Wordt in de OP gesuggereerd, maar daarna zijn het wel weer verschillende stromingen. Beetje vaag in de OP dus, that's all. Had nog niet verder gelezenquote:
onder anderequote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:20 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wordt in de OP gesuggereerd, maar daarna zijn het wel weer verschillende stromingen. Beetje vaag in de OP dus, that's all. Had nog niet verder gelezen
Overigens dacht ik dat Pavo de grote man achter hardstyle was.
het is laatste week vakantie hier, dus dat lijkt me sowieso de enige optie...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:03 schreef MrDice het volgende:
Maarre het zijn hier de Visserijdagen (Harlingen), dus de komende 4 dagen staan in het teken van bier zuipen, foute muziek luisteren en helemaal naar de klote gaan.![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
ZIn in Q-base. Timetable bestudeerd en route is bepaald. en we zien het wel.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:40 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
het is laatste week vakantie hier, dus dat lijkt me sowieso de enige optie...
ik was gister weeris Harry Onder De Tap, beland je met je zatte kop in de kleine Skihut in rotterdam, EN WE GAAN MEEZINGEEEEEEEEEEEE
KHEB DE HEEEEEEEEEEELE NACHT, LIGGE DROMEEEEEEEEEEEEE
heeeeeeeeeee hoooooooooooooo
godver de godver kheb weer een knoop in mn hersenen gelegd, ideaal die drank![]()
nu ff prophet @ ML, wel leuk setje zover niet heeeeeeul speciaal
haha ja ach, gezellig is het wel, allemaal horeca personeel op de doordeweekse dagen in de kleine skihut (lees: mooie vrouwen). Maarja dat volk kan zuipen ook, de tering, gegarandeerde koppijn de dag er naquote:
* Koepert is één van de gelukkigen gezegend met een katerloos bestaan..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:32 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
haha ja ach, gezellig is het wel, allemaal horeca personeel op de doordeweekse dagen in de kleine skihut (lees: mooie vrouwen). Maarja dat volk kan zuipen ook, de tering, gegarandeerde koppijn de dag er na
gaan we dat eens proberenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:39 schreef Houniet het volgende:
In de wiki kies je bewerken, daarna copy paste.
Deel 60 alweer zeg!
Viel me op in de set dat hij "The story unfolds" exact hetzelfde inmixt als op decibelquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:02 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hahaha geniaal hoe prophet in die ML set op minuut 52 53 de hardcore dr in mixt, meteen VOL het gas er opik had het wel geweten als ik daar stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |