denk dat het eerder in deze reeks wordt, topic is namelijk dicht gegaan door jouw postquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
Denk dat beide kritieken waar zijn als ik dat filmpje zo bekijk (beluister). Matigjes dus.![]()
Headhunterz komt ook nog in zwaar weer in dit topic.
Goede keuze.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
je hebt geluisterd naar mijn idee voor een TT je bent echt mijn handpop
Hello puppet![]()
Wanna play?
ok,ok TVP
had het niet eens in de gaten...quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat het eerder in deze reeks wordt, topic is namelijk dicht gegaan door jouw post
Ik vind het retegaafquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:34 schreef Da_Ripper het volgende:
De TT van #65 is alleen maar zichtbaar in dit topic R.I.P. 16:06 - 20:32 = 4,5 uurtjes![]()
nou, misschien ist wel waardig om dat juweeltje er op die manier tussen te laten staan... eens kijken wat onzen Paternoster Boy ervan vindt ... tradities enzo![]()
Ook in het rijtje van Her Voice - Lockdown etc.. als in een dikke hit (en uiteindelijk helemaal stuk gedraaid worden). Ik vind hem geweldig in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:11 schreef LeonH het volgende:
he zo... kunnen we tenminste weer over echte hardstyle blaaten...
waarom heb ik een voorgevoel dat Serenity van The Pitcher wel eens het rijtje van Her Voice en Nowhere to Hide bij mij kan komen als behoorlijk groot favoriet...
quote:
When I say IP you say Banquote:When I say Show, you say Tek...
??quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Lache als strax Harry / J0nes een keer komen kijke ...![]()
quote:
Snapt ie ook wel, de_huig probeerde grappig te zijn. Erg matigjes overigens...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:03 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Volgens mij stond de TT niet iedereen aan....
Ik sta je altijd half, dat weet je he!?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:05 schreef MrDice het volgende:
[..]
Snapt ie ook wel, de_huig probeerde grappig te zijn. Erg matigjes overigens...
quote:With the Scantraxx party in the Heineken Music Hall coming up I have an important news message. I will not perform in area 1, even though this was announced on the official website and partyflock party information. So for those who hoped to see me perform in the Blackbox, make sure to visit me in the second area (and make it overcrowded, hehehe). Then my preparations won't be for nothing. But hey.. after so much bad luck and errors..sunshine is waiting!
LMSJNK??quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:26 schreef CrustyClown het volgende:
Als tvp roep ik iets met PM met don keys
Nee man bleedmasturz is vEt kOowl jeweettok vooral die ruimtepakken van die schreeuwerds enzo I liVe FoR hArDstYlow aight!!1quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:43 schreef HarryVanDeTap het volgende:
beetje lomp verhaal, beter rosse ze de blademasterz naar zaal 2 ofzo
ik vind blademasterz ook bashwaardiger dan showtek laatste tijd om eerlijk te zijn, op defqon d8 ik al van wtf doen die mafkezen op dat podium maarja ik zag t niet zo goed plus ik was wazig, maar nu ik die dvd heb terug gezien......quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Nee man bleedmasturz is vEt kOowl jeweettok vooral die ruimtepakken van die schreeuwerds enzo I liVe FoR hArDstYlow aight!!1
Verkapte blademasterz-bash-woensdag-post
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Nee man bleedmasturz is vEt kOowl jeweettok vooral die ruimtepakken van die schreeuwerds enzo I liVe FoR hArDstYlow aight!!1
Verkapte blademasterz-bash-woensdag-post
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:50 schreef NLS04 het volgende:
[..]
![]()
Lekker in the end of do it my way meebleren ondersteund door 16.000 MC's met oorbellen in voor het geval je de tekst vergeet
en snapte 't inmiddels ....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:43 schreef HarryVanDeTap het volgende:
... en ripper ksnap je je niet come again?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |