zelfde dag als Intentsquote:Hardstyle
Bass Modulators
Chain Reaction
Crypsis
Deepack
Dozer
Dutch Master
Isaac
Noisecontrollers
had 'm al als optie.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
Iemand zin in een gratis festivalletje
[..]
zelfde dag als Intents
Die hardcore line-up is ookquote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zelfde dag als Intents
Zo mooiquote:
En Intents is zwaar kut te bereiken..quote:Op woensdag 15 april 2009 21:20 schreef 16meter het volgende:
[..]
had 'm al als optie.
Intents is toch te ver.
Nais, die houd ik ook als optiequote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zelfde dag als Intents
die had ik al als optie, omdat Intents geen optie isquote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zelfde dag als Intents
Joah zeetie!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zelfde dag als Intents
quote:
We have some "Activator" mashed into our intro because he was originally booked, but had to play in Switserland at the same date so we had to replace him. -
A.C.T.I.V.A.T.O.R
You need some activator, I need some... A.V.I.O. A.V.I.O..!
ik hoorde hem gisteren, prachtigquote:Op donderdag 16 april 2009 10:45 schreef NLS04 het volgende:
hehe die gasten van AVIO zijn weer creatief bezig geweest![]()
[..]
Ik was erbijquote:Op donderdag 16 april 2009 10:45 schreef NLS04 het volgende:
hehe die gasten van AVIO zijn weer creatief bezig geweest![]()
[..]
Geniale Doppen zijn datquote:Op donderdag 16 april 2009 11:23 schreef luckass het volgende:
Zo, Sennheiser CX300 binnen, kunnen we fatsoenlijk gaan hardstyleng in de trein.
Jesus 36 tracks, voor een solo album, das echt mega veel :/ ik hoop dat ie wel goeie tracks heeft gebouwtquote:Op donderdag 16 april 2009 10:33 schreef ElDani het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/activator-album-the-tracks.html
Zooi tracks van Activator + link naar Q-dance waar ALLE samples van de tracks staan!
Album word 2 CD's van 18 tracks, 1 nieuwe trakcs, 1 uitgebrachte..
HEL-DEN-ZOOI!
CX 55 schijnt weer iets hogere kwaliteit te hebben... Technische verschillen zou ik niet weten.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:50 schreef ReMcOrE het volgende:
wat is het verschil tussen die 2 dan?
en op Bol.com staan 2 negatieve reacties op de CX300...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |