Tracklists van Q-base 2007, 2008 etc.. zijn al een ander verhaal.quote:Op zondag 12 april 2009 12:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
waar Tat's reputatie vandaan komt vraag je?
nou bijvoorbeeld Q-base 2006
maar ik ben het wle met je eens dat ie tegenwoordig ook steeds meer de melodische kant op aan het gaan is
toch is het een held.... met zijn hoofd![]()
Animo zal geen probleem zijn. Geld.. ruimte.. etc.. eerder.quote:Op zondag 12 april 2009 13:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Zouden we trouwens genoeg animo kunnen creeën voor een FOK!-Hardstyle-Feest ??
Ik bedoel, DJ's genoeg hiero ... een ervaren organisator hebben we ook al, wat jullie?
Dikke promo-spam berichten op PF-LSDB-Hardtraxxx (ElDani) VMX oid ... krijgen we die tent vast wel vol
sponser: Jupiler - Bavaria - BIIIEEERRRRRquote:Geld..
een gemeente ergens centraal NL mailen ...quote:ruimte..
enz. laaaaaterquote:etc.. eerder.
Met Bavaria bier ben ik iig niet aanwezig spul is niet weg te zuipen..quote:Op zondag 12 april 2009 13:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Seth zal vast wel wat tippies kunnen pasen (<---):
[..]
sponser: Jupiler - Bavaria - BIIIEEERRRRR
[..]
een gemeente ergens centraal NL mailen ...
[..]
enz. laaaaater
Geen Brabanderquote:Op zondag 12 april 2009 14:04 schreef poiuytr het volgende:
Met Bavaria bier ben ik iig niet aanwezig spul is niet weg te zuipen..
quote:Op zondag 12 april 2009 13:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Seth zal vast wel wat tippies kunnen pasen (<---):
[..]
sponser: Jupiler - Bavaria - BIIIEEERRRRR
[..]
een gemeente ergens centraal NL mailen ...
[..]
enz. laaaaater
Niet aanwezig vind ik ook weer zo sterk... Maar ander bier heeft mijn voorkeur....quote:Op zondag 12 april 2009 14:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Met Bavaria bier ben ik iig niet aanwezig spul is niet weg te zuipen..
http://images.google.com/images?hl=nl&lr=lang_en&um=1&sa=1&q=dancing.gif&btnG=Afbeeldingen+zoeken&aq=f&oq=quote:Op zondag 12 april 2009 13:28 schreef 16meter het volgende:
@Rippert: hoe kom je nou weer aan dat AVIO mannetje![]()
![]()
Omdat je lui bent!quote:Op zondag 12 april 2009 14:19 schreef de_huig het volgende:
..en waarom heb ik geen geld om mijn hele partyflock-optie-lijst af te gaan? nou..wie vertelt het me?
quote:Op zondag 12 april 2009 14:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
http://images.google.com/images?hl=nl&lr=lang_en&um=1&sa=1&q=dancing.gif&btnG=Afbeeldingen+zoeken&aq=f&oq=
Jij had toch ook nog geen zomerfestivalletjes/Q-feesten gedaan?quote:Op zondag 12 april 2009 15:46 schreef Sc0tTy het volgende:
wat is er zo byzonder aan die World of Hardstyle filmpjes ?
bentelo de gekstequote:Op maandag 13 april 2009 13:51 schreef Silaz het volgende:
Weer is een hardstyle loos weekend gehadd.. Máár wel naar de paasparty geweestStel je voor, boeren, kakkers etc. bier gooien en ga maar door. Ik had me al voorbereid op veel Bier en Tieten jalalal muziek. Maar blijkbaar hielden de 'partydj's' een pauze ofzo, want er kwam een 1 uur durende hardtrance setje
Dat was wel even tof zo mega grote tent. Goede geluidsinstallatie, leuke bass
5000 man op de been toch?quote:
ben er 1 keer geweest, zo'n 10 jaar terug. Beschrijving klopt aardig, veels te druk in die tent. en best wat matpartijen gezienquote:Op maandag 13 april 2009 14:06 schreef poiuytr het volgende:
[..]
5000 man op de been toch?
Hou niet van dat soort feestjes erger me de hele avond alleen maar dood aan al die boeren, vaak ruzie in de keet..
Golfen? Toevallig in Brunssum?quote:Op maandag 13 april 2009 16:20 schreef ElDani het volgende:
Zo, kom net terug van even werken, pieken bijverdienen na afgelopen weekend.
Zat in Limburg, beetje tussen de decadente heren stonden 12 studenten een beetje te golven en doen alsof ze belangrijk waren. Daarna in rok-kostuum lekker gegeten om als laatste het keihard af te leggen in een discotheek in de buurt (waar alles en iedereen stil stond). Partyboy-move jeweets!
quote:Op maandag 13 april 2009 16:23 schreef LeonH het volgende:
En... hohohoooo mensen. Hij is klaar hoor! Zal jullie vanavond alvast verblijden met de tracklist en de volgorde van!
[..]
En... hohohoooo mensen. Hij is klaar hoor! Zal jullie vanavond alvast verblijden met de tracklist en de volgorde van!
quote:
Jaah zoiets, was ook helemaal uitverkocht geloof ikquote:Op maandag 13 april 2009 14:06 schreef poiuytr het volgende:
[..]
5000 man op de been toch?
Hou niet van dat soort feestjes erger me de hele avond alleen maar dood aan al die boeren, vaak ruzie in de keet..
Heb nog steeds spierpijn van het stampen van Vrijdag..
Silaz waarom ga je trouwens nooit naar Dangerouz mindz is voor jou toch ook aardig dichtbij?
vette shitquote:Op maandag 13 april 2009 16:23 schreef LeonH het volgende:
Dat zal denkelijk iemand anders even moeten doen. Weet zelf nooit hoe dat moet, en waarmee enzo...quote:Op maandag 13 april 2009 16:45 schreef Sc0tTy het volgende:
LeonH kan je er ook een .cue file bij maken, vind ik altijd erg prettig( ik ben niet zo'n tracklist-pro en wil af en toe nog weleens op mn ipod/winamp kunnen zien wat ik luister
)
[..]
Kan altijd alles nog editte, maar net als alle andere dl's mag ook deze mix niet op het forum verschijnen. Dus de .cue kun je daarna zelf erachteraan sturen.quote:Op maandag 13 april 2009 16:58 schreef Sc0tTy het volgende:
ik wil em wel maken als je de tracklist heb gepost, maar heb dan wel eerst de mix nodig, dus ik weet niet of Rip wanneer de tijd verstreken is de OP nog kan editen, zodat de cue link er bij gezet kan worden. btw we zetten toch ook wel de tracklist in de OP ?
hohohooo goeie genade! Het is altijd weer die dekselse LeonH! De tovenaar achter de wheels of steel..het straatschoffie uit limburg, jawel! Pakt u er alvast een lekker blokje kaas en een goed glas wijn bij..deze hardstyle mix wordt werkelijk puntgaaf..loep en loepzuiver..18-karaats hoor! Hij slaat werkelijk in als een granaat..een kruisraket..een tomahawk! wat een klasbak die LeonH..Jawel dames en heren, de messen zijn geslepen en het zal nog lang onrustig blijven hier in het hardstyle topic, dat trilt op zijn grondvesten! een tien met een griffel!quote:Op maandag 13 april 2009 16:23 schreef LeonH het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Heb je in MUZ de laatste tijd nog een linkjes gezien danquote:Op maandag 13 april 2009 17:20 schreef Sc0tTy het volgende:hoezo mag je geen link naar livesets doen dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |