quote:
Nou hier komt kort mijn hardstyle / levensverhaal

Mijn naam is Simon, 21 jaartjes jong en ik werk voor een computerwinkel/webdesign bedrijf.
Mijn Eerste aanraking met dance was 'Scoop - Drop it' en 'Cygnus X - Superstring'.
Maar ik was in die tijd meer een skater die luisterde naar Limp Bizkit enz. (LB blijft gewoon top

)
Tot ik bij een maat van me de dvd van Qlimax 2003 zag/hoorde op zijn home theather...

het was liefde bij de eerste kick

Mijn oom en zijn vriendin (nu zijn vrouw) gingen wel veel naar dat soort feesten en ik was zo weg van hardstyle (ik kon die dvd dromen) dat ik een keer zon feest wou meemaken en een hardstyle dj zien draaien.
Maar op dat moment was ik nog lang geen 18 dus naar grote feesten kon ik nog niet, maar op een avond hoorde ik dat Dana bij ons in de buurt draaide dus daar moest ik gewoon heen.
Ik heb snel een stel vrienden op gebeld om die kant op te gaan en het was een geweldige avond, wat een muziek
Gelukkig kwam Dana best vaak deze kant op en later ook Luna (vroeger kwamen hier in deze buurt bijna geen bekende hardstyle dj's).
Mijn eerste grote feest was in 2005 Qlimax, toen ik dat stadion binnenkwam... wow
En daarna volgende feesten als In Qontrol en Q-Base.
Op in Qontrol 2006 kocht ik bij de Q-Dance stand een slipmat voor een draaitafel, gewoon omdat hij er tof uitzag, eenmaal thuisgekomen had ik natuurlijk wel een platenspeler nodig om hem op te leggen gewoon voor de sier maar bedacht me toen dat ik zelf natuurlijk ook zou kunnen draaien.
Ik heb me toen allemaal spullen via markplaats aangeschaft en overal in nederland opgehaald, vinyltjes besteld en ben toen non stop gaan oefenen.
Maar na een tijdje raakte dit in een slop en had ik er weinig zin meer in tot ik in september 2007 en gast leerde kennen die al een tijd draaide en samen met een andere maat voor een online zender livesets deden en ik daar maar eens moest gaan kijken.
Ik kwam vaker langs en begon ook mee te draaien en leerde cdj's kennen.
en ging toen weer een wereld voor me open en heb toen ook weer via marktplaats 2 hele goedkope cd draaitafels aangeschaft.
En nu zijn we dur een tijdje en vele feesten verder en ben ik sinds een korte tijd ook begonnen met de eerste stapjes in de wereld van het produceren
Ook heb ik een tijdje met vrienden samen club gedraaid in een loungetent op de vrijdagavonden maar daar zijn we na een tijdje ook mee gestopt.
Veel boekingen heb ik verder nog niet, maar ga in maart wel richting Esland om daar als 1 van de hoofdacts een club en hardstyle setje te draaien
Das dat is een beetje mijn verhaal over mijzelf en hardstyle
Nu hoop ik dus ooit nog door te kunnen breken als dj/producer en steek er veel tijd in

we zullen vanzelf zien of dit vruchten afwerpt

En in Januari kunt u mij weer zien rondspringen op X-Qlusive Technoboy