Eensch, wat een heerlijke vinyl!quote:Op maandag 10 november 2008 05:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Wat is dat williams syndrome goed spul!
Op sich een redelijk goede lineup..quote:Area 01
The Prophet
Noisecontrollers
Tuneboy
Leep
Project One - live
MC Villain
Area 02
Alphaverb
B-Front
Dutch Master
A-lusion
Wat is daarmee? Dat is pas de 12e keer dat hij Euphoria staat...............quote:Op maandag 10 november 2008 18:39 schreef NrSiX het volgende:
Leep?
Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat liefhebbers van hardstyle uit het eerste uur iets tegen de zogenaamde nu-style van tegenwoordig hebben. Vergelijk de hardstyle van nu maar eens met de Early Hardstyle, de verschillen zijn enorm. Op wat synths en kicks na zijn jammergenoeg veel elementen uit die tijd verdwenen. Sommige artiesten gebruiken dan wel nog een reversed bass, maar die is ook nauwelijks nog terug te vinden in de huidige hardstyle. En met die bass/kick is het uiteindelijk toch allemaal begonnen.quote:Op maandag 10 november 2008 17:23 schreef ElDani het volgende:
Hyves is op sich een prima idee, het is alleen zo jammer dat er zulke domme mensen rondlopen. Heb je daar een Hardstylegroepering.. Loopt er 1 constant te bashen op "alle hardstyle van nu" etc.. Het is allemaal zo jammer.. En net even wat te populair.
gruwelijke lijn van zaal 2quote:Op maandag 10 november 2008 17:27 schreef ElDani het volgende:
Euphoria 2009 (eerste feest)
[..]
Op sich een redelijk goede lineup..
ik ben weg van de 'rollende' bass van Music In You (Scope DJ Remix)quote:Op maandag 10 november 2008 19:57 schreef Sinister-D- het volgende:
Sommige artiesten gebruiken dan wel nog een reversed bass, maar die is ook nauwelijks nog terug te vinden in de huidige hardstyle. En met die bass/kick is het uiteindelijk toch allemaal begonnen.
Early Hardstyle
Dan had je het setje van Zenith moeten horen in de matrixx zaterdagquote:
In Early Soundz hoor je die stem wel "reversed bass" zeggen maar vervolgens hoor ik geen reversed bass hoor.quote:Op maandag 10 november 2008 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben weg van de 'rollende' bass van Music In You (Scope DJ Remix)![]()
ook zo'n oude reversed bass, die bijvoorbeeld ook in Early Soundz zit (ja, ik weet dat die van Showtekkert is
![]()
)
Ja dat kon je van te voren wel radenquote:Op maandag 10 november 2008 20:00 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik had vandaag berichtje van MC Rems of ik mijn post bij Qountdown over A2 ft. Ran-D even weg wilde halen, anders werd Q niet zo blij
Haha daar is niets mee, ken hem alleen nietquote:Op maandag 10 november 2008 18:57 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Dat is pas de 12e keer dat hij Euphoria staat...............
Ja, nou en? Omdat het daar mee begonnen is moet er eindeloos met dezelfde kicks/bass/synth's en effecten gewerkt worden?quote:En met die bass/kick is het uiteindelijk toch allemaal begonnen.
Nou ik kan dat niet live mixen. Mix altijd op mijn eigen manier. neem aan dat iedereen daar vrij in is. Net zo vrij als iedereen alles gebruikt wat in 2008 is uitgekomen, ook al is het op een album.quote:Op maandag 10 november 2008 22:43 schreef Sethje het volgende:
het is wel het eerlijkste als iedereen hem 1 x live opneemt toch....
anders kun je blijven "sleutelen" tot ie perfect is...fouten horen er nu eenmaal bij
70% gebruikt software?quote:Op maandag 10 november 2008 22:43 schreef Sethje het volgende:
anders kun je blijven "sleutelen" tot ie perfect is...fouten horen er nu eenmaal bij
nou maak je me nog nieuwsgierigerquote:Op maandag 10 november 2008 20:37 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja dat kon je van te voren wel radenen het klopte niet helemaal
het is nog iets beter als jij vertelde
dat zou helemaal gruwelijk dikke shit zijnquote:Op maandag 10 november 2008 22:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
nog beter? ALpha twins vs 2-sidez? ofzo![]()
Decibel DVD![]()
ik probeer het gewoon in 1 keer te doen, als ik een goede volgorde heb... tenzij ik in het begin een paar lelijke fouten achter elkaar maak, dan begin ik overnieuw. maar ik doe met Virtual DJ, kun je achteraf niks meer aan sleutelen!quote:Op maandag 10 november 2008 22:43 schreef Sethje het volgende:
mits je dus opneemt met apparatuur that is...quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Live opnemen in de zin van 1x een opname maken en niet bij elke fout opnieuw beginnen bedoelt Seth denk ik
Heb je geen last van enigzins haperend geluid bij VDJ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:56 schreef ReMcOrE het volgende:
ik probeer het gewoon in 1 keer te doen, als ik een goede volgorde heb... tenzij ik in het begin een paar lelijke fouten achter elkaar maak, dan begin ik overnieuw. maar ik doe met Virtual DJ, kun je achteraf niks meer aan sleutelen!
Daar ben ik ook bijquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:57 schreef mstx het volgende:
Ook maar even kaartjes voor Reset gehaald.![]()
http://partyflock.nl/party/135653:Reset.html
NC Live
precies, ondanks dat je dat de plaat precies gelijk hebt liggen, volgens de pieken die je bovenin beeld ziet, klinkt het toch niet lekker... dat heb ik ook, dat ligt dus gewoon aan VDJ; dacht dat je dat met een oude versie (2.0/3.0) niet had!quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:37 schreef RiKe het volgende:
[..]
Heb je geen last van enigzins haperend geluid bij VDJ?
Daar heb ik nogal vaak last van gehad, dat hij NET niet vloeiend liep.
En een lullige pc heb ik zeker niet
Mwa ik heb geen VDJ nodig hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies, ondanks dat je dat de plaat precies gelijk hebt liggen, volgens de pieken die je bovenin beeld ziet, klinkt het toch niet lekker... dat heb ik ook, dat ligt dus gewoon aan VDJ; dacht dat je dat met een oude versie (2.0/3.0) niet had!
dus PM-oproep: iemand oude VDJ voor mij (en RiKe)??
Iddquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Live opnemen in de zin van 1x een opname maken en niet bij elke fout opnieuw beginnen bedoelt Seth denk ik
13 december is ook een zieke dag zeg....quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:57 schreef mstx het volgende:
Ook maar even kaartjes voor Reset gehaald.![]()
http://partyflock.nl/party/135653:Reset.html
NC Live
quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:37 schreef NLS04 het volgende:
sorry voor de dubbelpost maar wat heeft Alphaverb een dikke promotie mix vrijgegevenTe vinden op vmx lsdb!
enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stiekeme mirror
Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Dat mag er ook wel wezen jaquote:dozer vs pitcher, zatox, wildstylez,headhunterz en 2sidez live!
Nee, hoor je me ook niet zeggen dat het allemaal hetzelfde moet zijn/blijven. Er bestaat altijd wel een evolutie in een muziekstroming, die moet je dan voor lief nemen of niet. Maar als je bv eens naar HHz z'n platen luistert dan hoor je ook voornamelijk hardkick10 sample van weet ik veel wat voor een programma. Of de synths van DB&STF. Die worden dus ook eindeloos gebruiktquote:Op maandag 10 november 2008 22:06 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja, nou en? Omdat het daar mee begonnen is moet er eindeloos met dezelfde kicks/bass/synth's en effecten gewerkt worden?
Wat zou dat godverdome saai worden zeg.
Afwisseling is.
als aanvulling, post van Daniël op PFquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:30 schreef kollie het volgende:
zometeen die mix van AV maar ns luisteren
quote:Kleine minimix met wat tracks waaraan ik momenteel werk.
Intractable One - Dikke Bleek (Alpha's Dikke Edit)
Gentalica - Ready?
Alphaverb - 'Untitled'
Intractable One - Play The Games (AVIO Rulez Edit)
Alphaverb - 'Untitled'
Gentalica - Thunderstyle (Lightning Mix)
Alphaverb & Intractable One - Never Enough!
Bazzleggerz - Meet Her At The Bootlake
Intractable One - Feel The Force
Alphaverb - 'Untitled'
TAT - Being Mashed Up (AVIO's LFB Revenge)
Gentalica - Kabooom!
http://www.alphaverb.nl/a(...)ix_November_2008.mp3
Meeste delen zijn slechts snippets en zullen misschien niet eens afgemaakt / uitgewerkt worden.
Maar dan weet je in ieder geval een beetje wat je kunt verwachten van mijn kant
mij lijkt alleen de B-kant met B1. Lowriders - Dont Get Back (DJ Isaac Remix) [6:24] en B2. Zushi - La La Song (Showtek Remix) [6:13] de moeite van luisteren waardquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:43 schreef RiKe het volgende:
Luiser nu DMWOR001...ja de nieuwe dmw release boordevol showtek...
Ik weet dat het morgen pas Showtek bash dag is....maar dit kan ik echt niet voor me houden![]()
Wat een pauper commerciële graf hoeren herrie zeg!
Hardstyle niet waardig
Nou...zo boeiend vindt ik die ook niet...commerciële meukquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mij lijkt alleen de B-kant met B1. Lowriders - Dont Get Back (DJ Isaac Remix) [6:24] en B2. Zushi - La La Song (Showtek Remix) [6:13] de moeite van luisteren waard
Die is best vetquote:Lowriders - Dont Get Back (DJ Isaac Remix)
x2. Isaac is een heldquote:
B2 klinkt totaal niet slechtquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mij lijkt alleen de B-kant met B1. Lowriders - Dont Get Back (DJ Isaac Remix) [6:24] en B2. Zushi - La La Song (Showtek Remix) [6:13] de moeite van luisteren waard
daarom, stond dacht ik ook al op de Showtek-abum...quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:29 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
B2 klinkt totaal niet slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |