Je zou eigenlijk eens alle debiele uitspraken van Ruffian en zn climaxverneukingen tijdens QD op een rijtje moeten zetten om te laten zien hoevaak hij het verneuktquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:09 schreef JortK het volgende:
DV8 kan ik wel hebben net zoals Syndrome, Villain gata in hetzelfde rijtje als Ruffian
Wel een leuk idee om daar een filmpje van te maken met al die uitsprakenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:16 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk eens alle debiele uitspraken van Ruffian en zn climaxverneukingen tijdens QD op een rijtje moeten zetten om te laten zien hoevaak hij het verneuktBen ook echt geen fan van Ruffian meer maar DV8 is altijd weer zo schreeuwerig
ow en the moon is oke maar music or noize is beter![]()
2009 gaat verder waar 2008 geëindigd isquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:05 schreef Da_Ripper het volgende:
Oef .... bijna vergeten:Showtek is kut!![]()
Still nr. 1
1ste ST-bash van '09
gozert, je moet echt ff normaal doen!quote:
Da Syndromequote:Op woensdag 7 januari 2009 10:09 schreef JortK het volgende:
DV8 kan ik wel hebben net zoals Syndrome, Villain gata in hetzelfde rijtje als Ruffian
dat is er 1 van vroegâhquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:14 schreef JortK het volgende:
Ik weet nog dat ik ooit op de eerste of tweede Hard Bass ontzettend los heb staan gaan op deze:
*steekt middelvinger op naar de regering en naar ReMcOrE*quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:28 schreef ReMcOrE het volgende:
gozert, je moet echt ff normaal doen!met je hoofd...
dat heb je dan toch wel ff mooi onthouden van QuakeDancequote:Op woensdag 7 januari 2009 10:32 schreef mstx het volgende:
[..]
*steekt middelvinger op naar de regering en naar ReMcOrE*![]()
![]()
jeweettoch die lyrics zijn ook tantoe stoer ouwe... de c is van cocainequote:Op woensdag 7 januari 2009 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat heb je dan toch wel ff mooi onthouden van QuakeDancedus toch geluisterd naar AVIO
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:32 schreef mstx het volgende:
*steekt middelvinger op naar de regering en naar ReMcOrE*![]()
![]()
Waar de neuq blijft die AFTERMOVIE????quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
QuakeDance
quote:Quake Events zal in samenwerking met het Amersfoortse Partyvids een ware registratie maken van QuakeDance'08. Zodoende kunnen we allemaal na afloop nogmaals genieten van de pompende beats en de uitstekende sfeer dit QuakeDance ieder jaar met zich mee brengt.
De video zal spoedig na afloop van het evenement online te bewonderen zijn hier op quakedance.nl.
You were finished? Oh Well, allow me to retort ....quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:28 schreef ReMcOrE het volgende:
dat is er 1 van vroegâh![]()
"What Does ...... Wallace Looks Like?!"
was ik stiekem al helemaal vergeten, dat die kwamquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:43 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Waar de neuq blijft die AFTERMOVIE????
[..]
wist niet zeker of het Marcellus wasquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:44 schreef Da_Ripper het volgende:
nog 1 SOG (Sport-Ontwijkend-Gedrag)post dan ....
[..]
You were finished? Oh Well, allow me to retort ....
[ afbeelding ]
Pulp![]()
Marcellus btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |