quote:

Veeeettttt feesie deze xxlerator weer. Kwamen rond 0:00 binnen en frontliner was net bezig. WAt me meteen opviel was dat volume ... NU al: dat beloofde wat
Daarna de Bass_Modulaters

lekker, lekker, lekker ... had die gasten als eens eerder in de XX zien draaien en toen was ik ook al zo enthousiast. Wil best nog wel een afstandje rijden of deze weer te zien.
Ohja, nog even props voor die mash-up van iets van 6/7 nummers achter elkaar
Toen kwam HHZ .... nu moet ik toegeven ik was aardig bevooroordeeld door zijn vorige setjes natuurlijk, ons gebash hiero en dan natuurlijk die uber-gay-foto van hem laatst

. Vlak voordat hij opkwam liep ik ff naar beneden naar de plees en daar stond tie, wrschnlijk te wachten op zn girl, maar in zn leren jasje-kale kop-beetje verwijfd voor zich uit te staren

.
Maaaaar toen Willempie achter de draaitafels kroop, moet ik zeggen dat tie een alleraardigste setje weggaf.
Bij deze wel ik wel even een oproep aan HHZ doen: Geen Fokking Rock Civilization Meer!!!
En toen kwamen ze hoor: de 2-kanten Live ... what can I say:
GodsALLEjezus wat een feest wast daar vooraan. Heerlijk hoe Jaimy & Bob zelf ook zo'n plezier hebben en het publiek dan meenemen. Het geluid was af&toe niet zo heel loep-zuiver, maar dat had volgens mij iets te maken met het feit dat het geluid via hun laptop over het systeem kwam. Maar dat mocht de pret niet drukken. Heerlijk verfrissend zo'n nieuw geluid wat die gasten maken
RengeDengDengKhad wel medelijden van Activator die daarna kwam, want de zaal was kaPOT! Je zag hem ook af en toe een beetje beteuterd op het publiek kijken

. Maar na een aantal rustigere plaatjes kreeg meneer toch in de gaten hoe de mensen weer mee te krijgen.
Verder

@ Rem & JortK:
Jort - avond overleefd met je spierscheur?
ReM - Wat is er mis met die groep van jullie

Eerst was het alleen maar de Kesse Krew die de halve zaal doorspringen, maar nu zijn de dames net zo gek geworden
Ik zag jullie al verzamelen voor de DJ's toen 2-sidez kwam, dus ik ging mooi naar voren want ik weet hoe loesoe je groep kan gaan
Dat is het ff voor nu ... mag gaan werken tot 22:00