Eensch, wat een heerlijke vinyl!quote:Op maandag 10 november 2008 05:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Wat is dat williams syndrome goed spul!
Op sich een redelijk goede lineup..quote:Area 01
The Prophet
Noisecontrollers
Tuneboy
Leep
Project One - live
MC Villain
Area 02
Alphaverb
B-Front
Dutch Master
A-lusion
Wat is daarmee? Dat is pas de 12e keer dat hij Euphoria staat...............quote:Op maandag 10 november 2008 18:39 schreef NrSiX het volgende:
Leep?
Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat liefhebbers van hardstyle uit het eerste uur iets tegen de zogenaamde nu-style van tegenwoordig hebben. Vergelijk de hardstyle van nu maar eens met de Early Hardstyle, de verschillen zijn enorm. Op wat synths en kicks na zijn jammergenoeg veel elementen uit die tijd verdwenen. Sommige artiesten gebruiken dan wel nog een reversed bass, maar die is ook nauwelijks nog terug te vinden in de huidige hardstyle. En met die bass/kick is het uiteindelijk toch allemaal begonnen.quote:Op maandag 10 november 2008 17:23 schreef ElDani het volgende:
Hyves is op sich een prima idee, het is alleen zo jammer dat er zulke domme mensen rondlopen. Heb je daar een Hardstylegroepering.. Loopt er 1 constant te bashen op "alle hardstyle van nu" etc.. Het is allemaal zo jammer.. En net even wat te populair.
gruwelijke lijn van zaal 2quote:Op maandag 10 november 2008 17:27 schreef ElDani het volgende:
Euphoria 2009 (eerste feest)
[..]
Op sich een redelijk goede lineup..
ik ben weg van de 'rollende' bass van Music In You (Scope DJ Remix)quote:Op maandag 10 november 2008 19:57 schreef Sinister-D- het volgende:
Sommige artiesten gebruiken dan wel nog een reversed bass, maar die is ook nauwelijks nog terug te vinden in de huidige hardstyle. En met die bass/kick is het uiteindelijk toch allemaal begonnen.
Early Hardstyle
Dan had je het setje van Zenith moeten horen in de matrixx zaterdagquote:
In Early Soundz hoor je die stem wel "reversed bass" zeggen maar vervolgens hoor ik geen reversed bass hoor.quote:Op maandag 10 november 2008 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben weg van de 'rollende' bass van Music In You (Scope DJ Remix)![]()
ook zo'n oude reversed bass, die bijvoorbeeld ook in Early Soundz zit (ja, ik weet dat die van Showtekkert is
![]()
)
Ja dat kon je van te voren wel radenquote:Op maandag 10 november 2008 20:00 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik had vandaag berichtje van MC Rems of ik mijn post bij Qountdown over A2 ft. Ran-D even weg wilde halen, anders werd Q niet zo blij
Haha daar is niets mee, ken hem alleen nietquote:Op maandag 10 november 2008 18:57 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Dat is pas de 12e keer dat hij Euphoria staat...............
Ja, nou en? Omdat het daar mee begonnen is moet er eindeloos met dezelfde kicks/bass/synth's en effecten gewerkt worden?quote:En met die bass/kick is het uiteindelijk toch allemaal begonnen.
Nou ik kan dat niet live mixen. Mix altijd op mijn eigen manier. neem aan dat iedereen daar vrij in is. Net zo vrij als iedereen alles gebruikt wat in 2008 is uitgekomen, ook al is het op een album.quote:Op maandag 10 november 2008 22:43 schreef Sethje het volgende:
het is wel het eerlijkste als iedereen hem 1 x live opneemt toch....
anders kun je blijven "sleutelen" tot ie perfect is...fouten horen er nu eenmaal bij
70% gebruikt software?quote:Op maandag 10 november 2008 22:43 schreef Sethje het volgende:
anders kun je blijven "sleutelen" tot ie perfect is...fouten horen er nu eenmaal bij
nou maak je me nog nieuwsgierigerquote:Op maandag 10 november 2008 20:37 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja dat kon je van te voren wel radenen het klopte niet helemaal
het is nog iets beter als jij vertelde
dat zou helemaal gruwelijk dikke shit zijnquote:Op maandag 10 november 2008 22:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
nog beter? ALpha twins vs 2-sidez? ofzo![]()
Decibel DVD![]()
ik probeer het gewoon in 1 keer te doen, als ik een goede volgorde heb... tenzij ik in het begin een paar lelijke fouten achter elkaar maak, dan begin ik overnieuw. maar ik doe met Virtual DJ, kun je achteraf niks meer aan sleutelen!quote:Op maandag 10 november 2008 22:43 schreef Sethje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |