neen had nix met jou te maken, ik klikte dat filmpje en hoorde meteen die sample van "Life beyond Earth".quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
huh ik volg je niet.. op wie reageer je? op mij ?![]()
creation of life is de subtitel van reverze vandaar de tracknaam of zat je daar neit op te doelen?![]()
x2quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Alles waarbij headhunterz betrokken is, word ik overigens niet zo snel koud of warm, warm of koud van.
Ik heb B_Snakeye al vanaf #77 hier niet meer gezien, dus Boy; wil je op de muur blijven ... laat wat van je horen.quote:maar ik ben hier geen mod dus it is up to him...
Zo beroerd vind ik t niet klinken. Kan ook aan de speakers van mn laptop liggen natuurlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:01 schreef ElDani het volgende:
Redelijke TT.
Creation Of Life is een beetje jammer...
Creditcard is ideaal, kost misschien 30 euri per jaar maar is echt super relaxtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:23 schreef ElDani het volgende:
Hier ook op tijd naar bed.
Baal overigens dat ik geen creditcard heb. Wil Farhenheit al een maand of 6 kopen, alleen hij is alleen maar verkrijgbaar op saifam.com, daar accepteren ze ook geen paypal.
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
hoe was...... XX?
Wat dat betreft zat de sfeer er meteen weer goed in ja..quote:Op zondag 11 januari 2009 13:11 schreef HarryVanDeTap het volgende:
dat NAC en Willem II elkaar binnen hadden verbouwd
Kolere die is hardquote:
Op Scantraxx was het hardquote:Op zondag 11 januari 2009 15:37 schreef kollie het volgende:
ikwil 2-sidez wel een keer zien. Weet niet of het helemaal m'n ding zal zijn, maar dat gaan we meemaken!
Dan ben ik even mooi op vakantie! Sorry!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:12 schreef RiKe het volgende:
Nieuwe datum voor m'n optreden is bekend!
17 februari @ De Bob, Noordwijk.
Weet niet meer precies wie er van hier wilde komen, maar ik hoop dat ze kunnen
Je komt toch wel terug voor me?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:31 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dan ben ik even mooi op vakantie! Sorry!
juwtuwb?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:26 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die nieuwe floorcrushers/crypsis![]()
![]()
!!
De Bobquote:Op zondag 11 januari 2009 16:12 schreef RiKe het volgende:
Nieuwe datum voor m'n optreden is bekend!
17 februari @ De Bob, Noordwijk.
Weet niet meer precies wie er van hier wilde komen, maar ik hoop dat ze kunnen
Jaja ik weet het, minderjarigen tent bla bla blaquote:
Heb je een partyflock linkje?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:51 schreef RiKe het volgende:
[..]
Jaja ik weet het, minderjarigen tent bla bla bla
Bullshit voor onze avonden
Lopen maar enkele jonkies rond, gemiddeld is het 21 jaar
17 februari staat er nog niet op (heb het direct van de organisatie te horen gekregen), ik kan je wel een link geven van een eerdere editie (dit was de editie met de grote hoeveelheid terror gasten, let dus niet op alle commentsquote:
Get hit?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:55 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Zit in de set van Deepack @ QD. Na Like Thiz.
Get hit is het niet..quote:
we hebben 1 dame die bij de persoon hoort die bij het filmpje van The Kesse Crew op Q-Base door z'n enkel gingquote:Op zondag 11 januari 2009 13:36 schreef Da_Ripper het volgende:
ReM - Wat is er mis met die groep van jullieEerst was het alleen maar de Kesse Krew die de halve zaal doorspringen, maar nu zijn de dames net zo gek geworden
![]()
Ik zag jullie al verzamelen voor de DJ's toen 2-sidez kwam, dus ik ging mooi naar voren want ik weet hoe loesoe je groep kan gaan![]()
Fuck It (Extreme Hard Vocal Edit)quote:
Nice altijd die wintersporten... Vorig jaar paar maand ski-leraar geweest!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:54 schreef MrDice het volgende:
Net terug van een weekje (Apres) Ski in Mayrhofen. Gebroken en tevreden man
Hij heeft gister wel gewoon in De Hoeve gedraaid (aldus reacties op PF), of is het ongeluk daarna gebeurd?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[ afbeelding ]
Wildstylez heeft vrijdag een auto-ongeluk gehad, is uitgeschakeld t/m eind februari; dus niet op Euphoria geweest en zal ook niet op HardBass te bewonderen zijn
dit bericht stond op de schermen bij de Hoeve en kreeg smsjes van kameraad die daar was dat Wildstylez te laat was... dus ik smsen dat hij niet zou komen ivm ongeluk en even later kreeg ik deze foto via mms, met opmerking dat ik dus wel gelijk hadquote:Op zondag 11 januari 2009 18:33 schreef kollie het volgende:
[..]
Hij heeft gister wel gewoon in De Hoeve gedraaid (aldus reacties op PF), of is het ongeluk daarna gebeurd?
Redixx is dus resident, heb al ff gereageerd daarquote:Op zondag 11 januari 2009 18:38 schreef ElDani het volgende:
Tussen de comments staat dat hij gewoon gedraaid heeft.
Als P1quote:Op zondag 11 januari 2009 18:34 schreef ElDani het volgende:
Zit nu even te kijken, hij stond niet op Euphoria..
Ik vind het echt een simpel bagger nummer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:46 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Vind toch wel leuk feestplaatje die TT,
vraag me af op tatanka hem zal draaien op XQlusive na al die ophef op qlimax
Serieus? Dan zal dat dus de 2e afvaller zijn voor Xqlusive technoboy ook.....quote:Op zondag 11 januari 2009 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[ afbeelding ]
Wildstylez heeft vrijdag een auto-ongeluk gehad, is uitgeschakeld t/m eind februari; dus niet op Euphoria geweest en zal ook niet op HardBass te bewonderen zijn
hij was op euphoria hoor:quote:Op zondag 11 januari 2009 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[ afbeelding ]
haha ben benieuwd.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:43 schreef ReMcOrE het volgende:
als hij niet is geweest, dan lach ik me gewoon dood om al die stakker-reacties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |