Tracklists van Q-base 2007, 2008 etc.. zijn al een ander verhaal.quote:Op zondag 12 april 2009 12:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
waar Tat's reputatie vandaan komt vraag je?
nou bijvoorbeeld Q-base 2006
maar ik ben het wle met je eens dat ie tegenwoordig ook steeds meer de melodische kant op aan het gaan is
toch is het een held.... met zijn hoofd![]()
Animo zal geen probleem zijn. Geld.. ruimte.. etc.. eerder.quote:Op zondag 12 april 2009 13:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Zouden we trouwens genoeg animo kunnen creeën voor een FOK!-Hardstyle-Feest ??
Ik bedoel, DJ's genoeg hiero ... een ervaren organisator hebben we ook al, wat jullie?
Dikke promo-spam berichten op PF-LSDB-Hardtraxxx (ElDani) VMX oid ... krijgen we die tent vast wel vol
sponser: Jupiler - Bavaria - BIIIEEERRRRRquote:Geld..
een gemeente ergens centraal NL mailen ...quote:ruimte..
enz. laaaaaterquote:etc.. eerder.
Met Bavaria bier ben ik iig niet aanwezig spul is niet weg te zuipen..quote:Op zondag 12 april 2009 13:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Seth zal vast wel wat tippies kunnen pasen (<---):
[..]
sponser: Jupiler - Bavaria - BIIIEEERRRRR
[..]
een gemeente ergens centraal NL mailen ...
[..]
enz. laaaaater
Geen Brabanderquote:Op zondag 12 april 2009 14:04 schreef poiuytr het volgende:
Met Bavaria bier ben ik iig niet aanwezig spul is niet weg te zuipen..
quote:Op zondag 12 april 2009 13:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Seth zal vast wel wat tippies kunnen pasen (<---):
[..]
sponser: Jupiler - Bavaria - BIIIEEERRRRR
[..]
een gemeente ergens centraal NL mailen ...
[..]
enz. laaaaater
Niet aanwezig vind ik ook weer zo sterk... Maar ander bier heeft mijn voorkeur....quote:Op zondag 12 april 2009 14:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Met Bavaria bier ben ik iig niet aanwezig spul is niet weg te zuipen..
http://images.google.com/images?hl=nl&lr=lang_en&um=1&sa=1&q=dancing.gif&btnG=Afbeeldingen+zoeken&aq=f&oq=quote:Op zondag 12 april 2009 13:28 schreef 16meter het volgende:
@Rippert: hoe kom je nou weer aan dat AVIO mannetje![]()
![]()
Omdat je lui bent!quote:Op zondag 12 april 2009 14:19 schreef de_huig het volgende:
..en waarom heb ik geen geld om mijn hele partyflock-optie-lijst af te gaan? nou..wie vertelt het me?
quote:Op zondag 12 april 2009 14:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
http://images.google.com/images?hl=nl&lr=lang_en&um=1&sa=1&q=dancing.gif&btnG=Afbeeldingen+zoeken&aq=f&oq=
Jij had toch ook nog geen zomerfestivalletjes/Q-feesten gedaan?quote:Op zondag 12 april 2009 15:46 schreef Sc0tTy het volgende:
wat is er zo byzonder aan die World of Hardstyle filmpjes ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |