Ja het is een soort publiek dat best van commerciële nummers houdt en alleen maar harder wil.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:01 schreef ElDani het volgende:
TT = Goed! Ook nog eens TVP.
Overigens RiKe, echt balen voor je dat mensen dan zo reageren, jij zit ongeveer op de top vd hardstyle en dan nog lopen mensen te zaniken dat het harder moet.. Gewoon zonde!
In Casa toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:05 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ja het is een soort publiek dat best van commerciële nummers houdt en alleen maar harder wil.
Ik heb daar nummers van Frequencerz gedraait, Carnifex en nog een aantal minder bekende nummers, maar die slaan gewoon niet aan.
Mensen gaan dan gewoon aan de bar zitten![]()
Echt smaak voor muziek hebben ze niet.
Als de Fok!ers eens komen gaat heel die tent op z'n dak![]()
Nee hardstyle in In Casa is zo goed als dood (het is allemaal club/house/latin geworden)quote:
Kinderparadijs valt reuze mee op onze avonden.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:26 schreef ElDani het volgende:
Nee. De Bob in Noordwijk was het toch?
Was eerst een kinderparadijs, weet niet hoe het nu is. Op de dagen waarop zij de zaal hebben niet denk ik, gezien dat niet in het weekend is.
Ben sinds ik Tomorrow & Beyond heb gehoord toch wel fan aan het worden van Frequencerz! Hopelijk heeft hij meer van dat soort geniale nummers!
Dat kan best kloppen, maar wij zitten niet op de zaterdagquote:Op zondag 4 januari 2009 16:29 schreef ElDani het volgende:
Ja maar op de zaterdagen heb ik reports gehoord van 13 & 14, gemiddelde leeftijd was 15.5 ofzo daar. En ze hebben een tijdje geleden flink op hun lazer gehad, met echt een megaboete (en terecht!). Nou schijnt het redelijk normaal te zijn.
Wel rekening mee houden dat je dan niet net als harry onder de tap kan gaan liggen dweilen he?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:48 schreef Koepert het volgende:
Vanuit Groningen niet zo haha.. Ach de dagen van feestjes komen voor mij ook wel weer, zeker als ik (hopelijk binnenkort) mn rijbewijs heb, want dan rij ik gewoon zelf, fuck it..
staat niks geplanned in de schedule van q-dance radio, dus misschien slaan ze over?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:56 schreef poiuytr het volgende:
Iemand trouwens een idee welke setjes er vanavond op de Q-dance site worden vrijgegeven?
Dan is t goedquote:Op zondag 4 januari 2009 16:56 schreef HarryVanDeTap het volgende:
harry is openbaar vervoer gangster, noordwijk is ook voor mij goed te doen ja
Kan het ook nergens vinden op Q-Dance sitequote:Op zondag 4 januari 2009 16:56 schreef poiuytr het volgende:
Iemand trouwens een idee welke setjes er vanavond op de Q-dance site worden vrijgegeven?
I know, maar voor/onderweg naar/op feestjes drink ik sowieso al niet eigenlijk. Hooguit 2 tot 4 pilsjes aan t begin vd avond, dus dat zal niet zo moeilijk worden om te stoppen. En idd drinken en rijden is No-Go bij mij. Heb n kameraad ook al n keer de botten volgescholden omdat ie na 8 biertjes nog vrolijk in de auto naar huis was..quote:Op zondag 4 januari 2009 16:51 schreef RiKe het volgende:
[..]
Wel rekening mee houden dat je dan niet net als harry onder de tap kan gaan liggen dweilen he?
bij mijn weten zit er een parkeergarage pal naastquote:Op zondag 4 januari 2009 18:45 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hey waar kan je beetje behoorlijk je auto parkeren bij de 013 in tilburg (voor euphoria)
Seth?
De volgende is waarschijnlijk in februari.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:41 schreef JortK het volgende:
RiKe wanneer is de volgende dan?
Klopt, maar de in/uitgang zit aan de andere kant; schuin tegenover het station.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:50 schreef de_huig het volgende:
[..]
bij mijn weten zit er een parkeergarage pal naast
Het is feest afhankelijk hoor, de ene keer gaat iedereen de hele set lang zwaar los, de andere keer lopen ze te zeiken.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:09 schreef Just_Shut_Up het volgende:
TVP.
Jezus Rike, dat lijkt me zwaar vervelend... Heet dat feest Hardstyle unlimited, komen ze terror aanvragen.
Dat ze niet naar je toe kwamen lopen en zeggen dat je super goed had gedraaidquote:Op zondag 4 januari 2009 19:43 schreef RiKe het volgende:
[..]
Het is feest afhankelijk hoor, de ene keer gaat iedereen de hele set lang zwaar los, de andere keer lopen ze te zeiken.
Viel me wel op dat de gasten die om de terror liepen te zeuren na het feest nog even buiten een sleuteltje weg trokken naast ons...
Ik heb er nu de afgelopen 5 edities gedraaid, en er is wel zeker 1 iemand geweest die dat zeiquote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dat ze niet naar je toe kwamen lopen en zeggen dat je super goed had gedraaid
Bedoelde het eigenlijk mee als er een grap die post van me.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:20 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik heb er nu de afgelopen 5 edities gedraaid, en er is wel zeker 1 iemand geweest die dat zei![]()
MAAR, wel 1x echt een staande ovatie gehad van ze, had echt een dikke set afgeleverd, iedereen helemaal los gegaan.
Gewoon een minuut lang klappen en fluiten, sommigen riepen WE WANT MOOOOOREEEE!!
Kippenvel
O...sorry had ik dat niet goed begrepenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Bedoelde het eigenlijk mee als er een grap die post van me.
Dat ze de hele avond zaten te zeuren om Terror naar de Dj's en dan na afloop wanneer ze wappie zijn zeggen dat je super hebt gedraaid.
Als je stopt met draaien en als iedereen staat te klappen en te juichen dat lijkt me ook super mooi daar doe je het tenslotte ook voor
Parkeren in de tivoli parkeergarage, deze zit tegen de 013 aangebouwdquote:Op zondag 4 januari 2009 18:51 schreef mstx het volgende:
[..]
Klopt, maar de in/uitgang zit aan de andere kant; schuin tegenover het station.
Klopt, maar aan die kant kun je er met de auto niet naar binnen.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:50 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Parkeren in de tivoli parkeergarage, deze zit tegen de 013 aangebouwdAls je geparkeerd hebt moet je er gewoon uitlopen. Als je dan met je gezicht richting de ingang van de parkeergarage kijkt is de ingang van de 013 aan de rechterkant achter garage
Simpeler kan niet
ik weet nog wel iemandquote:Op zondag 4 januari 2009 18:50 schreef RiKe het volgende:
[..]
De volgende is waarschijnlijk in februari.
Het is dan de 20e editie, dus we proberen er wat speciaals mee te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |