*zoekt loser-smileyquote:
T is nog geen woensdag toch?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:47 schreef mstx het volgende:
Wat een grafnummer dat Apologise... die stem![]()
![]()
Je zal maar een Hyves-Showtek-Fansite hebben opgerichtquote:
*eensch is - zelf begin/edit ik net zo vaak totdat ik het gevoel heb dat tie 'er mee door kan'. Maar idd VDJ is niet het beste proggie daarvoorquote:Op maandag 10 november 2008 23:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik denk dat iedereen een eerlijke kans krijgt als iedereen ook mag mixen op de manier waar hij/ zij goed in is.
Het gaat om een jaarmix. Niet om een liveset
Interesse in een Traktor?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Je zal maar een Hyves-Showtek-Fansite hebben opgericht![]()
![]()
http://partyflock.nl/party/135653:Reset.html
http://partyflock.nl/party/138025:Euphoria.html
Mooie opties![]()
[..]
*eensch is - zelf begin/edit ik net zo vaak totdat ik het gevoel heb dat tie 'er mee door kan'. Maar idd VDJ is niet het beste proggie daarvoor- lekker belangrijk ook ... strakkies 13 x 80min.-yearmixen
![]()
Al doe je het met 2 klei tablettenquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
tvp...
even voor de duidelijk. Elk mix programma is dus gewoon geoorloofd?
Iemand riep mij?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Je zal maar een Hyves-Showtek-Fansite hebben opgericht![]()
![]()
Revival Xquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:47 schreef Bob-B het volgende:not first!
This afternoon we want to talk the ballad or the bullit
The ballad or the bullit explains itself
Before we get into it, I would like to clarify some things
that occur to me personaly
And If you think you're going somewhere
And If you think you're going somewhere and you end up going nowhere!!!Best ever
Ik misschien, vind alleen de Time Out niet echt geweldig eigenlijk.quote:Op woensdag 12 november 2008 08:35 schreef SMutzskii het volgende:
Iemand die met kerstavond hier heen gaat?
Fusion Of Sound Tour
Nu welquote:
Nee, ben ik het met je eens. Ben er 1x geweest, met euh.. Southstylerz en Activator ofzo. (weetniet meer). Vorig jaar een keer en ik kreeg echt last van mijn oren. Was echt slecht het geluid daar.. en qua sfeer vond ik het ook niet zoals het hoort te zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik misschien, vind alleen de Time Out niet echt geweldig eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
nog maar even kijken, lijkt me wel erg vetquote:Op woensdag 12 november 2008 08:35 schreef SMutzskii het volgende:
Iemand die met kerstavond hier heen gaat?
Fusion Of Sound Tour
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:17 schreef de_huig het volgende:
11-11 is slecht voor een mens en daardoor goed
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:20 schreef Sethje het volgende:
alaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |