De nieuwe Stephy?quote:Op maandag 15 december 2008 23:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
http://www.vyolet.com/
Allemaal leuke nummers tussen de top 10 en dan zie je er in eens showtek - apologize tussen staan :S
Was het toch al een poosje? Weetjij trouwens wanneer we die Josh&Wesz vinyl kunnen verwachten?quote:Op maandag 15 december 2008 23:57 schreef Sethje het volgende:
qountdown uitverkochtword weer een lekker feestje
Deepack & Frontliner - To Ya Brain/Phreakaz (HC010) Release date: 19th Januaryquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:06 schreef NLS04 het volgende:
Weetjij trouwens wanneer we die Josh&Wesz vinyl kunnen verwachten?
Voor het weekend keek ik toevallig en waren er nog kaarten volgens pf, maar heb t ook niet echt op de voet gevolgdquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:06 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Was het toch al een poosje? Weetjij trouwens wanneer we die Josh&Wesz vinyl kunnen verwachten?
Dat van deepack had ik ook gelezen maar heb vervolgens niks meer van gehoord. Blijf Like thizz zown lekkere ik-krijg-zin-om-te-feesten plaat vindenquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Eerst komt nog Deepack ft Frontliner - Phreakerz/ to ya brain -> die is er voorgekropen zeg maar.. maar definitieve datum si er volgens mij nog neit..
Deze vrouwelijke DJ ziet er zeker niet verkeerd uitquote:Op maandag 15 december 2008 23:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
http://www.vyolet.com/
Allemaal leuke nummers tussen de top 10 en dan zie je er in eens showtek - apologize tussen staan :S
Yeps.quote:
what's newquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:39 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Yeps.
Alleen hier is het zatox die haar platen maakt, zal dus best leuke platen onder vyolet uitkomen maar toch vind ik het slecht dat je dat onder haar uit laat komen ipv onder zatox. Pure commercie.
Ik zag op haar site dat ze uit spanje kwam en moest meteen denken aan die knakker met die lange haren die vorig jaar op Inqontrol mocht draaien na P1 / wildstylez. Heeft iemand daarvan nog ooit iets vernomen?? Snap nu nog niet dat Q hem geboekt hadquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:39 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Yeps.
Alleen hier is het zatox die haar platen maakt, zal dus best leuke platen onder vyolet uitkomen maar toch vind ik het slecht dat je dat onder haar uit laat komen ipv onder zatox. Pure commercie.
Ging het snel?quote:Op maandag 15 december 2008 23:57 schreef Sethje het volgende:
qountdown uitverkochtword weer een lekker feestje
Is al een tijdje uitverkocht iig...quote:
Vincente One More Timequote:Op dinsdag 16 december 2008 00:46 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik zag op haar site dat ze uit spanje kwam en moest meteen denken aan die knakker met die lange haren die vorig jaar op Inqontrol mocht draaien na P1 / wildstylez. Heeft iemand daarvan nog ooit iets vernomen?? Snap nu nog niet dat Q hem geboekt had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |