Leuk plaatje maar ze hadden het beter Zentiments - twisted mindz (marlon s & digital punk rmx) kunnen noemen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Rock The Party
Goed, de jongens zijn druk bezig hem af te maken! Titel wordt als volgt: Zentiments - Mind Twistin' (Twisted Anthem 2009). Deze zal gelanceerd worden op de Twisted Fear FM special. Verder zal 2-Sidez een remix van de anthem maken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:41 schreef Dalton_ het volgende:
Seth, Hoe is het met de anthem van Twisted gesteld?
Leukquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:40 schreef RiKe het volgende:
Is het niet een idee om toekomstige optredens van actieve dj's hier in de OP te zetten?
Eensch!quote:
Hoe is de sfeer daar?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
Leuk
Ik draai op dit feestje met wat freunden in het dorp hier.
Westlanders unite!quote:
De sfeer is er goed omdat heel ons dorp de jeugd hardstyle minded is, wat dus automatisch betekend dat het druk en gezellig is en iedereen los gaat. Er kan zon 200 man in daar denk ik. Voor zoiets " kleins" gaat de zaal niet open. Met Twisted kunnen we ongeveer 1000 man huisvesten in die kroeg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:55 schreef RiKe het volgende:
[..]
Hoe is de sfeer daar?
Is het groot?
Hoe is het geluid?
etc..etc..
NEED INFO!
Dus op zo'n avond als dat is er goed geluid en een leuk gevulde zaal die los gaat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
De sfeer is er goed omdat heel ons dorp de jeugd hardstyle minded is, wat dus automatisch betekend dat het druk en gezellig is en iedereen los gaat. Er kan zon 200 man in daar denk ik. Voor zoiets " kleins" gaat de zaal niet open. Met Twisted kunnen we ongeveer 1000 man huisvesten in die kroeg.
De topkasten die er hangen kunnen het volume meer dan aan, bij zon gelegenheid legt ie er een dikke basskast bij wat voldoet voor een avondje stuiteren.
x2quote:
Zeker vrij gehouden in de agenda dit word denk ik eerste outdoor van '09.. Zal wel weer een leuk feestje worden en van mij part mag het nu wel droog blijven 's avonds..quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:04 schreef l3laster het volgende:
iedereen trouwens 30 mei al in agenda... Emporium thuis wedstrijd
Klinkt goed! ben benieuwd, die van vorig jaar was goeie!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:40 schreef Sethje het volgende:
Goed, de jongens zijn druk bezig hem af te maken! Titel wordt als volgt: Zentiments - Mind Twistin' (Twisted Anthem 2009). Deze zal gelanceerd worden op de Twisted Fear FM special. Verder zal 2-Sidez een remix van de anthem maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |