Ja het is een soort publiek dat best van commerciële nummers houdt en alleen maar harder wil.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:01 schreef ElDani het volgende:
TT = Goed! Ook nog eens TVP.
Overigens RiKe, echt balen voor je dat mensen dan zo reageren, jij zit ongeveer op de top vd hardstyle en dan nog lopen mensen te zaniken dat het harder moet.. Gewoon zonde!
In Casa toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:05 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ja het is een soort publiek dat best van commerciële nummers houdt en alleen maar harder wil.
Ik heb daar nummers van Frequencerz gedraait, Carnifex en nog een aantal minder bekende nummers, maar die slaan gewoon niet aan.
Mensen gaan dan gewoon aan de bar zitten![]()
Echt smaak voor muziek hebben ze niet.
Als de Fok!ers eens komen gaat heel die tent op z'n dak![]()
Nee hardstyle in In Casa is zo goed als dood (het is allemaal club/house/latin geworden)quote:
Kinderparadijs valt reuze mee op onze avonden.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:26 schreef ElDani het volgende:
Nee. De Bob in Noordwijk was het toch?
Was eerst een kinderparadijs, weet niet hoe het nu is. Op de dagen waarop zij de zaal hebben niet denk ik, gezien dat niet in het weekend is.
Ben sinds ik Tomorrow & Beyond heb gehoord toch wel fan aan het worden van Frequencerz! Hopelijk heeft hij meer van dat soort geniale nummers!
Dat kan best kloppen, maar wij zitten niet op de zaterdagquote:Op zondag 4 januari 2009 16:29 schreef ElDani het volgende:
Ja maar op de zaterdagen heb ik reports gehoord van 13 & 14, gemiddelde leeftijd was 15.5 ofzo daar. En ze hebben een tijdje geleden flink op hun lazer gehad, met echt een megaboete (en terecht!). Nou schijnt het redelijk normaal te zijn.
Wel rekening mee houden dat je dan niet net als harry onder de tap kan gaan liggen dweilen he?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:48 schreef Koepert het volgende:
Vanuit Groningen niet zo haha.. Ach de dagen van feestjes komen voor mij ook wel weer, zeker als ik (hopelijk binnenkort) mn rijbewijs heb, want dan rij ik gewoon zelf, fuck it..
staat niks geplanned in de schedule van q-dance radio, dus misschien slaan ze over?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:56 schreef poiuytr het volgende:
Iemand trouwens een idee welke setjes er vanavond op de Q-dance site worden vrijgegeven?
Dan is t goedquote:Op zondag 4 januari 2009 16:56 schreef HarryVanDeTap het volgende:
harry is openbaar vervoer gangster, noordwijk is ook voor mij goed te doen ja
Kan het ook nergens vinden op Q-Dance sitequote:Op zondag 4 januari 2009 16:56 schreef poiuytr het volgende:
Iemand trouwens een idee welke setjes er vanavond op de Q-dance site worden vrijgegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |