Aan welke live-acts denk je dan? Ik kan er zo geen bedenkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:11 schreef NLS04 het volgende:
Anderzijds zie je ook steeds meer liveacts komen die kwalitatief steeds minder worden maar wel de artiesten de mogelijkheid geven om alleen maar eigen tracks te kunnen draaien..(afspelen op de laptop..)
Blademasterzzzzquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:17 schreef kollie het volgende:
[..]
Aan welke live-acts denk je dan? Ik kan er zo geen bedenken
hoorde m in de set van scope in australie, lekker inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:51 schreef ReMcOrE het volgende:
ik weet niet of het al voorbij gekomen is, maar ik hoorde hem gisteren, dikke shit:
Scope DJ - Mashed Up Vol.1 (Lock Hypnotic & Rockdown)![]()
quote:Kold Konexion @ Kram City Radical (Spain)
Tracklist
01. Crypsis feat. Kold Konexion - Sonic Sabotage
02. Crypsis feat. Sasha F - Get Hit
03. Kold Konexion - Minus One
04. Brennan Heart - Revival X (Showtek Remix)
05. SMD - Just Like You
06. Crypsis - Oppose The Majors
07. Crypsis - The 6th Pathway
08. Sylenth and Glitch - Music In You (Original Mix)
09. Dark Oscillators - Nero (Original Mix)
10. Luna - Unlocked
11. Builder - Her Voice (Dub Mix)
12. DJ Isaac - In My Veins
13. Tuneboy - Housenation (DJ Isaac Remix)
14. Kold Konexion and Luna - Return To Zero
15. Max Enforcer - Loudness (Hardstyle Masterz Remix)
16. DJ Gius - Nerve (Tarroco Mix)
zelfde dag als Intentsquote:Hardstyle
Bass Modulators
Chain Reaction
Crypsis
Deepack
Dozer
Dutch Master
Isaac
Noisecontrollers
had 'm al als optie.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
Iemand zin in een gratis festivalletje
[..]
zelfde dag als Intents
Die hardcore line-up is ookquote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zelfde dag als Intents
Zo mooiquote:
En Intents is zwaar kut te bereiken..quote:Op woensdag 15 april 2009 21:20 schreef 16meter het volgende:
[..]
had 'm al als optie.
Intents is toch te ver.
Nais, die houd ik ook als optiequote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zelfde dag als Intents
die had ik al als optie, omdat Intents geen optie isquote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zelfde dag als Intents
Joah zeetie!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zelfde dag als Intents
quote:
We have some "Activator" mashed into our intro because he was originally booked, but had to play in Switserland at the same date so we had to replace him. -
A.C.T.I.V.A.T.O.R
You need some activator, I need some... A.V.I.O. A.V.I.O..!
ik hoorde hem gisteren, prachtigquote:Op donderdag 16 april 2009 10:45 schreef NLS04 het volgende:
hehe die gasten van AVIO zijn weer creatief bezig geweest![]()
[..]
Ik was erbijquote:Op donderdag 16 april 2009 10:45 schreef NLS04 het volgende:
hehe die gasten van AVIO zijn weer creatief bezig geweest![]()
[..]
Geniale Doppen zijn datquote:Op donderdag 16 april 2009 11:23 schreef luckass het volgende:
Zo, Sennheiser CX300 binnen, kunnen we fatsoenlijk gaan hardstyleng in de trein.
Jesus 36 tracks, voor een solo album, das echt mega veel :/ ik hoop dat ie wel goeie tracks heeft gebouwtquote:Op donderdag 16 april 2009 10:33 schreef ElDani het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/activator-album-the-tracks.html
Zooi tracks van Activator + link naar Q-dance waar ALLE samples van de tracks staan!
Album word 2 CD's van 18 tracks, 1 nieuwe trakcs, 1 uitgebrachte..
HEL-DEN-ZOOI!
CX 55 schijnt weer iets hogere kwaliteit te hebben... Technische verschillen zou ik niet weten.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:50 schreef ReMcOrE het volgende:
wat is het verschil tussen die 2 dan?
en op Bol.com staan 2 negatieve reacties op de CX300...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |