In het begin een beetje opbouwen, middenstuk vanalles door elkaar gedaan, en het eind moest wat steviger uiteraardquote:1. Hardstyle Masterz - Age of reverse Bass
2. Speedwave – Mescal
3. Zany - Pillz
4. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
5. Max Enforcer - Catching Up
6. Southstylers - Crystal
7. D-Block & S-t-efan - Keep it Coming
8. Scope DJ - Rock Hypnotic
9. Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - shake that shed (shed shaker anthem 2007)
10. Dark Oscillators - Superstar DJ
11. Tatanka - Floor Massacre
12. The Pitcher - Serenity
13. Alphaverb - Still here
14. Zany ft Tatanka - Front 2 Back
15. Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
16. Josh & Wesz - Like Thiz
17. Noisecontrolers - Aliens
18. The Raiders - A Feeling (Citizen Remix)
19. Return Corps vs. Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)
20. KGB's - Infinity (TBY's ruff mix)
21. The Machine - Stardust
22. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Mix)
23. Zatox and Activator - Cant stop (original_mix)
24. Donkey Rollers - The fusion of sound
25. Acti & Vorti - Raw
26. Donkey Rollers - Immeasureably
27. Floorcrushers - Psycho Stylez
28. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack mix)
quote:Op maandag 13 april 2009 17:15 schreef de_huig het volgende:
[..]
hohohooo goeie genade! Het is altijd weer die dekselse LeonH! De tovenaar achter de wheels of steel..het straatschoffie uit limburg, jawel! Pakt u er alvast een lekker blokje kaas en een goed glas wijn bij..deze hardstyle mix wordt werkelijk puntgaaf..loep en loepzuiver..18-karaats hoor! Hij slaat werkelijk in als een granaat..een kruisraket..een tomahawk! wat een klasbak die LeonH..Jawel dames en heren, de messen zijn geslepen en het zal nog lang onrustig blijven hier in het hardstyle topic, dat trilt op zijn grondvesten! een tien met een griffel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
Waarom moet je nu openen met mijn keuzequote:Op maandag 13 april 2009 18:38 schreef LeonH het volgende:
Fok 100th topic anniversary mix!
[..]
In het begin een beetje opbouwen, middenstuk vanalles door elkaar gedaan, en het eind moest wat steviger uiteraard
Op naar de 100!
Do I give a fuck?quote:Op maandag 13 april 2009 18:46 schreef Sinister-D- het volgende:
''Do you now where your teenager is at 5 'o clock in the morning?''![]()
Tuneboy-wackyjackiequote:Op maandag 13 april 2009 15:25 schreef luckass het volgende:
Hoorde net toen ik buiten zat een plaat met de vocal:
"Heartbeat breaks 'em yeah-eh-eh" (oid).
Klonk wel bekend maar ik kan 'm nu niet vinden.
Iemand?
wat een tracklist, heerlijkquote:Op maandag 13 april 2009 18:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
In het begin een beetje opbouwen, middenstuk vanalles door elkaar gedaan, en het eind moest wat steviger uiteraard
Op naar de 100!
Mooi!quote:Op maandag 13 april 2009 18:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
Op naar de 100!
quote:Op maandag 13 april 2009 20:49 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Mooi!
Hoe ga je aan de andere 72 tracks komen ?
oquote:Op maandag 13 april 2009 20:52 schreef kollie het volgende:
[..]
dit is de mix ter ere van het 100e fok hs-topic, niet de fok hardstyle top 100 ofzo.
Golfen in.. Koningslust dacht ik, en een Discotheek in Heldenquote:Op maandag 13 april 2009 16:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
Golfen? Toevallig in Brunssum?
Welke discotheek?
En... hohohoooo mensen. Hij is klaar hoor! Zal jullie vanavond alvast verblijden met de tracklist en de volgorde van!
Niet echt een track om mee af te sluiten als je kijkt wat er verder nog in staat.quote:Op maandag 13 april 2009 18:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Waarom moet je nu openen met mijn keuzeHad op z'n minst verwacht dat ie ergens aan 't einde zou zitten....
Nou ja, hij zit er iig tussen![]()
Allemaal qualitätsnummers, veelal uit topjaar 2007.quote:Op maandag 13 april 2009 22:28 schreef mstx het volgende:
tvp
Ik draai nu die oude italiaanse nummers weer helemaal grijs.![]()
![]()
[knip]
En DJ Phil Ty - Miami Belch (Polite Mix) vind ik persoonlijk ook wel mooi in dit rijtje passen ookal is die een stuk nieuwer.![]()
Die heeft ook zo'n lekker lange climax, die na een korte stop gewoon nog een keer doorgaat.quote:Op maandag 13 april 2009 22:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
Goed dat je Miami Belch apart noemt, want die vind ik daar echt niet bij horen.
Op QountDown bij dat jaaroverzicht... dat was wel redelijk kippevelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |