denk dat het eerder in deze reeks wordt, topic is namelijk dicht gegaan door jouw postquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
Denk dat beide kritieken waar zijn als ik dat filmpje zo bekijk (beluister). Matigjes dus.![]()
Headhunterz komt ook nog in zwaar weer in dit topic.
Goede keuze.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
je hebt geluisterd naar mijn idee voor een TT je bent echt mijn handpop
Hello puppet![]()
Wanna play?
ok,ok TVP
had het niet eens in de gaten...quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat het eerder in deze reeks wordt, topic is namelijk dicht gegaan door jouw post
Ik vind het retegaafquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:34 schreef Da_Ripper het volgende:
De TT van #65 is alleen maar zichtbaar in dit topic R.I.P. 16:06 - 20:32 = 4,5 uurtjes![]()
nou, misschien ist wel waardig om dat juweeltje er op die manier tussen te laten staan... eens kijken wat onzen Paternoster Boy ervan vindt ... tradities enzo![]()
Ook in het rijtje van Her Voice - Lockdown etc.. als in een dikke hit (en uiteindelijk helemaal stuk gedraaid worden). Ik vind hem geweldig in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:11 schreef LeonH het volgende:
he zo... kunnen we tenminste weer over echte hardstyle blaaten...
waarom heb ik een voorgevoel dat Serenity van The Pitcher wel eens het rijtje van Her Voice en Nowhere to Hide bij mij kan komen als behoorlijk groot favoriet...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |