy, qlimax
mijn arme portemonneewordt toch keuzes maken de komende tijd
Wausquote:Op zondag 7 september 2008 15:01 schreef 16meter het volgende:
Thanks.
Maarre.. waarom staan The Partycrushers niet op 1 lijn met de andere namen? Kon geen spatie ofzo ontdekken, misschien dat je dat ook ff kan fixen Rip. Perfectionisme is een deugd.
Kijk nog eensquote:Op zondag 7 september 2008 15:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Waus... gefixt.
Mijn portomonee kan het ook niet meer bijbenen
quote:Op zondag 7 september 2008 15:33 schreef Da_Ripper het volgende:
Weet je wat, jij en je perfectionisme kunnen ff mooi een time-out nemen
Als je nog wil...het kan weerquote:Op zondag 7 september 2008 15:41 schreef 16meter het volgende:
gelukkig
Wat blijft Warphole toch gruwelijkquote:Op zondag 7 september 2008 17:37 schreef Da_Ripper het volgende:
Ondanks dat ze als 2e waren (na Kold) zat de sfeer er al goed in bij de heren.
owja, khoorde gister van zo'n gozer die het weer van MC Renegade had, dat de Geluids-Controleerders een contract-breuk met Q-dance hadden...
Vandaar dus dat ze deze zomer op bijna geen enkel groot feest stonden te draaien. Belachelijk gedoe zeg, die lui horen er standaard bij te zijn op feesten als Decibel, QBase en Defqon...quote:Op zondag 7 september 2008 17:37 schreef Da_Ripper het volgende:
owja, khoorde gister van zo'n gozer die het weer van MC Renegade had, dat de Geluids-Controleerders een contract-breuk met Q-dance hadden...
ligt eraan... denk dat het een gevalletje is van: het aanbod is toch groot, wij zijn Q en ze komen toch wel op ons feestje draaien voor een paar cent. Eerlijk gezegd... als Q mij zou vragen voor een paar euro zou ik ook al in de auto zitten.quote:Op zondag 7 september 2008 21:17 schreef JortK het volgende:
Komt dat omdat Q zo arrogant is en iedereen voor een kwartje moet komen optreden of vragen DJ's gewoon teveel?
al zou ik een paar tientjes moeten betalen aan Q om te komen draaien zou ik al in de auto zittenquote:Op zondag 7 september 2008 22:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd... als Q mij zou vragen voor een paar euro zou ik ook al in de auto zitten.
Maar dan is het omdat je het ziet als je grote kans om wellicht door te breken. Die jongens van Noisecontrollers hebben inmiddels flink aan de weg lopen timmeren. En als je dan serieus je geld ermee wenst te verdienen, lijkt het me niet tof als je als het ware voor het blok wordt gezet door Q.quote:Op zondag 7 september 2008 22:36 schreef NLS04 het volgende:
[..]
al zou ik een paar tientjes moeten betalen aan Q om te komen draaien zou ik al in de auto zitten
alles kapot is ook een SMD release en geen noisecontrollers toch? Laten we het er op houden dat als deze 2 producers samen de studio in duiken het tot nu toe wel snor zit met de eindresultatenquote:Op maandag 8 september 2008 00:06 schreef NLS04 het volgende:
Achja we gaan er al vanuit dat het een geldconflict is terwijl we dat niet eens zeker weten. Andere (en minder kapitaalkrachtige) organisatoren hebben toch ook geen problemen met de NC? Ik denk in ieder geval dat het allemaal wel goed komt. Op dit moment zijn die jongens (qua produceren) gewoon zo goed bezig dat je over een poosje gewoon echt niet meer om ze heen kan. Als je hun producties op een rijtje zet zijn het stuk voor stuk pareltjes en zit er naar mijn idee slechts 1 track tussen die niet succesvol was( Al was die dan ook meteen heel erg kut). Dat was naemlijk Alles kapot. Maargoed als je daar always black, aliens, crump, venom, creautures, thugz remix etc etc. tegenover zet kan ik ze dat wel vergeven![]()
Volgens mij is het idd onderdel van ID&T ja.quote:Op maandag 8 september 2008 13:11 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Q-Dance is toch al jaren een onderdeel van ID&T?
Bovendien draait de dancescene op volle toeren en zetten ze alleen maar succesvolle feesten neer. Als het nou totaal niet zou draaien dan zou het nog waar kunnen zijn, maar nu? Nee!
das net als dat microsoft inneens gaat stoppen ofzo, lijkt me echt onzin, meest succesvolle organisator van de alsmaar groeiende dance scene in nederland en dan stoppen?quote:Op maandag 8 september 2008 13:44 schreef nattermann het volgende:
[..]
Volgens mij is het idd onderdel van ID&T ja.
Kan me ook niet voorstellen dat ze ermee zouden stoppen, dan zou dat toch allang bekend zijn?
Ik dacht eerst dat Q-dance een onderdeel van Q-music wasquote:Het bedrijf, dat opgericht werd door Wildrik Timmerman en Wouter Tavecchio, organiseert sinds 1999 feesten onder de naam Qlass Elite. In 2001 werd dit omgedoopt tot Q-dance. De feesten worden voornamelijk gekenmerkt door Hardcore en hardstylemuziek. Sinds de zomer van 2006 is Q-dance opgegaan in ID&T, de grootste party-organisator op de Nederlandse markt. Daarvóór was Q-dance al enige tijd een dochterbedrijf van ID&T.
LOLquote:Op maandag 8 september 2008 14:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Q-dance een onderdeel van Q-music was![]()
Àls ze willen stoppen nemen ze de gokkers-filosofie; Quit while your ahead
Yeeyquote:Op maandag 8 september 2008 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Er gaat weer een OP-update komen:
Toegevoegd worden:
HarryVanDeTap, Koepert
Geylquote:
quote:Op maandag 8 september 2008 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
FOK!kers: als deze users zich niet voor pagina 7 gemeld hebben verdwijnen ze van de lijst;
B-Stylezz, Da_Giel, Devv05, Digiwave, Ladyxima, Neo-mullen, noxa, Pittie, renz0r, signom, voidmage, warezguy05
Toegevoegd worden:
HarryVanDeTap, Koepert
Feesten: Loudness, (Qontinent; eigenlijk nietof toch wel?)
DJ's/Producers: Bass Modulators, Jack of Sound, Ran-D
vergeet ik iets/iemand..?
Ohja: BEHOLDER & BALISTIC - DECIBEL ANTHEM (D-BLOCK S-TE-FAN RMX)
![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Toegevoegd worden:
HarryVanDeTap, Koepert
Goede updatequote:Op maandag 8 september 2008 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
FOK!kers: als deze users zich niet voor pagina 7 gemeld hebben verdwijnen ze van de lijst;
B-Stylezz, Da_Giel, Devv05, Digiwave, Ladyxima, Neo-mullen, noxa, Pittie, renz0r, signom, voidmage, warezguy05
Toegevoegd worden:
HarryVanDeTap, Koepert
Ohja: BEHOLDER & BALISTIC - DECIBEL ANTHEM (D-BLOCK S-TE-FAN RMX)
![]()
stuk voor stuk knalllers waar je mooi op los kunt gaanquote:Op zondag 7 september 2008 00:07 schreef luckass het volgende:
pff nummertjes van het moment toch wel weer:
Equal Mindz - Carpe Diem
Davide Sonar - TBA
KGB's - Yerba Diabolika
ik heb PRECIES hetzelfde bij die plaatquote:Op zondag 7 september 2008 04:03 schreef Sethje het volgende:
Nu blijkt dat die mid-intro zwaar dol is, wat vet gemaakt..black! papapapapappapapappaa
De rest mogen ze wat mij betreft weglaten, maar dat stuk is zo vetespect:
stoppen terwijl je bakken met geld verdiend (lijkt mij)??quote:Op maandag 8 september 2008 12:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Over q-dance gesproken. Ik hoorde via via, dat ze volgend jaar stoppen. Die persoon had het weer van een persoon die intern bij Q-dance zit.....
iemand ook zulke geruchten gehoord? Mij lijkt het trouwens sterk, maar toch.
Vind hem niet verkeerd igg. klinkt wel leukquote:Op maandag 8 september 2008 19:41 schreef Sinister-D- het volgende:
En ik 't al 2 dagen raar vinden dat 't topic niet meer omhoog komt in mijn actieve lijstHeb ik hier nog niet gepost
En Q stoppen? Kan ik me niet inbeelden eerlijk gezegd![]()
PS: Iemand die denkt dat ie 't nieuwe Qliamx anthem al gehoord heeft.
My opinion: niet donker genoeg.......
dies wel een beetje oud, maar wel heel vetquote:
sorry... hyves en fok in 1 categorie gaat me niet lukken om te kiezenquote:
lijkt me toch duidelijk FOK! hoorquote:Op maandag 8 september 2008 20:44 schreef LeonH het volgende:
[..]
sorry... hyves en fok in 1 categorie gaat me niet lukken om te kiezen
thank god voor de smiliesquote:Op maandag 8 september 2008 20:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lijkt me toch duidelijk FOK! hoor
Ik heb eens even heel diep zitten nadenken..en toen dat niet lukte, mijn PF favorieten er naast gelegdquote:Op maandag 8 september 2008 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Toegevoegd worden:
HarryVanDeTap, Koepert
Jawel, maar die zeg ik woensdag pasquote:Op maandag 8 september 2008 22:30 schreef de_huig het volgende:
Ik heb eens even heel diep zitten nadenken..en toen dat niet lukte, mijn PF favorieten er naast gelegd..en ik vroeg me af of er een speciale reden was dat Duro niet in de OP staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |