Tracklists van Q-base 2007, 2008 etc.. zijn al een ander verhaal.quote:Op zondag 12 april 2009 12:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
waar Tat's reputatie vandaan komt vraag je?
nou bijvoorbeeld Q-base 2006
maar ik ben het wle met je eens dat ie tegenwoordig ook steeds meer de melodische kant op aan het gaan is
toch is het een held.... met zijn hoofd![]()
Animo zal geen probleem zijn. Geld.. ruimte.. etc.. eerder.quote:Op zondag 12 april 2009 13:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Zouden we trouwens genoeg animo kunnen creeën voor een FOK!-Hardstyle-Feest ??
Ik bedoel, DJ's genoeg hiero ... een ervaren organisator hebben we ook al, wat jullie?
Dikke promo-spam berichten op PF-LSDB-Hardtraxxx (ElDani) VMX oid ... krijgen we die tent vast wel vol
sponser: Jupiler - Bavaria - BIIIEEERRRRRquote:Geld..
een gemeente ergens centraal NL mailen ...quote:ruimte..
enz. laaaaaterquote:etc.. eerder.
Met Bavaria bier ben ik iig niet aanwezig spul is niet weg te zuipen..quote:Op zondag 12 april 2009 13:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Seth zal vast wel wat tippies kunnen pasen (<---):
[..]
sponser: Jupiler - Bavaria - BIIIEEERRRRR
[..]
een gemeente ergens centraal NL mailen ...
[..]
enz. laaaaater
Geen Brabanderquote:Op zondag 12 april 2009 14:04 schreef poiuytr het volgende:
Met Bavaria bier ben ik iig niet aanwezig spul is niet weg te zuipen..
quote:Op zondag 12 april 2009 13:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Seth zal vast wel wat tippies kunnen pasen (<---):
[..]
sponser: Jupiler - Bavaria - BIIIEEERRRRR
[..]
een gemeente ergens centraal NL mailen ...
[..]
enz. laaaaater
Niet aanwezig vind ik ook weer zo sterk... Maar ander bier heeft mijn voorkeur....quote:Op zondag 12 april 2009 14:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Met Bavaria bier ben ik iig niet aanwezig spul is niet weg te zuipen..
http://images.google.com/images?hl=nl&lr=lang_en&um=1&sa=1&q=dancing.gif&btnG=Afbeeldingen+zoeken&aq=f&oq=quote:Op zondag 12 april 2009 13:28 schreef 16meter het volgende:
@Rippert: hoe kom je nou weer aan dat AVIO mannetje![]()
![]()
Omdat je lui bent!quote:Op zondag 12 april 2009 14:19 schreef de_huig het volgende:
..en waarom heb ik geen geld om mijn hele partyflock-optie-lijst af te gaan? nou..wie vertelt het me?
quote:Op zondag 12 april 2009 14:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
http://images.google.com/images?hl=nl&lr=lang_en&um=1&sa=1&q=dancing.gif&btnG=Afbeeldingen+zoeken&aq=f&oq=
Jij had toch ook nog geen zomerfestivalletjes/Q-feesten gedaan?quote:Op zondag 12 april 2009 15:46 schreef Sc0tTy het volgende:
wat is er zo byzonder aan die World of Hardstyle filmpjes ?
bentelo de gekstequote:Op maandag 13 april 2009 13:51 schreef Silaz het volgende:
Weer is een hardstyle loos weekend gehadd.. Máár wel naar de paasparty geweestStel je voor, boeren, kakkers etc. bier gooien en ga maar door. Ik had me al voorbereid op veel Bier en Tieten jalalal muziek. Maar blijkbaar hielden de 'partydj's' een pauze ofzo, want er kwam een 1 uur durende hardtrance setje
Dat was wel even tof zo mega grote tent. Goede geluidsinstallatie, leuke bass
5000 man op de been toch?quote:
ben er 1 keer geweest, zo'n 10 jaar terug. Beschrijving klopt aardig, veels te druk in die tent. en best wat matpartijen gezienquote:Op maandag 13 april 2009 14:06 schreef poiuytr het volgende:
[..]
5000 man op de been toch?
Hou niet van dat soort feestjes erger me de hele avond alleen maar dood aan al die boeren, vaak ruzie in de keet..
Golfen? Toevallig in Brunssum?quote:Op maandag 13 april 2009 16:20 schreef ElDani het volgende:
Zo, kom net terug van even werken, pieken bijverdienen na afgelopen weekend.
Zat in Limburg, beetje tussen de decadente heren stonden 12 studenten een beetje te golven en doen alsof ze belangrijk waren. Daarna in rok-kostuum lekker gegeten om als laatste het keihard af te leggen in een discotheek in de buurt (waar alles en iedereen stil stond). Partyboy-move jeweets!
quote:Op maandag 13 april 2009 16:23 schreef LeonH het volgende:
En... hohohoooo mensen. Hij is klaar hoor! Zal jullie vanavond alvast verblijden met de tracklist en de volgorde van!
[..]
En... hohohoooo mensen. Hij is klaar hoor! Zal jullie vanavond alvast verblijden met de tracklist en de volgorde van!
quote:
Jaah zoiets, was ook helemaal uitverkocht geloof ikquote:Op maandag 13 april 2009 14:06 schreef poiuytr het volgende:
[..]
5000 man op de been toch?
Hou niet van dat soort feestjes erger me de hele avond alleen maar dood aan al die boeren, vaak ruzie in de keet..
Heb nog steeds spierpijn van het stampen van Vrijdag..
Silaz waarom ga je trouwens nooit naar Dangerouz mindz is voor jou toch ook aardig dichtbij?
vette shitquote:Op maandag 13 april 2009 16:23 schreef LeonH het volgende:
Dat zal denkelijk iemand anders even moeten doen. Weet zelf nooit hoe dat moet, en waarmee enzo...quote:Op maandag 13 april 2009 16:45 schreef Sc0tTy het volgende:
LeonH kan je er ook een .cue file bij maken, vind ik altijd erg prettig( ik ben niet zo'n tracklist-pro en wil af en toe nog weleens op mn ipod/winamp kunnen zien wat ik luister
)
[..]
Kan altijd alles nog editte, maar net als alle andere dl's mag ook deze mix niet op het forum verschijnen. Dus de .cue kun je daarna zelf erachteraan sturen.quote:Op maandag 13 april 2009 16:58 schreef Sc0tTy het volgende:
ik wil em wel maken als je de tracklist heb gepost, maar heb dan wel eerst de mix nodig, dus ik weet niet of Rip wanneer de tijd verstreken is de OP nog kan editen, zodat de cue link er bij gezet kan worden. btw we zetten toch ook wel de tracklist in de OP ?
hohohooo goeie genade! Het is altijd weer die dekselse LeonH! De tovenaar achter de wheels of steel..het straatschoffie uit limburg, jawel! Pakt u er alvast een lekker blokje kaas en een goed glas wijn bij..deze hardstyle mix wordt werkelijk puntgaaf..loep en loepzuiver..18-karaats hoor! Hij slaat werkelijk in als een granaat..een kruisraket..een tomahawk! wat een klasbak die LeonH..Jawel dames en heren, de messen zijn geslepen en het zal nog lang onrustig blijven hier in het hardstyle topic, dat trilt op zijn grondvesten! een tien met een griffel!quote:Op maandag 13 april 2009 16:23 schreef LeonH het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Heb je in MUZ de laatste tijd nog een linkjes gezien danquote:Op maandag 13 april 2009 17:20 schreef Sc0tTy het volgende:hoezo mag je geen link naar livesets doen dan ?
In het begin een beetje opbouwen, middenstuk vanalles door elkaar gedaan, en het eind moest wat steviger uiteraardquote:1. Hardstyle Masterz - Age of reverse Bass
2. Speedwave – Mescal
3. Zany - Pillz
4. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
5. Max Enforcer - Catching Up
6. Southstylers - Crystal
7. D-Block & S-t-efan - Keep it Coming
8. Scope DJ - Rock Hypnotic
9. Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - shake that shed (shed shaker anthem 2007)
10. Dark Oscillators - Superstar DJ
11. Tatanka - Floor Massacre
12. The Pitcher - Serenity
13. Alphaverb - Still here
14. Zany ft Tatanka - Front 2 Back
15. Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
16. Josh & Wesz - Like Thiz
17. Noisecontrolers - Aliens
18. The Raiders - A Feeling (Citizen Remix)
19. Return Corps vs. Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)
20. KGB's - Infinity (TBY's ruff mix)
21. The Machine - Stardust
22. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Mix)
23. Zatox and Activator - Cant stop (original_mix)
24. Donkey Rollers - The fusion of sound
25. Acti & Vorti - Raw
26. Donkey Rollers - Immeasureably
27. Floorcrushers - Psycho Stylez
28. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack mix)
quote:Op maandag 13 april 2009 17:15 schreef de_huig het volgende:
[..]
hohohooo goeie genade! Het is altijd weer die dekselse LeonH! De tovenaar achter de wheels of steel..het straatschoffie uit limburg, jawel! Pakt u er alvast een lekker blokje kaas en een goed glas wijn bij..deze hardstyle mix wordt werkelijk puntgaaf..loep en loepzuiver..18-karaats hoor! Hij slaat werkelijk in als een granaat..een kruisraket..een tomahawk! wat een klasbak die LeonH..Jawel dames en heren, de messen zijn geslepen en het zal nog lang onrustig blijven hier in het hardstyle topic, dat trilt op zijn grondvesten! een tien met een griffel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
Waarom moet je nu openen met mijn keuzequote:Op maandag 13 april 2009 18:38 schreef LeonH het volgende:
Fok 100th topic anniversary mix!
[..]
In het begin een beetje opbouwen, middenstuk vanalles door elkaar gedaan, en het eind moest wat steviger uiteraard
Op naar de 100!
Do I give a fuck?quote:Op maandag 13 april 2009 18:46 schreef Sinister-D- het volgende:
''Do you now where your teenager is at 5 'o clock in the morning?''![]()
Tuneboy-wackyjackiequote:Op maandag 13 april 2009 15:25 schreef luckass het volgende:
Hoorde net toen ik buiten zat een plaat met de vocal:
"Heartbeat breaks 'em yeah-eh-eh" (oid).
Klonk wel bekend maar ik kan 'm nu niet vinden.
Iemand?
wat een tracklist, heerlijkquote:Op maandag 13 april 2009 18:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
In het begin een beetje opbouwen, middenstuk vanalles door elkaar gedaan, en het eind moest wat steviger uiteraard
Op naar de 100!
Mooi!quote:Op maandag 13 april 2009 18:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
Op naar de 100!
quote:Op maandag 13 april 2009 20:49 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Mooi!
Hoe ga je aan de andere 72 tracks komen ?
oquote:Op maandag 13 april 2009 20:52 schreef kollie het volgende:
[..]
dit is de mix ter ere van het 100e fok hs-topic, niet de fok hardstyle top 100 ofzo.
Golfen in.. Koningslust dacht ik, en een Discotheek in Heldenquote:Op maandag 13 april 2009 16:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
Golfen? Toevallig in Brunssum?
Welke discotheek?
Niet echt een track om mee af te sluiten als je kijkt wat er verder nog in staat.quote:Op maandag 13 april 2009 18:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Waarom moet je nu openen met mijn keuzeHad op z'n minst verwacht dat ie ergens aan 't einde zou zitten....
Nou ja, hij zit er iig tussen![]()
Allemaal qualitätsnummers, veelal uit topjaar 2007.quote:Op maandag 13 april 2009 22:28 schreef mstx het volgende:
tvp
Ik draai nu die oude italiaanse nummers weer helemaal grijs.![]()
![]()
[knip]
En DJ Phil Ty - Miami Belch (Polite Mix) vind ik persoonlijk ook wel mooi in dit rijtje passen ookal is die een stuk nieuwer.![]()
Die heeft ook zo'n lekker lange climax, die na een korte stop gewoon nog een keer doorgaat.quote:Op maandag 13 april 2009 22:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
Goed dat je Miami Belch apart noemt, want die vind ik daar echt niet bij horen.
Op QountDown bij dat jaaroverzicht... dat was wel redelijk kippevelquote:
[Hardstyle #83] I kissed a girlquote:Op maandag 13 april 2009 23:06 schreef Da_Ripper het volgende:
enne een FOK!-100-tracks-set ... pik gewoon alle TT's, bij #107 hebben we 100 tracks ... be my guest
Ja dan ben je wss in de apollo of in de palladio geweest, meestal vrij dooie boel daar.quote:Op maandag 13 april 2009 21:27 schreef ElDani het volgende:
[..]
Golfen in.. Koningslust dacht ik, en een Discotheek in Helden.
En volgorde ziet er zeer goed uit!
morgequote:Op dinsdag 14 april 2009 02:19 schreef de_huig het volgende:
deze post maakt het wachten op topic 100 weer ietsje korter![]()
truste
ook een goedemorgenquote:
Zo eens! Ik draai ze ook heel vaak nu in mijn eigen setjes, lekker die 2007 sounds, bevallen me wel!quote:Op maandag 13 april 2009 22:28 schreef mstx het volgende:
tvp
Ik draai nu die oude italiaanse nummers weer helemaal grijs.![]()
![]()
The Hose - The Pressure (Original Mix)
The Raiders - A Feeling (Citizen Remix)
Hunter - I Shot The Blender (Technoboy Remix)
The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Remix)
Dark Oscillators - Nero
The Hose - I Survived
Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix)
Ivan Carsten - Unexpected (Tuneboy Remix)
2 Best Enemies - Les Drums (TBY Remix)
Zairon - Stand Up (Zatox Piano Mix)
Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
![]()
En DJ Phil Ty - Miami Belch (Polite Mix) vind ik persoonlijk ook wel mooi in dit rijtje passen ookal is die een stuk nieuwer.![]()
Die 2e waren we heen geweest, dat Palladio, dat is echt gigantsich groot! Alleen inderdaad wel erg leeg en ook wel redelijk duf! Daarom ook zelf maar een beetje een feestje ervan gemaakt. Je had een stel danseressen daaro met allerlei moeilijke pasjes, op een gegeven moment zijn we stukje podium opgeklommen om daar vervolgens partyboy-style omheen te dansen, niets meer kunnend!quote:Op maandag 13 april 2009 23:18 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja dan ben je wss in de apollo of in de palladio geweest, meestal vrij dooie boel daar.
En nu al hulde voor de tracklist LeonHahaha. De mix komt pas wanneer t 100e topic een feit is neem ik aan? ben benieuwd of het volk op lsdb m kan waarderen, als ie daar tenminste op komt te staan...
Verder voor mij geen HS geweest dit weekend, wel eieren....loads and loads of eieren
Zoals Showtek ooit zei. Als je naar artiesten als Madonna, Micheal Jackson, etc gaat hoor je ook alleen eigen nummers.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:29 schreef ElDani het volgende:
En als laatste nog een kritische noot:
D-Block & S-Te-Fan @ Beerchallenge.. Zoveelste set met 75% eigen tracks.. Jammer.
Dat is logisch daar, dat is een puur commercieel feest waar 10.000 14 tot 18 jarigen domme belgen compleet uit hun dak gaan op de vlaamse verse van woorden van de bendequote:Op dinsdag 14 april 2009 10:29 schreef ElDani het volgende:
En als laatste nog een kritische noot:
D-Block & S-Te-Fan @ Beerchallenge.. Zoveelste set met 75% eigen tracks.. Jammer.
vruuuuuger vruuugerrrrr moestttgeee nen janet zennnquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:57 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is logisch daar, dat is een puur commercieel feest waar 10.000 14 tot 18 jarigen domme belgen compleet uit hun dak gaan op de vlaamse verse van woorden van de bende
@ NLS
Don't don't let me go tatatatatatatata sloot acti mee af 2 euphoria's ofzo geleden
*KUnoisecontrollersCHquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:38 schreef ElDani het volgende:
Het jammere aan de DBSTF sound is dat het zo herhalend is, dat is meer mijn probleem. Eigen tracks, als je ze hebt, moeten gewoon gedraaid worden, is niets mis mee. Alleen vind ik de tracks van DBSTF veel op elkaar lijken...
DBSTF live heb ik 1x meegemaakt en dat was toen echt heldenshit andersquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:38 schreef ElDani het volgende:
Achja.. Ik heb er gewoon niet zoveel mee.. Hopelijk draaien DBSTF live en AVIO live tegelijk, dan weet ik teminste waar ik heen moet op In Qontrol.. (En mijn vrees is dat AVIO samen met Tat & Zat komt, zou zonde zijn!)
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:28 schreef CrustyClown het volgende:
Zulke dingen weet je gewoon en die accepteer je gewoon of je bent slim en blijft ervan weg en stoor je er niet aan
Heerlijke momentjes zijn datquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:57 schreef Sethje het volgende:
@ NLS
Don't don't let me go tatatatatatatata sloot acti mee af 2 euphoria's ofzo geleden
Dat was hun commentaar op het feit dat ze een album gingen maken geloof ik. Kan alleen nergens zo snel meer een bron vinden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
vruuuuuger vruuugerrrrr moestttgeee nen janet zennn![]()
@Crusty: Heeft Showtek dat echt ooit gezegd...![]()
Hier?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:29 schreef CrustyClown het volgende:
Dat was hun commentaar op het feit dat ze een album gingen maken geloof ik. Kan alleen nergens zo snel meer een bron vinden.
quote:Putra Madre kent inmiddels vele (vaak slappe en flauwe) aftreksels....wordt het niet eens tijd deze plaat te boycotten?
Boycotten?!? Het is onze eigen plaat, we weten ook dat dit muzikaal gezien niet onze beste plaat is, maar muziek is emotie en die plaat hebben wij in een bepaalde stemming gemaakt en het is een hit geworden zonder enige bijbedoeling. Dat is het mooie van muziek. Ook wij weten wel dat het zijn beste tijd heeft gehad, maar ga niet klagen als madonna’ like a virgin’ nog zingt. Artiesten hebben zelf immers geen volledige invloed op welke release een hit wordt. bron
we zorgen gewoon dat we er Ready voor zijnquote:Op zondag 12 april 2009 13:24 schreef Da_Ripper het volgende:
Enne, mocht Are You Readdyyy voorbij komen op IQ .. 100% dat ik de dansende negert ga doen![]()
[ afbeelding ]
die gooien we er wel ff in op IQquote:Op zondag 12 april 2009 13:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
en rip reken er maar op dat ik met je mee doe
voor de onwetenden ->
en voor mensen die meer willen oefenen->
nu ken ik hem welquote:Op zondag 12 april 2009 13:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Betwijfel dat er hier nog mensen rondlopen die de dansende negert van AVIO nog niet kennen ... anders ff melden dan wordt je ook uit de über-geiles-#100-FOK!-HS-set geschrapt![]()
alleen maar knallerts dacht ik zoquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:17 schreef NLS04 het volgende:
Overload - The Anthem (zatox en vortex mix)
Black & White - We explode (original)
Brainkicker - metal licker
Davide sonar - techno boheme
Zatox & Activator - don't let it go
Tatarola - Insane
Activator - QT13
The KGB's - Infinity
dat zou echt wel gruwelijk wezen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:17 schreef NLS04 het volgende:
Zag laatst dat A-lusion vond dat het tijd werd voor feesten waar voornamelijk dit soort platen ( uit 2003-2006) zouden worden gedraaid. Oef wat zou dat toch vet zijn
Eh? Noisecontrollers zijn bijna altijd Live en vooral toen ze net begonnen met draaien.quote:Wat ze dan vaak ook doen is dat ze live gaan tot ze wel kunnen draaien (NC
Kasparov maakt vanaf 2006 platen (discogs) en draait pas vanaf 2007 (pf). Misschien ben je in de war met kalashnikov? Is een Rus die ooit op Inqontrol 2012 stond en ook mysteryland heeft gestaan. Op de Q-dance site kan je nog wel een interview met hem vinden door de Q-boys (quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Eh? Noisecontrollers zijn bijna altijd Live en vooral toen ze net begonnen met draaien.
Je kan me niet vertellen dat Kasparov niet weet hoe hij plaatjes moet draaien.. Dat alias gaat al een stuk langer mee dan de NC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |