quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:35 schreef Tha_Bartman het volgende:huh ik volg je niet.. op wie reageer je? op mij ?
creation of life is de subtitel van reverze vandaar de tracknaam of zat je daar neit op te doelen?
neen had nix met jou te maken, ik klikte dat filmpje en hoorde meteen die sample van "Life beyond Earth".
Ik moest ff door mn winamp speuren welke P1-track het nou precies was .. omdat me ook iets van 'art of creation' bijstond mbt P1 ... werden al deze p1-referenties me ff te veel en begon ik dus ook met WTF
DBSTF konden ermee door, twas geen hoge pet, maar een bovenmiddelmaatse ... Coone deed me sowieso al nix, te dicht bij Jump en te simpele shit .... als deze collab dit gedrocht naar voren kan schuiven is er een reden des te meer voor me om (wederom) niet naar Antw. af te reizen.
Iemand hier trouwens wel goede ervaring met Hardstyle in België (Ant./Gent)?
On a happier note: vervoer is gefixt

dus bierrie #1 is bij deze geopend
*ksssshhhhhh How should I start should I say, 5-4-3-2 ... we call him, the cube quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef hardstyle_babbels het volgende:Alles waarbij headhunterz betrokken is, word ik overigens niet zo snel koud of warm, warm of koud van.

x2
Over dat zogenaamde 'kippetjes incident'
Nadat het hier heel eventjes ge-escaleerd was is het verder achter de schermen van FOK! tussen ons uitgepraat. Hebben met elkaar inmiddels weer op feesten gezien/gesproken/gestampt, dus kwaad bloed is er (iig vanuit onze, D_Rip

D_Ripster, kant) niet meer .... duss +1 Bartman
quote:
maar ik ben hier geen mod dus it is up to him...
Ik heb B_Snakeye al vanaf #77 hier niet meer gezien, dus Boy; wil je op de muur blijven ... laat wat van je horen.