Het ligt niet aan jou, aan niemand niet. Al die uitspraken tegen Showtek zijn gebaseerd op meningenquote:Op maandag 15 september 2008 12:02 schreef MrDice het volgende:
We missen topics 60/61 in de OP.
Ik snap dat commentaar op die Showtek remix van Oh My God dus echt niet... Tekst van het origineel heeft al een hoog skihut / zinloos gehalte. Om dan de Showtek remix af te zeiken en het origineel gaaf te noemen breekt mijn Friese klomp. Zal wel aan mij liggen...![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 12:07 schreef Sethje het volgende:
Zaterdag euphoriaDbstf,J&W,Frontliner,scope
75% dat ik daar ook benquote:
95% dat ik daar ook benquote:Op maandag 15 september 2008 12:13 schreef l3laster het volgende:
27e trouwens Technoboy en Activator in MatriXX oH yeah!
100% feesten als beestenquote:
Same herequote:Op maandag 15 september 2008 12:37 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
95% dat ik daar ook ben
[..]
100% feesten als beesten
Waarom heb ik jou gemist?quote:Op maandag 15 september 2008 12:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
loudness was dikgezellig met de fokkertjes (ripp en Boy) raggen in de seismic zaal
ik hou van dat anthem zo hoort een anthem te zijn niet anders.. geen lamme vocals etc
quote:Op maandag 15 september 2008 12:43 schreef JortK het volgende:
Waarom heb ik jou gemist?
Ik ben het met je eens maar die vocal's van Oh my god zijn toch een stuk grappiger dan van Mr. Puta.quote:Op maandag 15 september 2008 12:02 schreef MrDice het volgende:
We missen topics 60/61 in de OP.
Ik snap dat commentaar op die Showtek remix van Oh My God dus echt niet... Tekst van het origineel heeft al een hoog skihut / zinloos gehalte. Om dan de Showtek remix af te zeiken en het origineel gaaf te noemen breekt mijn Friese klomp. Zal wel aan mij liggen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |