Hahaha klopt, hakkequote:Op vrijdag 5 september 2008 18:58 schreef 16meter het volgende:
[..]
Het verhaal-gedeelte van het concept Qlimax is voor mij (en vele anderen) het minst interessant.
Alsof het je interesseert welke bovennatuurlijke taferelen er zich afspelen in de duistere schaduwwereld van de zwarte prins als jij daar met je wause kop staat te beuken.
Dit is een openbaar forum dus ik kraak wat ik wilquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:37 schreef MrDice het volgende:
Zoveel feesten in Nederland. Kies dan de feesten die bij je passen. En ga niet iets afkraken wat juist bij de show hoort.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:58 schreef 16meter het volgende:
(nogmaals: aankleding, vuurwerk, vette lasershows etc.. vind ik wel dik in orde op Qlimax)
Vorig jaar kon je kiezen uit 2 trappen na de controle om naar binnen te gaan en ze hadden maar bij 1 zo'n keffertje staanquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:12 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Iemand nog van plan drugs mee te nemen
Ik ga ook niet waarschijnlijk.. het is best prijzig en ik ben momenteel zeg maar... uhm.. nogal werkloosquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Qlimax kan me eerlijk gezegd gestolen worden. Er zijn gewoon betere feesten rond deze tijd van het jaar, het is me gewoon de 60 euro niet waard..
Ben vorig jaar niet geweest maar kan me herinneren dat dat in 2006 ook al zo was bij The Prophet, kwam daar opeens een witte gedaante of iets omhoog en op een gegeven moment stond Dov op de stage.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
![]()
, die knallen en die pijlen die over het publiek vlogen vorig jaar tijdens de intro van TBY
![]()
[..]
@ 1:40 : kippenvel!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:36 schreef LeonH het volgende:
Ben vorig jaar niet geweest maar kan me herinneren dat dat in 2006 ook al zo was bij The Prophet, kwam daar opeens een witte gedaante of iets omhoog en op een gegeven moment stond Dov op de stage.
Ik + Da_Rippertquote:Op zaterdag 6 september 2008 08:10 schreef Sethje het volgende:
Nog mensen naar XX vnv .? vette lineup
Helaas nietquote:Op zaterdag 6 september 2008 08:10 schreef Sethje het volgende:
Nog mensen naar XX vnv .? vette lineup
Ik ben zondag ook naar de klote hoorquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:35 schreef El_Matador het volgende:
Verdomme, door dit topic krijg ik weer zin in een feest. Dank jullie wel jongens. Weer een zondagochtend naar de klote.
zondag is altijd naar de klote, wat moet je anders, naar de dierentuin gaan ofzo?quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:44 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik ben zondag ook naar de klote hoor
Daarkom ik die zaterdagavond juist vandaan!quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:01 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
zondag is altijd naar de klote, wat moet je anders, naar de dierentuin gaan ofzo?
Scope DJ zo vroeg isquote:
ik zit er nu stevig aan te denken om naar de Birthday Crash van Jones te gaan; dat is 'slechts 1,5 uur rijdenquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:19 schreef Da_Ripper het volgende:
Tijd-Tafel Loudness ; niet slekt, op scope na dan...
Wat was dat vettttttquote:
was vooral pijn aan m'n orenquote:
zeker weten.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar die knallen waren wel werelds
waar = hier?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
zeker weten.
Zit voor de grap te kijken wat de mogelijkheden zijn om hier een feestje te organiseren.
Het draagvlak is er in ieder geval.
Een FOK!-stream-feest-topicquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:03 schreef 16meter het volgende:
Zit voor de grap te kijken wat de mogelijkheden zijn om hier een feestje te organiseren.
Waar het ook is. Present!quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
zeker weten.
Wat wie waar? Als k kan, ben dabeiquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
zeker weten.
ik ook van jouquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:14 schreef JortK het volgende:
Trouwens aanwezig bij Loudness, ik mis Rip gewoon dat ik hem daar moet zien
zoiets jaquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:20 schreef Da_Ripper het volgende:
edit: en van al jullie stamp-konijntjes![]()
http://www.earlyhardstyle.nl/quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:18 schreef Qunix het volgende:![]()
Iemand die nog iets soortgelijks weet?
DANKquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:27 schreef 16meter het volgende:
[..]
http://www.earlyhardstyle.nl/
LSDB heeft ook genoeg early hardstyle sets.
Goeie avond. Zal wel lukken.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Yow gasten, ff douche, aanklede en dan gas op de versneller @ XX![]()
Spreek jullie morgen weer.... en probeer deze keer die OP niet te verneuqe hè
Van harte!!quote:Op zondag 7 september 2008 00:07 schreef luckass het volgende:
pff nummertjes van het moment toch wel weer:
Equal Mindz - Carpe Diem
Davide Sonar - TBA
KGB's - Yerba Diabolika
En vanaf vandaag 18+ feesten(psst had decibel al gehad)
Thanks, decibel was al gaaf, euphoria en scantraxx zijn al kaarten voor binnen!quote:Op zondag 7 september 2008 00:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Van harte!!
Was ik nog maar weer net 18, eerste keer qlimax wist niet wat me overkwam!
Geniet er maar vol van!! Ik merk nu al dat ik minder fanatiek ben als eerder met dergelijke feestjes, terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil!quote:Op zondag 7 september 2008 00:30 schreef luckass het volgende:
[..]
Thanks, decibel was al gaaf, euphoria en scantraxx zijn al kaarten voor binnen!
Net hele dag met 'n maat zitten gamen en hardstyle d'r bij, love it.
Af en toe kan Showtek wel watquote:Op zondag 7 september 2008 00:25 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik kan me trouwens nog herinneren dat destijds het black anthem van showtek er ook van langs kreeg hier. Weet niet wie het waren, maar die moeten zich doodschamen... God wat een godsgruwelijk dikke plaat. De melodie is vrij standaard (ala headhunterz zegma) maar die kicks voor en achteraf!! HULDE!!
Achnee dat ze commercieel zijn is een feit. Maar dat doet niet af aan het feit dat ze naast veel bagger ook regelmatig goede producties maken. Early sounds, defqon anthem, fts (voor de superhype), black anthem en ik vergeet er vast nog wel wat.quote:Op zondag 7 september 2008 00:38 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Af en toe kan Showtek wel watHet is niet aan mij om die lui af te kraken. Ik heb het gehad met die muziek van ze, een tijd lang zo commercieel. Toevallig waren we op Q-base in die circustent en daar was ook Showtek die een beetje een remix van green stuff gaat draaien. Alle Duitsers daar helemaal uit hun plaat. Ieder zijn ding, als er mensen behoefte aan hebben wie is Showtek dan niet om hen daar in te voorzien.
Ik heb hem toen afgekraakt..kreeg die plaat binnen..ff snel naar de melo, bleek weer 3x niks en verder niet naar geluisterd.quote:Op zondag 7 september 2008 00:25 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik kan me trouwens nog herinneren dat destijds het black anthem van showtek er ook van langs kreeg hier. Weet niet wie het waren, maar die moeten zich doodschamen... God wat een godsgruwelijk dikke plaat. De melodie is vrij standaard (ala headhunterz zegma) maar die kicks voor en achteraf!! HULDE!!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:59 schreef NLS04 het volgende:
Zit trouwens net black anthem te luisteren en ik moet zeggen dat op goede kwaliteit het helemaal niet onaardig is. De mid is niet echt mijn ding maar de rest klinkt best lekker. All time favorite zal het niet worden maar ik heb de laatste tijd weleens slechtere platen gehoord..
Misschien is er toch nog showtek hoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |