Prophet had wel zoiets aan op Black 2005quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:34 schreef LeonH het volgende:
100% zeker weten dat dat niet The Prophet is. Dov gaat altijd op zijn manier uit z'n dak achter de draaitafels maar dit is dus echt niet The Prophet stilo
Volgens mij was het vorig jaar al Headhunterz. Brennan Heart is dit ook niet volgens mij alhoewel het pak wel veel op dat van zijn blademasterz act lijkt. Uiteindelijk zou je dan idd gaan voor JDX. Zal wel uit de Scantraxx hoek komen aangezien STrecordz de poster is. Misschien was het wel gewoon Bas Oskam ofzo aangezien dat ook zo'n lange smalle is zoals op het filmpje... Dozer was het in ieder geval niet
Om hier ff op verder te gaan. Er gaan sinds 2007 de geruchten/halve bevestigingen/onofficiele bevestigingen rond dat het JDX is, zoals Leon al aangaf.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:13 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dan springt hij toch verdomd veel rond voor zo een oude bok zeg! Het was toch Brennen ofzo? Hoewel als ik dit filmpje zie zou het ook best HH kunnen zien, die bouched ook altijd zo een eindje in het rond als hij staat te draaien...
50 was het jubileum-topic, dan is dat geoorloofdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:10 schreef kollie het volgende:
Boy, is niet helemaal waar: zie topic 48 en 50.
48 tja, iedereen gaat wel naar een festival, maar niet iedereen gaat naar mysterylandquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:10 schreef kollie het volgende:
Boy, is niet helemaal waar: zie topic 48 en 50.
Denk niet dat het HH is, dan hadden we wel zijn 'borstcrawl-move' wel gezienquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:13 schreef CrustyClown het volgende:
Dan springt hij toch verdomd veel rond voor zo een oude bok zeg! Het was toch Brennen ofzo? Hoewel als ik dit filmpje zie zou het ook best HH kunnen zien, die bouched ook altijd zo een eindje in het rond als hij staat te draaien...
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:54 schreef Da_Ripper het volgende:
Fak, ik dacht dat ik gister de nieuwe OP al had klaargemaakt maar schijnbaar toch iets niet goed gegaan.... ik fix 'm zo wel ff
Eensch met Boy; sorry collega-
POLL!![]()
Plaats 2 of 3 tracks voor de TT #59, dan maken we er nog n klein toernooitje van ook![]()
1) Skleroxx
2) TBA![]()
[..]
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:54 schreef Da_Ripper het volgende:
Denk niet dat het HH is, dan hadden we wel zijn 'borstcrawl-move' wel gezien![]()
Tradities zijn er om in stand te blijven houden m'n vrindquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:51 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Lopen zeiken over een titel omdat je toevallig niet naar een feest gaat?
Post het filmpje en pm de linkquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:49 schreef LeonH het volgende:
Vraagje @ Da_Ripper:
Mag ik hier ook m'n eigen dingen als mp3 downloadlinkje dumpen (zijn toch geen complete versies) of zal ik er gewoon maar een youtube filmpje van maken. Kunnen wel merken dat ik vakantie heb he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |